سئو و دیجیتال مارکتینگ

۳ روش برای نوشتن عناوین مؤثر

وی گفت: “به طور متوسط ​​، پنج برابر تعداد افراد عناوین را به عنوان نسخه بدن می خوانند. وقتی عنوان خود را نوشتید ، هشتاد سنت از دلار خود خرج کرده اید. “- دیوید اوگیلوی

دلار

در اصل ، آقای اوگیلوی در حال گفتن است ، مطمئن شوید که سرفصل شما به حساب می آید …

با استفاده از مطالب زیاد برای مصرف آن و زمان کمی برای مصرف آن ، اگر می خواهید سر و صداهای خود را کاهش داده و توجه مردم را جلب کنید ، نوشتن یک تیتر مؤثر ضروری است.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که ۵۵٪ از مصرف کنندگان مقاله را به مدت ۱۵ ثانیه یا کمتر می خوانند. علاوه بر این ، هشت نفر از ۱۰ نفر فقط عنوان مقاله را می خوانند.

واضح است که برای تهیه مقاله ای که می تواند توجه و توجه داشته باشد ، وجود دارد ، و همانطور که گفته شد ، همه اینها با عنوان شروع می شود. عنوان را به عنوان پایه و اساس محتوای خود بیاندیشید. فقط در بالا می نشیند.

اگر به دنبال بهبود نوشتن عنوان و افزودن به مجموعه مهارتهای دیجیتال مارکتینگ خود هستید ، این نکات کاربردی باعث می شود توجه و جذب بازدید کنندگان در یک فلاش انجام شود.

دیجیتال

با عنوان کاری شروع کنید

قبل از کشف هر چه بیشتر ، شایان ذکر است که “چهار u” وجود دارد که به کمک آن می توانید یک سرمقاله مغناطیسی بنویسید ، طبق تعدادی از نویسندگان پرکار:

     

  • عنوان شما باید بی نظیر باشد
  •  

  • عنوان شما باید فوق العاده خاص باشد
  •  

  • عنوان شما باید یک فوریت را منتقل کند
  •  

  • عنوان شما باید مفید باشد

پوشاندن هر چهار پایه در یک تیتر واحد دشوار است ، اما اگر بتوانید حداقل دو عنصر را شامل شوید ، برنده خواهید شد.

هنگام تهیه عنوان خوب ، همیشه باید با یک عنوان کار شروع کنید. این نه تنها پایه و اساس مقاله شما را تشکیل می دهد ، بلکه چیزی را ملموس برای کار کردن به شما می دهد.