۱۰ نکته از رهبران فکر دیجیتال ایالات متحده

برای هر کسی که فقط در بازاریابی دیجیتال شروع به کار کند ، دنبال کردن نامهای بزرگ در زمینه شما یک ضرورت است.

با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهند ، خوشبختانه می توانیم به طور مرتب با کارآفرینان تأثیرگذار روبرو شویم. این متخصصان می توانند چیزهای زیادی را به ما بیاموزند زیرا آنها نیز موفقیت ها و لحظه های نه چندان عالی خود را با هم در میان می گذارند.

در اینجا چند توصیه عالمانه از بهترین کارآفرینان ایالات متحده ارائه شده است.

۱ eth ست گودین

شما بدون ذکر Seth نمی توانید یک لیست ۱۰ برتر را تهیه کنید ، که در بین بسیاری از موفقیت ها محبوب ترین وبلاگ جهان را دارد.

ست در مورد رهبری می نویسد ، چقدر حیاتی است که به فکر خود در تجارت ، ریسک پذیری ، بازاریابی معتبر و موارد دیگر باشید که استقلال و نوآوری در تجارت را تقویت می کند.

“برای محصولات خود مشتری پیدا نکنید ، محصولات خود را برای مشتریان پیدا کنید.” – ست گودین

“چه چیزی را می توان اندازه گیری کرد؟ هزینه آن چقدر است؟ چقدر سریع می توانید نتیجه بگیرید؟ اگر توانایی آن را دارید ، آن را امتحان کنید. اگر آن را اندازه گیری کنید ، بهبود می یابد. “- ست گودین

۲ ٫ رند فیشکین

رند به عنوان “جادوگر موز” شناخته می شود ، شرکتی که هنگام بازاریابی دیجیتال ورودی و SEO بسیار رهبر است. بهترین توصیه او برای افراد تازه شروع کردن؟ تخصص خود را بشناسید و از سفر مشتری خود مطلع شوید.

“سفر مشتری خود را ، نه تنها مسیر تبدیل خود را بسنجید.” – رند فیشکین

“عمیق تخصص دهید. منظور من “سئو” یا “بازاریابی پست الکترونیکی” نیست ، منظورم تخصص بودن مانند “من بهترین SEO لینک شده برای دنیای بازی های موبایل” هستم. “- Rand Fishkin

موبایل

۳ ٫ آن هندلی

آن نویسنده ، سخنران اصلی و رهبر فکر جدی بازاریابی است. تمرکز اصلی او روی نوشتن محتوا است. ایده ای که او بر آن تأکید می کند این است که محتوا فقط مربوط به آنچه شما می نویسید نیست. این در مورد نحوه جذب مخاطب است.

“شما باید رویکرد خود محور مخاطب باشید. شما باید مطمئن شوید که وقت مخاطبان خود را تلف نمی کنید ، و واقعاً باید به این رابطه احترام بگذارید. “- آن هاندلی

“بنابراین ، قبل از شروع نگارش ، مطمئن باشید که هدف یا مأموریت یا هدف هر یک از مطالبی را که می نویسید می دانید. برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ دقیقاً با چه اطلاعاتی سعی در برقراری ارتباط دارید؟ و چرا باید مخاطبان شما مراقبت کنند؟ “- آن هادلی

این مطلب را هم بخوانید :  ۵ عناصر جستجوگرهای فنی فنی فنی و حرفه ای حتی قادر به داشتن مهارت فنی نیستند

۴ ٫ اریکا جوی بیکر

اریکا در حال حاضر مهندس ارشد Slack و بنیانگذار Project Inc است ، گروهی که تنوع در فناوری را تسهیل می کند. او متعهد به تنوع ، مسئولیت پذیری و برابری در محیط کار است و غالباً به مشکلاتی که به عنوان یک زن سیاه پوست در تجارت و فناوری تجربه کرده است ، می پردازد.

مشکلات

وی در پاسخ به این سؤال که وی برای کمک به زنان برای یافتن برابری بیشتر در محل کار ، چه کاری انجام خواهد داد ، پاسخ داد: “تعادل جنسیتی اعضای تیم اجرایی و اعضای هیئت مدیره را در هر شرکت بپیچید.”

۵ ٫ گری واینرچاک

گری یک سرمایه گذار ، نویسنده و کارآفرین است و هم اکنون رئیس شرکت هلدینگ رسانه ای VaynerX و همچنین مدیر عامل شرکت VaynerMedia است. سبک گفتگوی مستقیم گری ، وی را در بین کارآفرینان دیگری که دوست دارند “مثل آن بگویند” محبوبیت خود را نشان می دهد.

او در مورد کارآفرینان نوبت اول مشاوره زیادی دارد.

“خود را به حرف خود بسپار.” – گری Vaynerchuck

“هرگز زمان بدی برای شروع یک تجارت وجود ندارد – مگر اینکه بخواهید یک واسطه را شروع کنید.” – گری Vaynerchuck

۶ ٫ رابرت رز

رابرت مدیر ارشد استراتژی انستیتوی بازاریابی محتوا است و با مارک های اصلی کار کرده است و حتی چند کتاب هم نوشته است. وی بیش از ۲۰ سال تجربه به عنوان رهبر و گوینده داشته است که به بسیاری از مارک ها کمک می کند تا از طریق بازاریابی محتوای استراتژیک و خلاقانه ، تصویر خود را تقویت کنند.

بازاریابی محتوا

“بازاریابی به جهانیان می گوید که شما یک ستاره راک هستید. بازاریابی محتوا به جهانی نشان می دهد که شما یکی هستید.” – رابرت رز

“بازاریابی محتوا مربوط به جشن گرفتن چیزی است که باعث می شود تجارت شما بی نظیر باشد. ذاتاً این است که تجارت را اجتماعی تر و انسانی تر جلوه دهیم. “- رابرت رز

۷ ٫ نیل پاتل

هیچ لیست تأثیرگذاری بدون آقای پاتل کامل نیست. او را دوست دارماز او متنفرم ، پاتل یک متخصص موفق و پرکار در زمینه تجزیه و تحلیل و تجارت است که در دنیای بازاریابی دیجیتال متمرکز است. او KISSmetrics و Crazy Egg را تأسیس کرد و اکنون در درجه اول مشاور و گوینده است.

این مطلب را هم بخوانید :  ۱۰ قدم برای ساختن برند شخصی خود در رسانه های اجتماعی

نیل همیشه در مورد آنچه در مورد اجرای شرکتهای نرم افزاری آموخته است در وبلاگ خود حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

“برای تبدیل بهینه سازی نکنید. برای بهینه سازی درآمد. “- نیل پاتل

“دانستن چگونگی تمایز بین یک کلمه کلیدی ایده آل و واقعیت نمایش داده ها به شما کمک می کند تا استراتژی و موفقیت خود را به عنوان یک بازاریاب آنلاین تصحیح کنید.” – نیل پاتل

۸ ٫ جاناتان پرلمن

جاناتان ، یک مدیر سابق سابق در Buzzfeed ، اکنون رئیس سرمایه گذاری های دیجیتال در ICM است. وی که با توجه به ویژگی های خاص خود در زمینه فیلمبرداری ، یک کارآفرین چشمگیر و متفکر است که دائماً به دنبال راه های ابتکاری برای اتصال است.

وقتی از وی درمورد چگونگی ساخت یک فیلم عالی پرسیده شد ، پاسخ وی به سه عامل مهم اشاره داشت: داشتن یک تأثیر عاطفی ، اجازه می دهد مخاطبان با ویدیو مشخص شوند و اطلاعات را به روشی بی نظیر ارائه دهند.

“محتوای پادشاه است ، اما توزیع ملکه است. و او شلوار را می پوشد. “- جاناتان پرلمن

این توییت

۹ ٫ دیوید بیبی

اگر می خواهید در مورد برندسازی و داستان پردازی بیاموزید ، دیوید یک متخصص موضوع است. او به عنوان مدیر بازاریابی خلاقانه و محتوایی جهانی برای ماریوت بین المللی و همچنین مدیر تولید کننده و استعدادیابی برنده جوایز ، او یک چیز یا دو مورد را در مورد ورود مخاطبان می داند.

“بازاریابی محتوا مانند تاریخ اول است. اگر تمام کاری که می کنید این است که در مورد خود صحبت کنید ، تاریخ دوم نخواهد بود. “- دیوید بیبه

این توییت

۱۰ ٫ هایدی کوهن

هایدی یک کارآفرین با تجربه و پیشرو در فضای بازاریابی دیجیتال است. او CCO راهنمای بازاریابی عملی است – یک شرکت با تمرکز بر ارائه بینش در رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال.

یکی از بهترین راهنمایی های وی خواندن مطالب زیادی درباره رشته مورد نظر شماست. لیستی از کتابهای مورد علاقه وی را در اینجا بیابید. مهم نیست که در کدام صنعت هستید و یا سعی در یادگیری آن دارید ، این نکات برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه شما ضروری است.

افکار نهایی

یک بازاریاب موفق دیجیتال از جدیدترین روندها و شکاف های دیجیتال در صنعت دیجیتال آگاه است. ما در حال حاضر در دنیایی متصل به فناوری زندگی می کنیم که ارتباط با کارشناسان موضوع در این زمینه تنها با یک کلیک فاصله دارد.

این یک مزیت بزرگ برای ما بازاریابان ، برای پیشرفت و توسعه مداوم یادگیری ما است.