۳ حقیقت مخفی در رنکینگ گوگل که لازم است بدانید

شاید تنها مسئله ای در کسب وکار های اینترنتی باشه که هیچ وقت از هیاهو اون کاسته نمی شه و هر روز پر سر و صداتر می شه. شکی نیس که همه کاربران دنیا خصوصا ما فارسی زبانان گوگل دوست هستیم و بیش تر از هر موتور جستجویی از گوگل واسه رفع نیاز هامون استفاده می کنیم. اما واقعا این قدر که از گوگل استفاده می کنیم با حقیقت های مخفی که در رتبه بندی گوگل هست هم آشنا هستیم؟
همونجوریکه بار ها اشاره کرده ایم تغییر و تحولات گوگل یه دردسر بزرگ واسه سئوکاران بوده. اما باید قبول کرد حتی اگه گوگل به صورت دائمی تغییر روش نمی داد و روش هدف دار های خود رو عوض نمی کرد بازم بیشتر ما با مواردی که گوگل نسبت به اون ها حساسیت بیش تری داره ناشناس بودیم و این موارد به عنوان حقایقی مخفی مثل یه علامت سوال تو ذهن ما باقی می موندن.
با جستجو و بررسی دقیق وبا تکیه بر تجربیاتی که در این مدت از شکل های جور واجور سایت ها به دست آورده بعضی از این حقایق مخفی رو کشف کرده! در این مکاشفه همراه ما باشین تا با حقایق مخفی در رتبه بندی گوگل آشنا شید.

۳ حقیقت مخفی در رتبه بندی گوگل

اندازه کلیک روی رتبه بندی اثرگذاره
نسبت کاربرانی که روی یه لینک خاص کلیک می کنن به تعداد کل کاربران (اندازه کلیک) پایه رنکینگه. اما اندازه کلیک همیشه مثبت نیس و بعضی وقتا هم جنبه منفی پیدا می کنه. البته چه کاربر وارد سایت شما شه و چه سه ثانیه خارج شده و بعد وارد صفحه یافته های شه فرقی نداره؛ اما تعامل کاربر با مطلب چیزیه که تازگیا گوگل خوب متوجه اون می شه و با ربات های خود تشخیص می دهد کاربراز یه سایت رضایت داشته یا نه.

بهروه وری کاربران از به کار گیری کلمه کلیدی ها مهم تره
هر چند که زبون از قدیم الایام کلمات کلیدی بوده و هست اما گوگل این روز ها اهمیت بیش تری واسه کاربر قائله. از این رو محتوایی که غنی از کلمات کلیدی نامفهوم و ثقیل واسه کاربر باشه خیلی مهم نیس. عوضش گوگل محتوایی رو دوست داره که در اون به زبون خود کاربر سخن گفته شده باشه. این حقیقت مخفی در رنکیگ گوگل و در راه جذاب و مهم رو جدی بگیرین.
محتوای مخفی شده هم مهم هستن
کلمات کلیدی به کار برده شده در عباراتی که پشت تب ها یا منو ها مخفی شده ان هیچوقت از دید گوگل مخفی نمی مانند. از اون جایی که صفحات موبایل در ایندکس مقدم تر هستن این تب ها و محتوایی که پشت اون ها مخفی شده ان خیلی بیش تر از قبل اهمیت می پیدا کنن.
علاوه بر موارد فوق انکر تکست رو هم مثل گذشته به عنوان حقیقت مخفی موثر در رتبه بندی گوگل در نظر داشته باشین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *