خرید یونیت دندانپزشکی

شرکت بازرگانی واردات تجهیزات پزشکی سیناگستر

با پشتوانه تجارب ۲۰ ساله در زمینه تامین تجهیزات و مواد پزشکی و دندانپزشکی در کشور با اخذ نمایندگی انحصاری از شماری از بهترین تولید کنندگان صنایع پزشکی و دندانپزشکی جهان شرکت بازرگانی واردات تجهیزات پزشکی سیناگستر مفتخر به ارائه خدمت به جامعه محترم پزشکی و دندانپزشکی کشور با هدف ارتقا سطح سلامت و بهداشت کشور می باشد.

نمایندگیهای انحصاری این شرکت به شرح ذیل معرفی می گردند:

کمپانی (OXYPHARM – ARIEL ) فرانسه ، دستگاه ضد عفونی کننده سطوح و هوا با تکنولوژی DRY MIST ( مه خشک ) و محلول ضد عفونی کننـده (NOCOLYSE)


کمپانی ORO CLEAN CHEMIE سوئیس ،تولید کننده انواع محلولهای ضدعفونی کننده سطوح ، دست ، ابزار پزشکی ، ساکشن . با سابقه بیش از ۳۰ سال.


کمپانی DENMET آمریکا ، تولید کننده مطرح مواد مصرفی دندانپزشکی از جمله کامپوزیت ، سمان ، مواد قالبگیری ، بلیچینگ و …


کمپانی GNATUS برزیل ، بزرگترین تولید کننده و صادر کننده یونیت صندلی دندانپزشکی با تولید بیش از ۳۵۰۰۰ دستگاه در سال ارائه دهنده انواع یونیت صندلی ،رادیوگرافی تک دندان ، لایت کیور ، جرم گیر ، تابوره ، جت بی کربنات و…

edame

Next Post

۰ تا ۱۰۰ آزمایشگاه را از ما بخواهید

چ مهر 17 , 1398
علمینوگستر شرکتی در زمینه تامین تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد. با توجه به اینکه کیفیت , دقت و قیمت از مهمترین پارامترها در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد, تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا نیازهای آزمایشگاه های کشور را با توجه به حساسیت […]