۱۰ ابزار برای کمک به شناسایی فعالیت های منفی در سئو

10 وسیله واسه کمک به شناسایی فعالیتای منفی در سئو

چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ۰ نظر ۱۱,۴۱۳ بازدید

اگه سئو رو اونطور که باید انجام بدین روند رو به رشد رو در کار خود حس می کنین. اما اشتباهات انجام شده در سئو هم نه فقط به درد بخور نیس، بلکه به افت رتبه و مسائل دیگه منجر می شه. ما به این فعالیتای اشتباه در سئو negative SEO یا سئوی منفی می گیم.

کاربران Negative SEO رو در شکل و روشای مختلفی تعریف می کنن. از نظر بعضیا سئوی منفی به کارشکنیا و تلاشای داغون کننده رقبای شما مربوط هستش. در این نوع دیدگاه، رقیبانی که قصد تخریب شما رو دارن شروع به لینک دهیای نا مناسب و منفی به سایت شما می کنن و یا لینکای به درد بخور سایت شما رو کپی ورداشته و یا اونا رو منفی معرفی می کنن.

یه سری های دیگه از مردم، هک شدن سایت، سرقت محتوا، جعل هویت برند و … رو دلیل اصلی سئوی منفی می دونن. اما واقعیت Negative SEO این اتفاقات گفته شده نیس؛ بلکه هر نوع چیزی که باعث صدمه زدن به معروفیت کار شما شه و سایت شما رو از لیست جستجوها دور کنه به واقع یه Negative SEO یا سئوی منفیه. سئوی منفی لازم نیس حتماً از طرف رقیبان و دشمنان شما اعمال شه، بلکه اشتباهات فردی و ناخواسته هم می تونه دلیل بروز این مشکل باشه.

ً به همین راحتیا نمیشه فهمید که چه مشکلاتی باعث ایجاد اینجور وضعیتی شدن. شما واسه شناسایی عامل یا عوامل بروز این مشکلات باید از وسایل خاصی استفاده کنین.
در این کتاب به ۱۰ وسیله به درد بخور در شناسایی عوامل منتهی به Negative SEO می پردازیم.

این مطلب را هم بخوانید :  ۱۰ درسی که می توان از بهترین وبلاگ نویسان آموخت

×

عضویت سریع

جهت دانلود این فایل اگر عضو هستین اول با نام کابری خود وارد شید وگرنه از راه فرم زیر به شکل سریع عضو سایت شید و فایل رو دانلود کنین

اطلاعات شما پیش مدیر وب به طور کامل محفوظه

Leave a Reply

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *