بهترین دوره آموزش پریمیر چه ویژگی دارد؟ (موشن کده)

بهترین دوره آموزش پریمیر چه ویژگی دارد؟ (موشن کده)

وقتی صحبت از ابزارهای لازم برای ویرایش انواع ویدیو به میان می آید، یکی از برنامه هایی که همیشه می شنویم Adobe Premiere است. این برنامه سال هاست که مقام اول را به خصوص در زمینه تدوین کسب کرده است و هیچ برنامه ای نتوانسته آن را ترک کند. به همین دلیل اگر شما دوستان عزیز به دنیای سینمای دیجیتال علاقه دارید و می خواهید مهارت های آن را شروع کنید، طبیعتاً باید آموزش پریمیر را در برنامه های خود قرار دهید. به همین منظور این بار در خانه فتوشاپ می خواهیم یکی از جامع ترین و کاربردی ترین دوره های آموزشی پریمیر را ارائه دهیم. پس اگر شما هم جزو علاقه مندان به این رشته هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا با این دوره آموزشی پریمیوم آشنا شوید. در این دوره آموزش پریمیر پیشرفته را از صفر تا صد به شکل قدم به قدم در قالب 13 ساعت آموزش فارسی پروژه محور، حرفه ایی مناسب بازار کار یاد بگیرید.

درباره پریمیر

برنامه پریمیر یکی از محصولات شرکت ادوبی است که به صورت ویژه برای ویرایش ویدئو طراحی شده است. البته این بدان معنا نیست که برنامه های کاربردی این برنامه فقط به ویرایش محدود می شود. در این برنامه افکت های مختلفی هم داریم که می توانیم روی ویدیوهای خود اعمال کنیم. به علاوه، ما می‌توانیم افکت‌های نامحدود را دانلود کرده و به Premiere اضافه کنیم. بنابراین اگر قصد ساخت افکت های ویدیویی را دارید می توانید به این برنامه اعتماد کنید. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به سریع آسان، موشن کده، فرادرس، فرانش، گرافیستار، آریا تهران و کلیک سایت اشاره کرد.

اگر می‌خواهید نمونه‌هایی از افکت‌هایی را ببینید که می‌توانند به طور کامل در پریمیر ایجاد شوند، می‌توانید آموزش‌های ویدیویی را ببینید. نحوه ایجاد برخی از این افکت ها را در این ویدیوها بیاموزید. به عنوان مثال، با کلیک بر روی سه عنوان زیر، می توانید ویدیو را مشاهده کنید تا با انواع افکت های قابل اعمال در پریمیر آشنا شوید:

نحوه تغییر رنگ بخشی از فیلم در پریمیر
آموزش ساخت پروژه های فرانت اند سفارشی در پریمیر
آموزش ساخت ویدیوی نمایش ترامپ

از سوی دیگر، یکی از دلایل محبوبیت پریمیر را می توان به رابط کاربری آسان آن نسبت داد. این فضای کاربری به کاربران این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر پروژه خود در یک محیط صاف داشته باشند. بنابراین کافی است نحوه استفاده از پنجره و گزینه های مختلف این برنامه را یاد بگیرید. سپس می توانید به راحتی ویدیوهای منحصر به فرد خود را بر اساس خلاقیت خود ایجاد کنید.

دوره آموزشی پریمیر

حال که با برنامه پریمیر بیشتر آشنا شدید به سراغ معرفی دوره آموزشی پریمیر می رویم. قبلا دوره های دیگری برای آموزش پریمیر در فتوشاپ ارائه شده بود. اما با معرفی نسخه 2021 برنامه پریمیر، دوره آموزشی این نسخه جدید برنامه پریمیر را نیز در فتوشاپ آماده و ارائه کرده ایم.

دوره آموزشی جامع Photoshop House Premier 2021 یک دوره جامع با چهار بخش مقدماتی، متوسط، پیشرفته و تکنیک ها و ترفندها است. بنابراین، در این دوره ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروژه جدید، فضای کاری پریمیر ایجاد کنید. سپس ابزارهای موجود در برنامه بررسی شده و کاربرد آنها در پروژه واقعی آموزش داده خواهد شد. با ادامه آموزش، انواع افکت ها و پلاگین های مورد نیاز برای ایجاد پروژه های حرفه ای تر را مشاهده خواهید کرد. در فصل آخر، ساخت برخی از کاربردی ترین پروژه های پریمر مانند ایجاد عنوان، اضافه کردن زیرنویس و … از صفر تا صد آموزش داده می شود.

شاید پس از شنیدن نام پریمیر و تعاریفی که در مورد آن می شنوید، تعجب کنید که چه نوع نرم افزاری پریمیر تا این حد محبوب شده است. نرم افزار Adobe Premiere یکی از پرکاربردترین و بهترین برنامه هایی است که توسط Adobe ساخته شده است. این برنامه می تواند ویدیوهای شما را به بهترین شکل ممکن ویرایش کند. بنابراین بسیاری از ویدیوهایی که مشاهده می کنید با استفاده از این نرم افزار ویرایش شده اند. بنابراین افرادی که به تجارت و انجام کارهای هنری علاقه دارند قطعا این نرم افزار را یاد خواهند گرفت. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار Adobe Premiere، فهرست مطالب زیر را دنبال کنید.

یکی دیگر از مطالب سایت :
نکاتی که در هنگام خرید فرش باید در نظر بگیریم

پریمیر چیست؟

در صنعت فیلم و دنیای سینمای دیجیتال اپلیکیشن های زیادی طراحی و عرضه شده است، اما پریمیر یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی است که سال هاست برای ویرایش انواع فرمت های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه دارای ویژگی بسیار خاص و منحصربفردی بوده و دارای منوهای بسیار ساده و کاربردی می باشد. افرادی که در زمینه فیلمسازی فعالیت می کنند قطعا از این نرم افزار برای ویرایش عکس های خود استفاده خواهند کرد.
نرم افزار پریمیر

از مهمترین کاربردهای برنامه پریمیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویرایش ویدیو با سرعت بالا
ایجاد جلوه های صوتی و تصویری در فیلم
پشتیبانی از تمامی فرمت ها
امکان ویرایش انواع کلیپ های صوتی و تصویری و ادغام آنها با یکدیگر
امکان ذخیره فیلم با بالاترین کیفیت
امکان درج زیرنویس و متن در فیلم
امکان قرار دادن واترمارک یا لوگو
قسمت های اضافی را از فیلم بردارید

نحوه کار با نرم افزار پریمیر

در بحث نرم افزار پریمیر چیست، در مورد نحوه کار با پریمیر با شما صحبت خواهیم کرد. استفاده از برنامه پریمیر آسان است و با کمی حوصله و تلاش می توانید این برنامه را به طور کامل یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. بنابراین می توان پریمیر را یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ویرایش فیلم دانست. فتوشاپ هاوس تمامی آموزش های لازم در زمینه کار با نرم افزار را به کاربران خود ارائه کرده است و شما می توانید با این آموزش ها نحوه کار با این نرم افزار را به بهترین نحو یاد بگیرید.

پریمیر چه ویژگی هایی دارد؟

پس از دانستن این که نرم افزار پریمیر چیست، باید با قابلیت های آن نیز آشنا شوید. پریمیر نرم افزار پرکاربردی است که می توان از آن برای ویرایش تمامی فیلم ها استفاده کرد. این برنامه می تواند انواع کلیپ ها و ویدئوهای شما را بدون هیچ محدودیتی ویرایش کند. از ایجاد افکت های ویدئویی تا ضبط صدا را می توان به راحتی در نرم افزار پریمیر انجام داد. جلوه ها و افکت های ویژه ای در این نرم افزار وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که ویدیوهای خود را ساده کنید و جلوه ای بسیار جذاب به آنها بدهید.

بازار کار نرم افزار پریمیر

پریمیر پرو یکی از موثرترین نرم افزارها برای ساخت هر نوع ویدئویی است و شما می توانید با کمک این برنامه وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید. از جمله روش های درآمدزایی از طریق پریمیر می توان به تولید محتوا، تدوین فیلم و سریال، ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت کلیپ عروسی، ساخت موزیک ویدیو، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری سمینارها و غیره با آموزش این برنامه می توانید بدون نیاز به حضور در محل در خانه و به صورت مستقل کسب درآمد کنید.

منبع: موشن کده https://motionkade.ir/

ناظمی نیا

Next Post

جشن کریسمس

ش مهر 2 , 1401
یکی از اعیاد ویژه و بسیار مهم مسیحیان در سراسر جهان است که البته در بین غیر مسیحیان نیز به عنوان جشنی محبوب به حساب می آید. با توجه به این که این جشن در سراسر جهان و کشور ما فراگیر است، بیشتر کشورهای دنیا در حال برنامه ریزی برای […]