۱۰ قدم برای ساختن برند شخصی خود در رسانه های اجتماعی

اشتراک گذاری آنلاین به شما امکان می دهد تا یک شخصیت آنلاین را ترسیم کنید که منعکس کننده ارزش های شخصی و مهارت های حرفه ای شما باشد. حتی اگر شما فقط گاهی اوقات از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، مطالبی که ایجاد می کنید ، به اشتراک می گذارید و یا در واکنش به فیدهای این روایت عمومی قرار می گیرید. نحوه عملکرد خود به صورت آنلاین ، اکنون به همان اندازه مهم است که رفتار شما به صورت آفلاین انجام شود.

ساختن مارک شخصی شما در رسانه های اجتماعی کارهایی را می طلبد ، اما می تواند فرصت شغلی بعدی شما را به شما بخشد یا به شما در ایجاد ارتباطات با ارزش کمک کند. ده مرحله زیر را دنبال کنید تا اطمینان حاصل شود که برندسازی آنلاین شما برای شما کار می کند.

۱ Account به طور کامل حساب های رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید

تصمیم بگیرید کدام یک از حساب (های) رسانه های اجتماعی را تمرکز کنید و هر حساب قدیمی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف کنید. برای شبکه هایی که از آنها استفاده خواهید کرد ، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات شما کامل و دقیق است. این به شما کمک می کند تا ترافیک به شبکه هایی که می خواهید کارهای خود را به نمایش بگذارید ، تبدیل کنید. همچنین می تواند هر محتوای “سوال برانگیز” بالقوه را از سالهای گذشته حذف کند که تأثیر مثبتی بر روی تصویر حرفه ای شما نخواهد گذاشت.

۲ Area حوزه تخصص خود را مشخص کنید

همه افراد متخصص در یک چیز هستند – خواه بازاریابی محتوا باشد و یا دانش دائره المعارفی از برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما داشته باشد. آیا وقت آن است که کمی بیشتر آزمایش کنید؟ چه نوع محتوا ایجاد کرده اید که طرفداران شما بیشتر به آنها پاسخ داده اند؟ آیا می توانید این مورد را با مطالب مشابه دیگر تکرار کنید؟ هرچه محتوای منحصر به فرد و جذاب تری را در زمینه تخصص انتخاب شده خود ایجاد کنید ، پیروان شما بیشتر فکر می کنند که شما را به عنوان رهبر در حوزه انتخابی خود فکر می کنند.

بازاریابی محتوا

۳ ٫ ارسال آسان را با برنامه ها آسان کنید

کلمات عبور فراموش شده ، مشاغل روز شلوغ و ایجاد محتوا. حفظ حضور آنلاین می تواند بسیار وقت گیر باشد. اما بسیاری از برنامه های رسانه های اجتماعی در دسترس هستند تا زندگی راحت تر شود. جوانه ، بافر و Hootsuite همه به شبکه های رسانه های اجتماعی شما متصل می شوند و به شما امکان می دهند تا از طریق شبکه های اجتماعی مختلف متنفر شوید و پست ها را برنامه ریزی کنید. حذف نیاز به ورود به وب سایت های متعدد. اکثر شبکه های مهم رسانه های اجتماعی ، از جمله توییتر ، LinkedIn و فیس بوک با این برنامه ها سازگار هستند.

برنامه ریزی

۴ ٫ به اشتراک گذاشتن محتوا در یک مبنای منظم

در روزهای ابتدایی در رسانه های اجتماعی ، هرچه تعداد بیشتری ارسال می کنید ، مشغول بیشتری می توانستید درام بزنید. امروز اما ارسال بیش از حد منجر به خستگی و دلخوری می شود. شما می خواهید خطوط ارتباط را با مخاطبان خود باز نگه دارید ، اما همچنین نمی خواهید آنقدر مراقب باشید که ناامید به نظر برسید. نقطه شیرین ارسال حدود ۴ تا ۴ بار در هفته برای افراد است.

همانطور که مایکل نویس ، بنیان گذار مربی کارآفرین ، توضیح می دهد ، “یک بار در هفته توییتر یا عکس ماهانه اینستاگرام ، در صورت بروز هر چیز ، خیلی زیاد به دست نمی آیند. به همین دلیل ، بهترین کار این است که به جای ارسال پراکنده به یک دوجین ، روی دو یا سه شبکه اجتماعی با دقت انتخاب شده و سعی کنید بر روی آنها فعال باشید. “

روزهایی خواهد بود که پست نمی کنید ، و این عالی است. داده های مرتبط با پست های خود را تجزیه و تحلیل کرده و الگویی را برای شما مشخص کنید. اگر در به اشتراک گذاشتن محتوا مشکلی دارید و بینش بیشتری در مورد محبوبیت کاربران در میان دارید ، سعی کنید از طریق هشتگ در توییتر جستجو کنید ، از سایت های جمع کننده خبری مانند Feedly استفاده کنید یا برای گوگل Alerts ثبت نام کنید.

این مطلب را هم بخوانید :  چگونه می توان شغل خود را برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی شروع کرد

مشکلی

۵ ٫ محتوا جذاب و جذاب را ببنید

بازنویسی (یا تغییر دادن) محتوای دیگران همیشه کاری هوشمندانه است که انجام می دهید ، اما این همه کارهایی که باید برای ساختن نام تجاری شخصی خود انجام دهید نیست. شما همچنین باید محتوای خود را که خودتان نوشتید به اشتراک بگذارید تا تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید. این نوع محتوا نشان می دهد که شما از آخرین روندهای آن صنعت و نحوه تحول آن آگاهی دارید.

ایجاد محتوای جذاب به معنای اتخاذ یک رویکرد تازه نسبت به انواع به روزرسانی هایی که با شبکه خود به اشتراک می گذارید است. از اینکه گاهی در مورد دستاوردهای خودتان صحبت نکنید ، نترسید و یا حتی در مورد زندگی شخصی خود چیزهای جالبی اضافه نکنید (موضوعاتی مانند مسافرت ، سرگرمی و موارد دیگر مناسب است). از این گذشته ، ابتدا رسانه های اجتماعی در مورد افراد است. به اشتراک گذاشتن برخی از این اطلاعات ، نگاهی اجمالی به مخاطب شما می اندازد که واقعاً چه کسی هستید و درمورد آنها چه می دانید – فقط اطمینان حاصل کنید که از این موضوع کاسته نمی شوید یا همه چیز راجع به شما انجام می دهند.

اگر می خواهید در مورد کارفرمای خود به صورت آنلاین صحبت کنید ، حتما قبل از انجام این کار به دستورالعمل رسانه های اجتماعی شرکت خود دسترسی پیدا کنید. بسیاری از شرکت ها کارمندان را برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود ترغیب می کنند ، اما سایرین می توانند در ممنوعیت دفاع از کارمندان برای نام تجاری خود ، بسیار سخت گیر باشند. برای اطلاعات بیشتر با بخش منابع انسانی خود تماس بگیرید.

۶ Contacts مخاطبین خود را وارد کنید

شاید تعجب کنید که چند نفر را می شناسید که قبلاً در شبکه های رسانه های اجتماعی می شناسیدبا استفاده از ممکن است ده ها یا حتی صدها نفر از افرادی که هنوز با آنها ارتباط برقرار نکرده اید وجود داشته باشد. مخاطبین ایمیل خود را از طریق Gmail یا Outlook یا مخاطبین از دفترچه تلفن خود به شبکه های اجتماعی خود وارد کنید تا دریابید که چه تعداد اتصالی را گم کرده اید. LinkedIn ، ​​اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر همه اجازه واردات رایگان تعداد مشخصی از مخاطبین را می دهند.

۷ it آن را مثبت نگه دارید

شما اکنون برخی از کارهایی را که باید در رسانه های اجتماعی انجام دهید می دانید تا بهترین تصور اجتماعی را برای خود رقم بزنید ، اما آیا می دانید برای حفظ این تصور مثبت چه کاری نباید انجام دهید؟ به تعامل در رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوا خود به عنوان بخشی از رزومه کاری خود و بازتاب نگرش حرفه ای و شخصیت کلی خود فکر کنید. از اظهارات التهابی مذهبی یا نژادی خودداری کنید و هنگام اظهار نظر سیاسی که دیگران ممکن است توهین آمیز بدانند ، مراقب باشید.

اگر نگرانی دارید که نتوانید نظرات خود را تا آنجا که می خواهید ابراز کنید ، در نظر بگیرید دو مجموعه حساب رسانه های اجتماعی ایجاد کنید: یکی برای استفاده های خصوصی (هر چیزی را که می خواهید بگویید) ، و دیگری برای استفاده شخصی (که در آن پاسخ ها و اشتراک های شما به شدت محاسبه می شوند) صفحات شخصی خود را خصوصی نگه دارید تا فقط به دوستان و خانواده نزدیک شوید و از حساب های حرفه ای خود برای ایجاد اتصالات جدید و فرصت های شغلی استفاده کنید.

۸ ٫ یافتن و پیوستن به گروه ها

فیس بوک و LinkedIn هر دو هزاران فرصت برای پیوستن به گروههایی دارند که در صنایع خاص یا موضوعات خاص متمرکز شده اند. از نوار جستجو در هر شبکه استفاده کنید تا گروه هایی را پیدا کنید که به حوزه تخصصی شما مرتبط هستند ، سپس می توانید بینش خود را به اشتراک بگذارید و در مورد برند شخصی خود اقتدار ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که ممکن است گروه های صنعتی از رقبای شما بیش از حد شلوغ باشند ، بنابراین گروه های موضوعی کوچکتر ممکن است از نظر رسیدن به مخاطبان شما مثمر ثمر تر باشند.

این مطلب را هم بخوانید :  ۱۱ وبلاگ های بازاریابی دیجیتال شما باید به آنها علامت گذاری کنید

گروه های رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند:

– خود را به چالش بکشید و به خود انگیزه دهید

– شما را برای رسیدن به اهداف خود سوق می دهد

– پاسخگو باشید

– ایده بگیرید

– بازخورد دریافت کنید

– اعتماد به نفس بدست آورید

اعتماد به نفس

– مهارت های خود را گسترش دهید

– دانشتان را امتحان کنید

– مهارت های رهبری را توسعه دهید

– به دیگران کمک کن

– انجام برخی از خوب

– دوست شدن

– فرصتهای جدید را کشف کنید

هنگامی که شما عضو گروه های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود هستید ، نترسید که به بحث و گفتگو بپردازید و بینش های بی نظیر خود را اضافه کنید. به خاطر سپردن بعضی اوقات این چیزی است که همه چیز در رسانه های اجتماعی وجود دارد ، دشوار است. بنابراین از مکالمه نترسید. اگر به سادگی به یک گروه ملحق شوید و شرکت نکنید ، هیچ یک از مزایای ذکر شده در بالا را کسب نخواهید کرد. از طرف دیگر ، نشان دادن اینکه پاسخگو هستید به شما کمک می کند تا مارک شخصی خود را در جوامع بزرگتری فراتر از خودتان بسازید.

۹۵ Voice صدای برند ، تصویر و لحظه خود را حفظ کنید

احتمالاً قبلاً فهمیدید که چسباندن به شخصیت تعریف شده شما مهم است. اگر یک مفسران سیاسی محبوب به طور ناگهانی و احمقانه احزاب را تغییر داد ، بدون شک او یک طرفداران زیادی را در طول شب از دست می دهد. همچنین باید با ایده های خود و روش هایی که آنها را ارائه می دهید سازگار باشید تا به یاد ماندنی و قابل اعتماد باشید.
احمق

ناهنجاری صدای صدا که برای برند شما بهتر عمل می کند ممکن است منجر به آزمایش و خطایی شود ، اما راهنماهای برندسازی شخصی وجود دارد که می توانید برای تعیین بهترین تناسب برای شما استفاده کنید. گفتن “من می خواهم خنده دار باشم” آسان نیست ، شما باید برای حمایت از رویکرد خود ایده های خود را توسعه دهید.

پیروی از دستورالعمل های برند شما به کنترل ادراک افراد کمک می کند. اگر یکی از نمایه های شما با محتوا یا تصاویری که با صدای نام تجاری شما مطابقت ندارد ، می توانید به اعتبار دیگری بی عیب و نقص آسیب بزنید.

۱۰ ٫ مطالعه آنفلوانزها

ارتباط و همکاری با تأثیرگذاری یک راه عالی برای شناختن برند شماست ، اما مدتی طول می کشد. قبل از اینکه شما را به عنوان یک متخصص ببینند ، باید در توسعه روابط با تأثیرگذار صرف کنید.

لینکدین همانند چندین ابزار بازاریابی تأثیرگذار ، مکان مناسبی برای یافتن و تعامل با دیگر متخصصان در صنعت شما است. هنگامی که بهترین تأثیرگذار در منطقه خود را پیدا کردید ، شبکه های آنها ، عادات ارسال و محتوا را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید که چه کاری می توانید بهتر انجام دهید. توجه کنید که چگونه پیروان آنها به آنچه می نویسند پاسخ می دهند و بهترین راهکارها را از راهبردهای مارک گذاری شخصی و اجرای آنها یاد می گیرند.

نتیجه گیری

ایجاد یک مارک شخصی در رسانه های اجتماعی کار ساده ای نیست. برای انجام موفقیت آمیز نیاز به فکر و تحقیقات زیادی دارد. این چیزی نیست که شما به نظر می رسد یا در کجا زندگی می کنید ، این مربوط به چیزی است که شما می خواهید بدانید و مردم وقتی می بینند که محتوای جدیدی را ارسال کرده اید ، چه انتظاری را دارید بلند مدت فکر کنیدو به یاد داشته باشید که به آنچه کار می کند و کار نمی کند توجه داشته باشید و در صورت لزوم تنظیم کنید.