۵ باید و نباید در لینک بیلدینگ – یک لینک بیلدر افسانه ای شوید!

لینک در معجزه نمی کنه. تنها ابزاری واسه برگشت صفحات خارجی مهم، یه ویدیو یا محتوا باحال و کارآمده که در رتبه بندی بیشتر اهمیت داره.
براساس تجربیاتی که درطول سال های متمادی و در فست سئو به دست آوردیم آموختیم یه هنره؛ یه هنر یا محصول خلاقیت هنرمندی که با قلم فکر و ذوق خود محتوایی باب میل گوگل و کاربر تولید می کنه. با این حال اون قدر لینک های الکی و حتی داغون کننده به چشم دیده ایم که به نظر می رسد بسیاری به خاطر همین لینک بیلدینگ خود رو به شرکت های سئو می سپارند!
اما نگران نباشین. شمام می تونید یه لینک بیلدر یا سازنده لینک افسانه ای باشین و صاحب روش شید؛ به شرطی که با باید ها و نباید های زیر در آشنا شید.

باید ها و نباید های لینک بیلدینگ

دقیق شدن و فوکوس کردن بر لینک های طبیعی از محتوا های مهم
لینک یه منبع قوی واسه به رخ کشیدن محتوا های پرطرفداره تا با این روش ارزشمندتر شن. محتوا بی ارزشی که مربوط به مدت ها قبله احتیاجی به عقب گرد نداره؛ تمرکز اصلی رو باید روی محتوا تازه تر و به روز گذاشت.
خرید لینک اما با دقت بسیار
این که به سایت های معروف پول بدید لینک سایت شما رو میان محتوا خود بذارن از زمان های قدیم عادی بوده. اما این روش همیشه پیشنهاد نمی شه. خرید لینک یا بک لینک از سایت های دیگه راه حل دومه؛ راه اول تکیه بر محتواییه که خودتون به صورت اختصاصی تولید کردین.
لینک بیلدینگ در رابطه و شامل کلمات کلیدی
به صورت دستی شاید از دید گوگل خیلی پراهمیت نباشه؛ اما به این معنا نیس که ساخت لینک یا لینک دادن به صفحات خارجی رو بی اهمیت انگارید. در به کلمه ای که به عنوان متن لینک درج می شه دقت کنین. چه بهتر که از کلمات کلیدی هدف استفاده کنین.
لینک بیلدینگ؛ ابزاری لازمه وبلاگ یا مقالات
لینک دادن فقط به صفحه اصلی سایت، اجناس یه فروشگاه اینترنتی یا محتوایی که جزء صفحات اصلی شما قرار می گیرند بیهوده س. واسه این که لینک بیلدینگ در نتیجه دهد نیازمند وبلاگ یا مقالاتی مهم هستین. این مقالات هستن که باید به مطلب دیگری لینک داده شن.
لینک بیلدینگ خودکار
بعضی وقتا لینک ها به واسطه محتوا مناسب و بهینه ساخته می شن که شما هیچ دخالتی در اون نداشتین. مثلا بعضی وقتا مطلب جالبی تو یه سایت پرطرفدار قرار می گیرد و نام منبع هم در اون درج می شه. در این مواقع درج منبع که نشانی سایت شما باشه به دلیل همون محتوای جذاب و کاربردیه که تولید کرده بودین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *