رویدادهای دیجیتال برای سال ۲۰۱۸: نگاهی به داغترین رویدادهای سال

این که آیا شما یک مبتدی ، متوسط ​​یا متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال هستید ، بررسی کنفرانس بازاریابی دیجیتال در منطقه شما یا سفر ، یکی از بهترین راه ها برای پیگیری آخرین روندها و استراتژی ها است. اگر احساس می کنید در هزینه کردن پول تردید دارید ، فقط به یاد داشته باشید که این یک هزینه تجاری است که به روش های غیر منتظره ای پرداخت می شود.

دیجیتال

برای مرور اجمالی برخی از جالب ترین و جالب ترین تجمعات برای بازاریابان با همه زمینه هایی که می خواهند تجارت خود را توسعه دهند ، بخوانید.

SMX West

SMX West یک نمایشگاه بازاریابی جستجو برای متخصصانی است که علاقه مند به سئو و SEM هستند ، و این یکی از داغترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال در اطراف است. این در ماه مارس در سن خوزه ، کالیفرنیا برگزار می شود. شما در این زمینه با دیگران جمع می شوید تا اطلاعات عمیق درباره همه موارد مرتبط با جستجو از جمله PPC ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا را یاد بگیرید. در اینجا در اینجا برای کسی در هر سطح وجود دارد ، بنابراین اگر هنوز مبتدی هستید ، مرعوب نشوید. و اگر بسیار باتجربه هستید ، ممکن است بخواهید SMX Advanced را بررسی کنید.

بازاریابی محتوا

Pubcon

Pubcon به مدت ۱۷ سال در حال اجرا است. در اوستین و فلوریدا در زمان های مختلف سال برگزار می شود (اگر خیلی دیر شده امسال را در نظر بگیرید). به آنجا بروید تا همه چیزهایی را که می خواهید درباره موبایل ، ویدیو ، توسعه محتوا ، SEO و موارد دیگر بدانید ، یاد بگیرید. آنها به داشتن بلندگوهای اصلی ستارگان معروف هستند و فرصت های حمایت مالی فراوان است.

موبایل

Shakeup Social

رسانه های اجتماعی امروز این کنفرانس الهام بخش همه ساله را در آتلانتا برگزار می کنند و امسال در ماه می برگزار می شود. برای یافتن جدیدترین اخبار موجود در آن چه داغ است ، چه چیزی نیست ، چگونه یک داستان عالی ، استراتژی اجتماعی چندرسانه ای و موارد دیگر را پیدا کنید. در اینجا سخنرانان برخی از بزرگترین شرکتهای جهان را پیدا خواهید کرد (به گوگل و Twitter فکر کنید) و یاد خواهید گرفت که اجتماعی خود را به ارتفاعات برسانید که هرگز فکرش را نمی کنید.

MARTECH West

مدیران بازاریابی و محصولات مبتنی بر فناوری – و تقریباً هر کسی که با آنها همکاری می کند – باید از MARTECH West که در آوریل در سن خوزه برگزار می شود ، توجه داشته باشید. این مکان مناسب برای ایجاد مهارت های شما است اگر در پایان کار فنی و بازاریابی هستید. ضمن مرور طیف وسیعی از استراتژی های بازاریابی ، استراتژی های مؤثر برای سازماندهی و همکاری تجاری را یاد خواهید گرفت.

رشد دیجیتال رونق افتاد

این کنفرانس بسیار عالی است زیرا امسال در وگاس ، لندن و برلین اتفاقاتی برگزار می شود ، بنابراین اگر اولین مورد را از دست بدهید و در آمریکا باشید ، هنوز زمان کافی برای برنامه ریزی یک سفر کوچک به اروپا برای پاییز یا برعکس . رشد دیجیتالی رونمایی از تمرکز متمایز بر تجربه مشتری است و به همین ترتیب می تواند جدیدترین راهنمایی ها و ترفندهای مربوط به بازاریابی دیجیتال را بدون توجه به صنعت شما به شما یاد دهد.

این مطلب را هم بخوانید :  ۵ عناصر جستجوگرهای فنی فنی فنی و حرفه ای حتی قادر به داشتن مهارت فنی نیستند

برنامه ریزی

با گذشت چهار روز از وقت گذراندن در یکی از دو مسیر ، می آموزید که چگونه می توانید از راه و روش های مختلف هدایت و مشتری خود را بفهمید و از این ابزار و انگیزه برخوردار خواهید بود تا واقعاً تجارت خود را به جایی که باید بروید سوق دهید. این کنفرانس قبلاً به عنوان کنفرانس تبدیل شناخته می شد و اکنون در هشتمین سال خود است.

کنفرانس تجزیه و تحلیل بازاریابی

اگر مایل به استفاده از بازاریابی مبتنی بر داده ها هستید تا بتوانید تجارت خود را به جلو سوق دهید ، کنفرانس آنالیز بازاریابی یک رویداد مناسب برای شرکت در این مراسم است. در اینجا شما از رهبران ارشد صنایع مهم یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین و بهترین استفاده از داده ها برای ایجاد آگاهی از برند و طراحی تجربه مشتری بهینه است. برخی از استراتژی های منحصر به فرد را از بلندگوهای اصلی C-suite پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را به سطح بعدی برسانید.

اجلاس تصمیم گیری Sirius

این همایش به طور خاص به فروش و رهبری اختصاص دارد. بیش از ۳۰۰۰ نفر به طور معمول برای یادگیری از متخصصان در زمینه B2B و استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده شرکت می کنند. تصمیمات Sirius مکانی برای رهبران است که به دنبال مالیدن شانه ها با یک جامعه نخبه و متخصص از مشاغل و یادگیری جدیدترین ها در همه ابعاد بازاریابی و فروش از رهبران صنعت هستند.

Vidcon

آیا از همه چیز ویدئویی هیجان زده هستید؟ اگر به دنبال یادگیری چگونگی ادغام این شیوه بسیار مؤثر از محتوای در استراتژی بازاریابی منظم خود هستید ، یا اگر قبلاً درگیر تولید فیلم هستید ، و می خواهید مهارت های خود را بیشتر بسازید ، Vidcon مکانی برای این کار است. این همایش به سه بخش مختلف – جامعه ، خالق و صنعت – تقسیم می شود تا بتوانید بخشی را انتخاب کنید که متناسب با سطح و نیاز شما باشد.

این کنفرانس مطمئناً یکی از سرگرم کننده ترین و رنگارنگ ترین ها در لیست است ، و اگر دوست داریدبه دنبال اضافه کردن یک لبه جدید به تصاویر خود در حالی که با افراد سرگرم کننده کار می کنید ، می خواهید آن را بررسی کنید.

اجلاس سران بازاریابی

اجلاس بازاریابی ملت فرصتی برای شما است که ضمن برقراری ارتباط با همسالان ، از بهترین ها بیاموزید و دانش خود را در مورد همه چیز در رابطه با تبلیغات ، بازاریابی و IT غنی کنید. مهارت های رهبری خود را تقویت کنید ، در حالی که از بازدید از سانفرانسیسکو لذت می برید ، با دیگران در این زمینه خود مجوز بگیرید و با آن مشاجره کنید. سخنرانان گذشته شامل هیلاری کلینتون و آریانا هافینگتون هستند.

نمایشگاه وفاداری

اگر تمرکز شما به طور خاص بر ایجاد وفاداری و آگاهی از برند است ، مطمئناً باید برای حضور در نمایشگاه وفاداری در نظر بگیرید. این همایش با تمرکز خود در کمک به مردم برای ایجاد مشاغل به طور خاص از طریق استراتژی مشتری منحصر به فرد است. کلیدهای یاد شده گذشته از شرکت هایی مانند جنرال طنز و طنزهای مارول بوده است. با فرصت های فراوان با کارشناسان همکار در هر دو گروه و سناریوهای یک به یک در ارتباط باشید.

این مطلب را هم بخوانید :  چگونه می توان شغل خود را برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی شروع کرد

اجلاس بازاریابی DigiDay AI

یکی از بهترین کنفرانس های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸ ، اجلاس سرآمد بازاریابی DigiDay AI Santa Barbara است. این مجموعه فنی و حضور در آن ، شما را جدی تر از رقبای خود در دنیای هوش مصنوعی قرار خواهد داد. این یک عنصر به سرعت در حال رشد دیجیتال مارکتینگ است که به محض اینکه می توانید مجبور شوید از آنچه که برای آینده نزدیک در اختیارتان قرار دارد ، به یک کنفرانس در مورد موضوع بروید ، می رود.

وارد شوید

INBOUND 2018 در ماه سپتامبر امسال اتفاق می افتد و به نظر می رسد که یک انفجار باشد. با بلندگوهایی مانند میشل اوباما و برنه براون (سال گذشته) ، می دانید که این اتفاق بزرگ خواهد بود. این کنفرانس برای افراد در تمام سطوح فوق العاده است زیرا نسبت به برخی دیگر ارزان تر است ، اما بسیار سازمان یافته نیز هست. این واقعاً تلاش می کند تا به سمت انسان مشاغل توجه داشته باشد و بیشتر به ایجاد روابط مربوط می شود تا فروش یا فناوری. از جلسات شگفت انگیز استراحت و بلندگوهای حرفه ای ، ما در حال تماشای یک جمعیت جدی سرگرم کننده ، پرشور ، باهوش و متمرکز انسان هستیم تا با آنها صحبت کنیم.

جهان بازاریابی رسانه های اجتماعی

برای کسانی که به طور خاص به دنبال کنفرانس های بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۸ هستند ، پادکست ها ، وبلاگ نویسان و معلمان رسانه های اجتماعی می خواهند در این رویداد دوست داشتنی و نه چندان اندک که امسال در سن دیگو برگزار می شود ، نگاهی تحسین کنند. بازرس رسانه ای. دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور معمول حدود ۵،۰۰۰ نفر را از هر مکانی که می توانید به آن فکر کنید جذب می کند ، بنابراین قطعاً مکان بسیار خوبی برای ملاقات ذهن است. بعلاوه ، به نظر می رسد که از بلندگوهای حرفه ای خود انتقادات ناخوشایندی را دریافت می کنید – واقعاً ، چه چیزی دوست ندارد؟

به روز ماندگار شوید

این که آیا تازه کار را شروع کرده اید ، در حال حاضر یک متخصص هستید یا جایی در این میان هستید و به دنبال فرصتی برای پیشبرد حرفه فعلی خود هستید ، شرکت در یکی از این رویدادهای دیجیتالی در سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین راه ها برای ایجاد آگاهی از برند است ، خود را به بازار عرضه کنید. ، مشتری پیدا کنید ، با شرکای جدیدی ملاقات کنید و استعداد برتر در دنیای بازاریابی دیجیتال پیدا کنید.

چیزی را با بلندگوهای اصلی که با آنها طنین انداز می شوید و کارگاه هایی انتخاب کنید که واقعاً علاقه شما را ترجیح می دهند ، و نتیجه را مشاهده خواهید کرد. این می تواند یکی از بهترین تصمیمات حرفه ای باشد که شما می گیرید. نترسید که با بهترین ها بروید و به شبکه بپردازید و مهمتر از همه ، فراموش نکنید که در حین انجام این کار انفجار داشته باشید!