سئو و دیجیتال مارکتینگ

۱۱ وبلاگ های بازاریابی دیجیتال شما باید به آنها علامت گذاری کنید

بیشتر صنایع با سرعتی متوسط ​​حرکت می کنند ، و کتاب ها و مجلات ابزارهای مفیدی را برای ماندن در روز با تاکتیک ها ، تکنیک ها و پیشرفت های جدید ایجاد می کنند.

بازاریابی دیجیتال ، به عبارت ساده ، کمی متفاوت است! از سیستم عامل های تبلیغاتی جدید گرفته تا بروزرسانی های الگوریتم Google ، تغییرات و تحولات در صنعت بازاریابی دیجیتالی با چنان سرعتی اتفاق می افتد که اطلاعاتی که یک ماه می خوانید ، اغلب به روز دیگر نمی رسد.

دیجیتال

یکی از بهترین راه ها برای به روز کردن اخبار و تحولات در دنیای بازاریابی دیجیتال ، از طریق وبلاگ های صنعت است.

ما طرفداران بزرگ آموزش مداوم از طریق وبلاگ های با کیفیت بالا هستیم. با انتخاب هزاران وبلاگ بازاریابی دیجیتال ، رها کردن اطلاعات خوب از بد می تواند یک فرایند بسیار وقت گیر باشد.

سال گذشته ، شش وبلاگ مورد علاقه مارکتینگ دیجیتال خود را منتشر کردیم. اخیراً ، ما لیست خود را به روز کرده ایم و گسترش داده ایم تا ۱۱ وبلاگ بازاریابی دیجیتال را که در لیست نشانک های شما قرار دارند ، بگنجانیم. آماده خواندن هستید؟ هر یک از موارد زیر را انتخاب کرده و برای یادداشت کردن آماده شوید …

سرزمین بازاریابی

بازاریابی لند به روزرسانی روزانه در مورد آخرین تحولات در صنعت بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. اخبار منتشر شده در Marketing Land از اعلان ها و تحولات شغلی از مارک های برتر بازاریابی گرفته تا راهنمایی های مفید How-To متغیر است.

از آنجا که بازاریابی لند اینچنین مطالب گسترده ای را به طور مکرر منتشر می کند ، یک مرکز خرید فوق العاده برای به روز کردن با دنیای بازاریابی دیجیتال است. بیشتر مطالب در اینجا مطالب “تصویر بزرگ” است – انتظار داشته باشید که پست های بیشتری در مورد روند صنعت نسبت به آموزش های مرحله به مرحله داشته باشید.

از آنجا که بازاریابی لند دسترسی گسترده ای دارد ، اغلب از محتویات اندیشه بازاریابی دیجیتال و کارشناسان صنعت محتوا برخوردار است. اگر به دنبال تفسیر روشنگری در مورد اخبار اخیر هستید ، این مکان برای ادامه است.

برای فوق العاده مفید است:

بدون اطلاع از چندین وب سایت ، با جدیدترین اخبار صنعت بازاریابی دیجیتال ، راه اندازی های آینده ، اعلامیه های برند و فناوری به روز باشید.

موسسه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

برای فوق العاده مفید است:

یادگیری چگونگی توسعه و رشد کمپین بازاریابی محتوا و همچنین نحوه ردیابی عملکرد آن.

متقاعد شوید و تبدیل کنید

Convince and Convert ، بازاریابی محتوا را با بهینه سازی تبدیل ترکیب می کند تا به شما در یادگیری نحوه نوشتن ، انتشار و ترویج مطالبی که به اهداف بازاریابی خاصی دست پیدا می کنند ، کمک کند.

محتوا و فروش قطعات مساوی ، Convince و Convert اغلب مباحثی از قبیل توسعه و بهینه سازی قیف بازاریابی ، وبلاگ نویسی مهمان و بازاریابی تأثیرگذار ، رسانه های اجتماعی ، برندسازی و مدیریت شهرت را در بر می گیرد.

برخلاف سایر وبلاگ های بازاریابی محتوا ، که غالباً روی جنبه خلاق توسعه محتوای جدید متمرکز است ، Convince و Convert از یک دیدگاه تحلیلی استفاده می کنند و در استفاده از محتوا برای دستیابی به اهداف خاص ROI متمرکز می شوند.

برای فوق العاده مفید است:

تدوین یک استراتژی بازاریابی محتوا که نتایج واقعی و کمی را مانند تبدیل و منجر به تولید می کند.

مجری رسانه اجتماعی

همانطور که از نام آن پیداست ، مجری رسانه اجتماعی درباره رسانه های اجتماعی است. از پلتفرم های اجتماعی شناخته شده مانند Facebook ، Twitter و لینکدین گرفته تا اجتماعات کوچکتر مانند Reddit ، Pinterest و Slideshare ، تقریباً در هر شبکه اجتماعی می توانید راهنماهای دقیق و عملی را پیدا کنید.

مطالب موجود در رسانه اجتماعی بررسی شامل پست های وبلاگ “چگونه به” ، مصاحبه با کارشناسان بازاریابی و رهبران فکر ، پست های داده محور و تحقیقات صنعت ، اخبار و به روز رسانی ها درباره دنیای رسانه های اجتماعی و حتی پادکست ها و فیلم ها است.

مجله رسانه های اجتماعی همچنین گزارش سالانه صنعت بازاریابی رسانه اجتماعی را با داده هایی از بیش از ۵،۰۰۰ بازاریاب منتشر می کند ، که برای خوانندگان بصورت رایگان در دسترس است.

برای فوق العاده مفید است:

Kissmetrics

به گفته خودش ، وبلاگ Kissmetrics همه چیز درمورد “تجزیه و تحلیل ، بازاریابی و آزمایش است” است. از آزمایش A / B گرفته تا بهبود متوسط ​​عمر مشتری شما (CLV) ، Kissmetrics محتوا را منتشر می کند که بیشتر به شما کمک می کند تا نتایج قابل اندازه گیری تجاری خود را بهبود بخشید.

از مطالب موردی در مورد بهینه سازی صفحه فرود گرفته تا بررسی ها و آزمایش های بازاریابی در مقیاس بزرگ ، انتظارات زیادی از محتوا را داشته باشید. Kissmetrics همچنین اینفوگرافیک های مفصلی را منتشر می کند که موضوعات مختلفی از نگهداری مشتری تا تولید سرب ، اتوماسیون بازاریابی و آنالیز را در بر می گیرد.

برای فوق العاده مفید است:

یادگیری نحوه بهینه سازی بازده سرمایه گذاری در بازاریابی ، افزایش نرخ تبدیل و انجام داده های بیشتر با داده هایی که قبلاً در اختیار دارید.

Moz

Moz Blog که ترکیبی از محتوا از کارمندان Moz و محتوای سئو تولید شده توسط کاربر را در YouMoz منتشر می کند ، همه چیز در مورد بهینه سازی موتور جستجو است. Moz یکی از قدیمی ترین شرکتها در صنعت نرم افزار سئو است و وبلاگ آن مجهز به توصیه های عملی سئو است.

برای فوق العاده مفید است:

با جدیدترین نسخه های الگوریتم گوگل ، تکنیک های ساخت لینک و سایر اطلاعات SEO کلاه سفید ، به روز باشید.

اهریب

در حالی که Moz از اخبار و تجزیه و تحلیل های بزرگ سئو بهره می برد ، وبلاگ Ahrefs در بخش فنی SEO با اطلاعاتی پر شده است. محتوای وبلاگ Ahrefs مانند آخرین تحلیل آن در مورد سئو در صفحه (که بیش از دو میلیون کلمه کلیدی را در بر می گیرد) مفصل ، داده محور و در مقیاس بسیار گسترده است.

علاوه بر تجزیه و تحلیل ، Ahrefs راهنماهای عملی را برای پیوند ساختمان ، ایجاد محتوای ویروسی ، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا منتشر می کند. از تعداد زیادی پست طولانی و مفصل انتظار دارید که بینش داده های واقعی سئو را می آمیزند.

یکی از بزرگترین نقاط قوت وبلاگ Ahrefs این است که نویسندگان به فهرست داده های Backlink به فهرست آفرس دسترسی دارند. این بدان معناست که این وبلاگ در تئوری ها و گمانه زنی ها روشن است و در داده های رتبه بندی واقعی صفحه و خارج از صفحه که از وب سایت های زنده بیرون کشیده شده ، سنگین است.
Backlink

برای فوق العاده مفید است:

درمورد آنچه در وب سایتها به رتبه بندی جستجوی Google کمک می کند ، با مثال های داده محور و مطالعات موردی فراوان می پردازید.

Backlinko

اگرچه اخیراً به سئو در صفحه اختصاص یافته است ، Backlinko زندگی خود را به عنوان وبلاگ ۱۰۰٪ متمرکز بر ساختمان Backlink آغاز کرد. معروف برای اختراع “تکنیک آسمان خراش” ، سؤال سئو که برایان دین پست های مفصلی در مورد نحوه به دست آوردن لینک های با ارزش بالا از راه کلاه سفید منتشر می کند.

Backlinko ، مانند Ahrefs ، محتویات داده محور زیادی را منتشر می کند ، با مطالعات موردی در مورد سئو و راهنماهای مفید ماهانه. محتوا قابل پیشگویی نیست ، اما SEO خارج از صفحه را با سطحی از جزئیات پوشش می دهد که برای متخصصان مناسب همانند تایمرهای اول مناسب است.

برای فوق العاده مفید است:

کشف استراتژی های اثربخش و اثبات شده برای کسب لینک از وبلاگ نویسان ، وب مسترها و رسانه های خبری.

ViperChill

SEO و استاد بازاریابی ویروس گلن آلسوپ متخصص در زمینه کارآیی در صنعت بازاریابی و ارائه مطالب روشنگری و مفید است. وبلاگ ویپرچیل ، دارای پست های طولانی و مفصل است (آخرین زمان وی ۶۰ ساعت طول کشید) که تقریباً ۱۰۰٪ بدون کرک است.

گلن رویکرد عینی به SEO می زند و ترجیح می دهد به جای آنچه که این صنعت می گوید کار کند ، روی آنچه کار می کند متمرکز شود. اگر از نوع بازاریاب هایی هستید که داده های مبتنی بر نتایج را به گمانه زنی ها و پاسخ مستقیم به مارک تجاری ترجیح می دهند ، در ViperChill ارزش بسیاری پیدا خواهید کرد.

علاوه بر مشاوره SEOیخ ، ViperChill گاه به گاه مطالب روشنگری در مورد چگونگی تجدید نظر در استراتژی بازاریابی شما می تواند باعث افزایش عظیمی در ترافیک شود ، منتشر می کند ، مانند این راهنمایی روشنگری به محتوای به موقع و تأثیر آن بر ترافیک وب سایت.

برای فوق العاده مفید است:

ارائه مشاوره خوب و بدون مزخرف در مورد بهترین راه های بهبود رتبه بندی و رانندگی بیشتر جستجو و ترافیک اجتماعی.

Razor Razam

Razor Razor ، توسط Avinash Kaushik نوشته و نگهداری می شود ، روی آموزش به خوانندگان چگونگی کسب اطلاعات بیشتر از گوگل Analytics تمرکز دارد. آویناش که دو کتاب پرفروش در زمینه تجزیه و تحلیل وب منتشر کرده است ، روی مباحثی از قبیل تحلیل هوش رقابتی و معیارهای دیجیتالی تمرکز دارد.

از آنجا که گوگل Analytics چنین ابزاری مهم در تعیین نقاط مهم بهبود وب سایت شما است ، Razor’s Razor یک دارایی ارزشمند برای هر بازاریاب است. با یک بار خواندن هفتگی ، روش های جدیدی را برای استفاده از داده های Analytics برای بهبود نتایج خود و رانندگی درآمد دیجیتال کشف خواهید کرد.

برای فوق العاده مفید است:

یادگیری موارد و مشاغل موجود در گوگل Analytics ، از اندازه گیری عملکرد وب سایت یا تبلیغات تبلیغاتی گرفته تا کشف فرصت های جدید برای رانندگی در ترافیک و تبدیل.

Unbounce

صفحه بارگیری و وبلاگ بهینه سازی تبدیل ، Unbounce طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به نسل سرب ، بازاریابی Pay-Per-Click و رشد تجارت آنلاین خود را از طریق سیستم عامل هایی مانند AdWords ، Facebook Ads و تبلیغات نمایش می دهد.

ارسال مطالب در مورد Unbounce از آموزش های تخصصی در مورد جنبه های خاص طراحی صفحه فرود یا نوشتن نسخه برداری گرفته تا پست های تصویری بزرگ در مورد استراتژی تبلیغات و مارک تجاری متغیر است. اگر می خواهید به طور مداوم نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید ، Unbounce یک مطالعه هفتگی عالی است.

برای فوق العاده مفید است:

یافتن راههای جدید برای افزایش نرخ تبدیل و تولید بیشتر از تلاشهای تبلیغاتی PPC.

با طراوت نیازهای محتوای دیجیتالی خود

همچنین می توانید با عضویت در وبلاگ خود Trends & Insight از موسسه بازاریابی دیجیتال مطلع شوید. ما مقالات را بطور هفتگی دو بار منتشر می کنیم ، انواع تخصص های دیجیتالی ، از بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی ، گرفته تا جستجو و تجزیه و تحلیل.

زارا برک

0