۳ نوع محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند

Arrow on abstract graphic background

قبلا همه چیز در مبحث قانون مند تر بود. کافیه سری به مطالب مربوط به در فضا وب بزنین و مطالبی که بین ۴ تا ۶ سال پیش منتشر شدن رو زیرو رو کنین. همه مطالب یه سری قوانین و اصول مشترک هستن که بر اثر تکرار به کلیشه تبدیل شدن. اما بعد از منتشر کردن و همه این کلیشه ها از بین رفت و گوگل نشون داد همه متغیر ها رو به صورت خاص در رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرد. مهم ترین این متغیر ها محتواییه که این روز ها نقل و نبات تموم مجالس شده!
در میون این همه مختصص نمایی که هر یک ساز خود رو می زنند و روشی رو واسه بازاریابی محتوا و از نو ساختن اون معرفی می کنن کارکشته شده و شناخت دقیقی از شکل های جور واجور این محتوا ها و اون چیزی که وضعیت رو تکون اساسی بده داره.
همراه ما باشین تا از ۳ نوع محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو در سئو دارن شناخت بیش تری پیدا کنین.

سئو محتوا
سئو محتوا

شکل های جور واجور محتوایی که بیش ترین برگشت سرمایه رو در سئو دارن

بعضی از بهترین نوع محتوا موجود واسه این که بیش ترین بازدهی رو از سرمایه گذاری خود در داشته باشین عبارتند از:
۱ – محتوا معتبر و مستند
۲ – اینفوگرافیک ها
۳ – ویدیو ها

محتوا معتبر و مهم

وبلاگ یا سایت رایج ترین وسیله واسه بازاریابی و تبلیغات یه برنده. این درگاه اینترنتی فضایی واسه جواب گویی به سوالات مشتریاس؛ نه فقط یه جاذبه چشمی خوش آب و رنگ که رنگ و لعابش قرار باشه مشتری رو جذب کنه.
هدف خیلی از کاربران کشف محتوا معتبر و قابل اعتماده. حتی ترجمه مطالب از هر منبع انگلیسی هم نمی تونه صحت یه مطلب رو مشخص کنه. یکی از بهترین شکل های جور واجور محتوا در واسه جلب اعتماد کاربران به کار گیری بهترین و بزرگ ترین سایت های زبون اصلیه.

اینفوگرافیک حرفه ای

اینفوگرافیک بهترین وسیله جهت اطلاع رسانی جذاب و باحال توجه کاربر واسه یه برنده. الان این نوع محتوا ۳ برابر بیش تر از محتوا متنی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شه. اینفوگرافیک بهتین فوت وفن برگشت سرمایه در بازاریابی در بنگاه به نگاه یا B2B در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ معرفی شده.

ویدیو ها

به درستی ویدیو از اون دسته محتواهایی پرطرفدار در است که نمی توان از خیر کلیک روی اون گذشت! اگه به آمار محبوبیت ویدیو در شبکه های اجتماعی اطمینان ندارین بد نیس بدونین در ۷۴ درصد از ترافیک وب تا آخر سال ۲۰۱۶ ویدیو نقش داشته و پیش بینی می شه تا سال ۲۰۲۰ این رقم به ۸۰ درصد برسه.
شاید خود شمام به عنوان یه مشتری از بین شکل های جور واجور محتوا در واسه برگشت سرمایه ویدیو رو ترجیح بدید!

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست