سئو و دیجیتال مارکتینگ

ایمیل های شخصی شده ای ایجاد کنید که مشتریان واقعاً «دریافت» ، می خواهند و بخوانید

بیش از نیمی از ایمیل های باز شده طی ۲ ثانیه حذف می شوند.

آخ. آیا می خواهید از وقوع آن جلوگیری کنید؟ خوب ، پس از ایجاد ایمیل خود متوقف شوید که مشتریان به سادگی به آنها اهمیتی نمی دهند!

شما نوع دیگری را که ما در مورد آن صحبت می کنیم می دانید – بی ربط ، فشار ، فروش ، نه آنچه مشتریان شما می خواهند ، به شما احتیاج دارند یا به آن اهمیت می دهند. نوع ایمیلهایی که به جای رفع نیازهای مشتریان ، مشکلات مربوط به خط پایین شما را حل می کنند.

مشکلات

اما چه عواملی یک بازاریاب صادقانه باید انجام دهد؟ شروع به ارسال ایمیل های شخصی ، هدفمند و متنی با پیام های عمیق مرتبط – ساده. برای اطمینان از به دست آوردن ایمیل هایتان به جای حذف شده ، به خواندن ادامه دهید …

بیش از نیمی از ایمیل های باز شده طی ۲ ثانیه حذف می شوند.

این توییت

چرا اهمیت شخصی سازی (آمار بزرگ):

     

  • ایمیلهای شخصی شده میزان کلیک را از طریق ۱۴٪ و نرخ تبدیل ۱۰٪ (آبردین) بهبود می بخشند.
     
  • افرادی که از محتوای هدفمند تغذیه می شوند ، ۲۰٪ از فرصت فروش را افزایش می دهند (DemandGen).
  •  

  • CTA های شخصی شده منجر به نرخ تبدیل ۴۲٪ بالاتر از CTA های عمومی (HubSpot) شدند.
  •  

  • دلایل اصلی استفاده ایمیل از عضویت در اشتراکی یا اشتراک غیر انتفاعی ایمیل ، ایمیل های بسیار زیاد (۶۹٪) و محتوای دیگر مرتبط نیست (۵۶٪) – چادویک مارتین بیلی.
  •  

  • ۳۱٪ از مصرف کنندگان اگر به آنها تجارب شخصی مانند محتوای متناسب (BloomReach) ارائه شود ، احتمالاً خریدهایی را انجام می دهند.

۱ ٫ ادامه دهید ، اصطلاحات اسم را دریافت کنید

چه کسی عاشق اسم چاپلوسی اسم نیست؟ وقتی کسی وقت می کند که نام شما را بیاد آورد ، قدردانی می کنید. در همین راستا ، مشتریان هنگام یادآوری استفاده از آنها قدردانی می کنند. اما پرداختن به نامهای شما به نامهای خود فقط به نفس آنها جلب نمی شود و نیاز آنها به احساس منحصر به فرد ، گفتگو و خاص بودن را برآورده نمی کند. این باعث می شود شما یک نویسنده بهتر هم باشید …

من اطمینان دارم که نوشتن با یک شخص از ابتدا به ذهن شما کمک می کند تا پیام خود را بر شخصی سازی متمرکز کنید – به شما کمک می کند تا با یک مشتری خاص در ذهن خود بنویسید و نه برای توده های بی چهره که – اجازه دهید با آن روبرو شویم – غیرممکن است. این به شما پیام می دهد و این به نوبه خود قلب ضرب و شتم به سخنان شما می افزاید.

۲ ٫ مثل یک انسان صحبت کنید ، نه یک ماشین فروش

به یاد داشته باشید که یک معلم که شما در مدرسه دوست داشتید ، کسی که از شما الهام گرفته است؟ چه چیزی باعث شده است که با این معلم ارتباط واقعی داشته باشید؟ شرط می بندم این راهی بود که او با شما صحبت می کرد انگار شما در همان سطح هستید. او به روشی که می خواهید به شما برسد به شما رسید. هدف این است که معلم باشید ، حتی اگر هم داشته باشید ، آنچه را که می دانید یک مارک خسته کننده B2B است.

می بینید ، ایمیل های انسانی باعث لبخند زدن مشتریان می شود. ایمیل های ربات آنها را عصبانی می کند. شما یک ماشین فروش نیستید ، بنابراین مجبور شوید مشتریان خود را مجبور به خواندن پیام های کسل کننده ، فرمول و خود سرویس کنند. شما فقط یک انسان در حال گفتگو با دیگری هستید ، بنابراین مشتریان خود را به این ترتیب احساس کنید. و مراقب باشید – به آنها نشان دهید که شما واقعاً به آنها اهمیت می دهید و آنها چه می خواهند و چه چیزهایی را می خواهند.
لبخند

چگونه ایمیل های خود را انسانی تر کنیم:

     

  • اگر می خواهید مشتریان خود را آرام کنید ، زبان خود را آرام کنید.
  •  

  • تصور کنید که شما مشتری مشتری خود هستید – اکنون یک ایمیل غیررسمی برای آنها بنویسید تا با لحن آنها به طور طبیعی مطابقت داشته باشد.
  •  

  • اگر نمی خواهید به نظر برسید که رباتیک به نظر برسد و تاریخ آن باشد ، صحبت و شرکت را حذف کنید.
  •  

  • ایمیل های خود را در پیام های کوتاهتر و قابل اسکن کردن که خوانندگان شما را تحت الشعاع قرار نمی دهند ، بشکنید.

۳ Cont محتوای هدفمند برای رفع نیازهای پرسونا

ایجاد شخصیت های کاملاً پرمحتوا به شما کمک می کند تا یک تجربه برتر و شخصی تر را هم برای مشتریان خود و هم برای مشتریان آینده ایجاد کنید. محتوای ایمیل شما باید برای پاسخگویی به نیازها و خواستهای خاص افراد مورد نظر شما هدفمند شود.

در اینجا یک کلاه کلیدی از Copyblogger وجود دارد – فقط به عنوان یک نفر روی خواننده خود تمرکز کنید (به جای تصور هزاران نفری که ممکن است به آنها برسید). به این ترتیب می توانید فقط به عنوان یک نفر روی خواننده خود متمرکز شوید و به شما کمک کند تا آنها را با یک عبارت قدرتمند تر درگیر کنید. هدف از پرسنل شما این است که فرضیات محاسبه شده درمورد نوع مشکلی که مشتریان برای حل آن نیاز دارید را ایجاد کنید – از این اطلاعات برای شکل دادن گوشت ایمیل خود استفاده کنید.

مشکلی

نحوه ایجاد شخصیت های قدرتمند در اینجا آمده است:

     

  • با ذکر مشخصات جمعیتی مورد نظر خود – مانند سن ، جنس و موقعیت مکانی – شروع کنید
     
  • لیستی از سؤالات ایجاد کنید که درک روشنی از نوع مشکلی که مشتریان برای حل آن می خواهند ارائه دهد.
  •  

  • از ابزار HubSpot Make My Persona برای ایجاد شخصیتهای تعریف شده با استفاده از یک آماده استفاده کنیدالگوی سوالات قدرتمند ساخته شده است
     
  • در این پست وبلاگ نحوه استفاده از ابزار HubSpot و نحوه استفاده از personas خود توضیح داده شده است.

۴ ٫ بخش بانک اطلاعاتی و پیام های خیاط خود را بخش کنید

ابتدا مشخص کنید که کمپین بازاریابی ایمیل شما برای دستیابی به چه کسانی تلاش می کند و به چه افرادی می خواهید برسید. سپس می توانید تصمیم بگیرید که چگونه لیست خود را بر اساس اطلاعاتی که از چشم اندازها و مسیرها جمع آوری کرده اید ، تقسیم می کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید بخش مربوط به مردان در مقابل خانمها ، برای مشترکان فعال در مقابل مشترکان غیرفعال یا مکان و غیره را تقسیم کنید.

شما همچنین باید personas بازاریابی خود را تقسیم کنید. به عنوان مثال ، اگر شما چهار نوع مشتری جداگانه را شناسایی و ایجاد کرده اید ، می توانید (و باید) برای هر نوع یک بخش منحصر به فرد ایجاد کنید. هدف از تقسیم بندی لیست شما این است که اکنون می توانید پیام ، لحن و زاویه خود را بر اساس خواسته ها و نیازهای شخصی خود شخصی سازی کنید. سپس هر نوع شخصیت یک ایمیل متناسب با خواسته های فردی خود دریافت می کند – بسیار قوی تر از آن پیام های خسته کننده با اندازه یکسان.

۵ Control به مشتریان و کنترل ها و گزینه های خود دسترسی دهید

همه افراد نمی خواهند همان بازاریابی را با همان فرکانس دریافت کنند. به مشتریان خود گزینه هایی بدهید تا آنها را خوشحال کنند و به آنها اجازه دهند احساس کنترل را حفظ کنند. به عنوان مثال ، آیا یک مشتری خاص می خواهد خبرنامه شما را یک بار در ماه بجای استاندارد توزیع یک بار در هفته دریافت کند؟

چگونه به گزینه های مشتریان خود بدهید:

     

  • از آنها بخواهید چند بار مایل به دریافت ایمیل شما باشند.
  •  

  • انواع مختلفی از محتوا را به آنها بدهید و به آنها اجازه دهید نوع / نوع محتوا را که دریافت می کنند انتخاب کنند.
  •  

  • بازخورد بخواهید – مشتریان خود را مورد بررسی قرار دهید و بپرسید که کدام نوع محتوا به آنها بیشتر علاقه مند است. سپس می توانید از این اطلاعات برای آگاهی از فعالیتهای ایمیل خود استفاده کنید.

۶ Mess پیام های بازاریابی خود را به طور خودکار بسازید

شما می توانید از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی برای کمک به شروع کارزارهای تبلیغاتی بر اساس میزان مصرف و علاقه های مشتری استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر یک سرب آینده نگر whitepaper را بارگیری کند ، می توانید ابزار اتوماسیون بازاریابی خود را تنظیم کنید تا بطور خودکار آنها را وارد یک کمپین پرورش سرب کند که محتوای مرتبط با موضوع اصلی و علایق فرضی آنها را ارائه می دهد.

در اصل ، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد تا بانک اطلاعاتی خود را تقسیم کرده و پیامهای ایمیل خود را به صورت خودکار انجام دهید تا پیامهای هدفمندی را دریافت کنید که پاسخگوی نیاز مشتری شما باشد. با توجه به سرمایه گذاری در یک بستر اتوماسیون بازاریابی؟ این پست وبلاگ بهترین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی موجود را لیست و مقایسه می کند.
سرمایه گذاری

ایمیل یکی از مهارتهای اصلی بازاریابی دیجیتال است که بازاریابان ایرلندی از دست رفته اند. ما مهارت ۶۲۲ بازاریاب (۳۸۰ در ایرلند) را آزمایش کردیم و یافته ها را در گزارش خلاء Digital Skills Gap منتشر کردیم. نمره متوسط ​​ایمیل؟ تکان دهنده ۴۱٪ مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را به صورت رایگان با تشخیص دیجیتالی رایگان ما تست کنید.

دیجیتال

زارا برک