هاست دانلود ابری راه‌کار برطرف کردن مشکل هاست وردپرس

وردپرس قطعا بی‌نقص‌ترین سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت یا فروشگاه شما نیست. اما یکی از بهترین و پرطرفدارترین راه‌کارها برای راه اندازی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی است.

مزیت بزرگ وردپرس، همیشه به روز بودن و مجموعه تقریبا کاملی از ابزارهای جانبی است که به شما امکان  می‌دهد، بدون داشتن دانش عمیق برنامه‌نویسی و صرف هزینه بالا، کسب‌وکار خود را راه اندازی کنید یا کسب و کار فعلی خود را توسعه دهید. همچنین پرطرفدار بودن وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان به مشکلی برخوردید از جامعه پرجمعیت استفاده کننده‌گان و توسعه دهندگان وردپرس کمک بگیرید.

 

هاست وردپرس

ارزشمندترین سرمایه در هر سایتی، اطلاعات و فایل‌های آن سایت است و  بخش رسانه در سایت‌های وردپرسی، بیشترین فضای هاست وردپرسی را اشغال می‌کند. هرقدر که وب‌سایت شما توسعه پیدا کند و بزرگ‌تر شود، این بخش چابکی وب‌سایت شما را تحت شعاع قرار می‌دهد و ممکن است نیازمند سرورهای اختصاصی با هزینه‌های بسیار بالا برای نگهداری فایل‌ها در وردپرس باشید.

هاست وردپرس مناسب جهت میزبانی از فایل‌های وردپرسی، باید خدمات میزبانی از تصاویر پست‌ها، آلبوم عکس‌ها، تصاویر محصولات، ویدیوهای آموزشی و حتی فایل‌های دانلودی محصولات ووکامرسی در سایت‌های فروش فایل و فروشگاه‌های محصولات مجازی را بدون نگرانی از کاهش سرعت دسترسی به سایت برای شما فراهم کند.

در این شرایط مطمئنا هاست وردپرس نمی تواند کمک خوبی برای شما باشد چرا که هاست‌های مخصوص وردپرس صرفا برای سایت‌هایی با بانک اطلاعاتی بزرگ بهینه سازی شده‌اند و برای نگهداری فایل‌ها در وردپرس شاید از دیسک‌های پر سرعت NVME بهره‌مند باشند اما برای ذخیره سازی حجم انبوهی از اطلاعات ناکارآمد بوده و هیچ قابلیت جدیدی در اختیارتان قرار نخواهند داد.

 

همانطور که گفتیم هر سیستم بزرگی نواقصی هم دارد. درمورد وردپرس مشکل نگهداری فایل‌ها و نیاز به هاست دانلود، یکی از این مشکلات است. قسمت بزرگ ومهم از هر وب‌سایتی را فایل‌های آن وب‌سایت تشکیل می‌دهد.  بخش رسانه در یک وب‌سایت وردپرسی، بیشترین فضای هاست میزبانی را اشغال می‌کند.  هرقدر که وب‌سایت شما توسعه پیدا کند و بزرگ‌تر شود، این بخش چابکی وب‌سایت شما را تحت شعاع قرار می‌دهد. حتی جابه‌جایی وب‌سایت بین سرورهای میزبانی را سخت و دشوار می‌کند.

 

از یک هاست دانلود امن، پرسرعت و بسیار ارزان استفاده کنید

شرکت‌هایی که خدمات میزبانی سایت ارائه می‌دهند در سال‌های گذشته سرویس‌هایی با عنوان هاست دانلود در اختیار مدیران وب‌سایت‌ها قرار می‌دادند. برای کم‌کردن هزینه‌ی این سرویس‌ها عملا هیچ ابزاری برای مدیریت آنها در اختیار مشتریان قرار داده نمی‌شد. تنها راه اتصال از طریق پروتکل FTP بود.

کاربر باید با نرم‌افزارهای جابه‌جایی فایل به سرویس میزبانی مذکور متصل می‌شد و فایل‌های خود را آپلود می‌کرد. تغییرنام و جابه‌جایی فایل‌ها هم از همین طریق انجام می‌گرفت. بعد از آپلود، کاربر باید لینک فایل مورد نظر را در وب‌سایت اصلی قرار می‌داد.  مشکلات تنظیم زیردامنه برروی این هاست دانلود ها یا مشکل استفاده از پروتکل ssl از دیگر نواقص هاست‌های دانلود اولیه بود.

به خاطر ارزان تمام شدن هزینه‌ها هیچ نوع خدمات امنیتی بر روی این سرویس‌ها ارائه نمی‌شد. معمولا سرویس دهنده‌ها به‌خاطر حجم بالای فایل‌ها، خدمات پشتیبان‌گیری هم ارائه نمی‌دادند. دراین شرایط عملا فایل‌های نازنین بی‌دفاع و بدون امنیت رها می‌شدند. عملا مشکل نگهداری فایل‌ها برطرف نشده بود.

اگر هنوز شرایط ۴ یا ۵ سال پیش برقرار بود هیچ‌کس جرات نمی‌کرد توصیه کند، فایل‌های وردپرس خود را به یک هاست دانلود منتقل کنید. اما حالا شرایط فرق کرده‌است. تکنولوژی‌های جدید به کمک ما آمده‌اند تا مشکل نگهداری فایل‌ها ، یک‌بار برای همیشه، حل شود.

 

پشتیبان، هاست دانلود ابری برای وردپرس و ووکامرس

پشتیبان (poshtiban.com) یک Cloud Storage  یا به فارسی روان خودمان، یک سرویس ذخیره‌سازابری است. پشتیبان با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های رایانش ابری و معماری نرم‌افزار پیاده‌سازی شده است و در حال توسعه می‌باشد. پشتیبان در واقع یک هارد اکسترنال همیشه در دسترس و یک هاست دانلود مطمئن و بسیار ارزان است.

 

هر فایلی که بر روی پشتیبان بارگذاری می‌شود حداقل در سه نسخه بر روی سرور‌های مختلف و دیتاسنترهای متفاوت ذخیره‌سازی می‌شود. معماری ابری سرورها این امکان را به پشتیبان  می‌دهد، فایل‌ها در امنیت کامل باشند. بنابراین هیچ خسارتی به سرورها یا دیتاسنتر نمی‌تواند مشکلی برای فایل‌ها ایجاد کند.

فناوری‌های رایانش ابری به پشتیبان این قدرت را داده است که منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات خود را تنها در صورت لزوم فراخوانی کند. در این سازمان‌بندی نو، سرویس‌ها بر زیرساخت ابری به صورت خوشه‌بندی با قابلیت مقیاس‌پذیری افقی پیاده سازی شده اند. تخصیص منابع مورد نیاز فقط در صورت نیاز سیستم صورت می‌گیرد. این خصوصیت باعث‌ می‌شود سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان دارای ظرفیت نامحدود و بی نهایت ارزان قیمت باشد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
قبل از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی حتما این نکات را در نظر بگیرید

 

خدمات مدیریت فایل با امکاناتی کم‌نظیر

سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان یک اپلیکیشن تحت وب است که امکان مدیریت،  اشتراک‌گذاری و مرور فایل‌ها را به شما می‌دهد. با پشتیبان یک هاست دانلود به‌همراه امکانات مدیریت فایل پیشرفته خواهید داشت.

واحدهای ذخیره فایل در پشتیبان مانند یک هارد معمولی، پارتیشن نامگذاری شده‌اند. با ثبت‌نام در پشتیبان یک پارتیشن رایگان با فضای ذخیره‌سازی ۵ گیگابایت به شما تعلق می‌گیرد که می‌توانید برای آپلود رایگان و نگهداری فایل‌های شخصی خود استفاده کنید.

اما با ایجاد یک پارتیشن حرفه‌ای همه‌ی امکانات بی نظیر یک سرویس ابری در اختیار شما خواهد بود. هزینه‌ی پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان پس از یک ماه به اندازه ای که فضا و پهنای باند مصرف کرده باشید محاسبه و اعتبار کیف پول پشتیبان شما کسر می‌شود.

در هر پارتیشن ابزار مدیریت فایل مانند آپلود ، کپی و کات و آپلود از طریق لینک مستقیم را در اختیار دارید. می‌توانید یک فایل یا یک پوشه با تعداد نامحدودی فایل را در خود پشتیبان برای دوستانتان ارسال کنید. امکاناتی که در یک هاست دانلود معمولی نخواهید یافت.

برای هر فایل امکان ایجاد لینک مستقیم و قرار دادن لینک دانلود مستقیم آن در وب‌سایت خودتان را دارید. برروی هر پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان می‌توانید یک دامنه یا زیردامنه متعلق به خودتان را تنظیم کنید. بنابراین لینک مستقیم فایل‌ها بر روی آدرس متعلق به خودتان منتشر خواهند شد.

در پشتیبان امکان مرور و مشاهده ویدیو و تصاویر را به صورت آنلاین دارید. می‌توانید لینک ویدیو یا تصویر را در وب‌سایت خود قرار دهید. عکس یا ویدیوی مورد نظر از روی سرویس پشتیبان پخش خواهد شد و پهنای باند هاست میزبانی وب‌سایت شما مصرف نخواهد شد. پشتیبان کاملا مناسب راه‌اندازی کمپین ویدیو مارکتینگ شماست.

 

 

افزونه وردپرس پشتیبان مشکل فایل‌های وب سایت شما را برطرف می‌کند

 

سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان دارای یک افزونه کاربردی وردپرس است. افزونه وردپرس پشتیبان، وب‌سایت شما را به این هاست دانلود ابری امن و مطمئن متصل می‌کند.  پس از نصب افزونه می‌توانید پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان خود را با استفاده از کلید اتصال پارتیشن به وردپرس متصل کنید. پس از اتصال افزونه، هنگام استفاده از گزینه‌ی “افزودن پرونده چند رسانه ای” گزینه‌ی آپلود در پشتیبان را خواهید دید. فایل را از طریق وردپرس آپلود می‌کنید و فایل در ذخیره‌سازابری پشتیبان، ذخیره می‌شود.

افزونه وردپرس پشتیبان همچنین با ووکامرس سازگاری کامل دارد. می‌توانید فروشگاه فایل خود را با کمک پشتیبان به راحتی راه‌اندازی کنید. لینک‌های دانلودی که در بخش تعریف محصول ووکامرس ساخته می‌شوند، اختصاصی هستند و به صورت مخفی به مشتری نشان داده می‌شوند.  می‌توانید آنها را محدود کنید و برای دانلود کردن کاربر زمان مشخص کنید. با اتصال به پشتیبان هنگام بارگذاری فایل در بخش تعریف محصول فایل در سرویس ذخیره‌سازابری پشتیبان بارگذاری می‌شود و لینک مخصوصل دانلود ووکامرس طبق تنظیمات شما ساخته خواهد شد.

افزونه وردپرس پشتیبان همچنین امکان بک‌آپ‌گیری از فایل‌های وردپرس و ارسال فایل بک‌آپ به پارتیشن پشتیبان را دارد. با این امکان افزونه وردپرس پشتیبان، فایل‌های پشتیبان شما در هاست دانلود ابری پشتیبان ذخیره می‌شود که به خاطر فناوری پیشرفته رایانش ابری نیازی به پشتیبان گیری ندارد.

همین حالا در پشتیبان (poshtiban.com) ثبت نام کنید. تمام امکانات فوق‌العاده‌ی افزونه وردپرس پشتیبان را بروی پارتیشن حرفه‌ای امتحان کنید و پس از یک ماه مصرف هزینه‌ی آن را پرداخت نمایید. تنها کافیست کیف پول خود را یک یورو (با امکان پرداخت ریالی) شارژ نمایید. زیردامنه متعلق به خودتان را روی پارتیشن تنظیم کنید و تصاویر و فایل‌های دانلودی خود را به جای هاست اصلی بر روی فضای ابری پشتیبان و پارتیشن حرفه‌ای خودتان ذخیره کنید.​

edame

Next Post

معرفی موسسه دانش پژوهان اورانوس

پ شهریور 28 , 1398
موسسه دانش پژوهان اورانوس با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۴۰۹۶۴ به صاحب امتیازی و مدیر عاملی جناب آقای دکتر امیر زارعیان جهرمی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و اولین موسسه رسمی در ایران است که فعالیت آن اعزام دانشجو به اتریش […]