چگونه می توان شغل خود را برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی شروع کرد

آیا شما یک فارغ التحصیل بازاریابی دیجیتال به دنبال تخصص جدید هستید؟ یا یک حرفه ای میان حرفه ای که به دنبال ادویه کردن چیزهایی است؟

دیجیتال

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی هر سازمان و استراتژی موفقیت مشتری ضروری است. در حالی که اکثر مشاغل اکنون این موضوع را درک می کنند ، بسیاری هنوز در تلاشند تا افرادی را پیدا کنند که واقعاً بتوانند در رسانه های اجتماعی به نفع خود در رابطه با تعامل و درآمد کار کنند.

بنابراین ، اگر عاشق رسانه های اجتماعی هستید ، خبر خوب این است که مشاغل زیادی در آنجا وجود دارد. حتی موقعیت های مدیریتی شش شکل وجود دارد که برای افراد با تجربه تر است و می توانند مهارت های شغلی و رهبری خود را رشد دهند (و نشان دهند).

اما فراتر از عشق خالص شما به تعامل اجتماعی ، چگونه با یک حرفه در رسانه های اجتماعی به پیش می روید؟ ما در اینجا چند نکته را به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند توجه لازم را کسب کرده و از مزیت رقابتی مورد نیاز خود بهره مند شوید

آیا مهارتهای شما برای B2B یا B2C مناسب هستند؟

استراتژی و مدیریت رسانه های اجتماعی مطمئناً نقشی است که به تقاضای زیاد خود ادامه خواهد داد ، اما برای این که خود را متمایز کنید ، ممکن است بخواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید – بازاریابی بین مشاغل یا بازاریابی با مصرف کنندگان.

در ۸۳٪ مشاغل برای استراتژی B2B از سوسیال استفاده می شود و به خوبی در این زمینه کار می کند زیرا مردم به همکاران خود اعتماد دارند. اگر به کارآفرینان و مشاغل کوچک فکر می کنید ، تعداد زیادی از افراد وجود دارند که (در حال رشد) فعالیت های خود در این عرصه را پشتیبانی می کنند.

رسانه های اجتماعی چه می کنند؟ این به شما کمک می کند تا با مشتری های فعلی و جدید ارتباط برقرار کنید. تولید سرب از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین وقتی نقش خود را اصلاح می کنید ، می خواهید نشان دهید که می توانید انواع شرکت هایی را که می خواهید برای آنها کار کنید ایجاد کنید.

شما می خواهید درک اصلی از مواردی مانند:

     

  • چگونه می توان مباحث گرایش را در استراتژی محتوای فعلی خود گنجانید.
  •  

  • کدام تأثیرگذارها در صنعت یا منطقه شما مرتبط هستند
  •  

  • مخاطب مورد نظر و فعلی شما در کجا قرار دارد
  •  

  • چگونه می توان تحقیقات مشتری را به خوبی انجام داد تا واقعاً نقاط درد مشتری را درک کنید

پس از فهمیدن نحوه استفاده مشاغل از رسانه های اجتماعی برای اتصال ، می توانید شروع به ساخت استراتژی خود کنید. از طریق این فرآیند ، شما می توانید درک بهتری از نحوه تعامل تجارت های کوچک و کارآفرینان بدست آورید ، مهارتی که می توانید تقریباً در هر مکانی با خود داشته باشید.

یک تخصص را انتخاب کنید

بسیار مهم است که شما یک طاقچه موضعی یا یک تخصص را انتخاب کنید تا خود را از بقیه رقابت متمایز کنید. درست است که بعضی اوقات شرکتها افرادی را با دانش عمومی تر در مورد بازاریابی دیجیتال استخدام می کنند ، اما این نیز صادق است که تعداد بیشتری از شرکت ها از رسانه های اجتماعی برای اهداف خاص استفاده می کنند ، مانند اختصاص یک حساب کامل توییتر به عملکردهای مشتری.

استخدام

طبق اعلام بانک چپ ، تولید کنندگان محتوا از همه نوع تقاضا هستند و همچنان ادامه خواهند داشت. بنابراین ، اگر در انواع خاصی از تولید محتوا مهارت خاصی دارید ، می توانید از این خصوصیات اهرم کنید تا خود را به بازار عرضه کنید.

این مطلب را هم بخوانید :  ۱۰ قدم برای ساختن برند شخصی خود در رسانه های اجتماعی

بیایید به عنوان نمونه به ویدیو نگاه کنیم. فیلم چیزی است که ادامه نتایج بزرگی را برای تعامل اجتماعی به همراه خواهد داشت. رسانه های اجتماعی امروز پیش بینی کرده است که ۸۰ درصد از ترافیک اینترنت تا سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری خواهد شد. بنابراین ، اگر عاشق ویدیو هستید ، تجربه کسب کنید که مشتریان و کارفرمایان بالقوه بدانند که شما این مهارت های ارزشمند را دارید و می توانید از آنها به عنوان بخشی از یک استراتژی خلاقانه برای محتوا استفاده کنید.

افراد را در دانستن دنبال کنید

جایی را که می خواهید ۵-۱۰ سال در آن حضور داشته باشید تجسم کنید و افرادی را که در زمینه شما حضور دارند ، دنبال کنید. افراد زیادی وجود دارند که خود را در زمینه های مختلف مستقر کرده اند و اگر سبک آنها را دوست دارید و می خواهید از آنها یاد بگیرید ، تعامل در رسانه های اجتماعی راهی عالی برای انجام این کار است.

امتحان کننده رسانه های اجتماعی ، Copyblogger و Sprout Social فقط سه وب سایت هستند که می خواهید برای کسب اطلاعات و ایده هایی در مورد چگونگی تقویت استراتژی رسانه های اجتماعی خود دنبال کنید.

ایده

بازاریابی آنفلوآنزا را درک کنید

اگر می خواهید در رسانه های اجتماعی تخصص داشته باشید ، به درک کاملی از بازاریابی تأثیرگذار و چگونگی استفاده از آن برای ایجاد روابط با مشتری نیاز دارید.

Influencers افرادی هستند که با یک برند همکاری می کنند تا نوعی سخنگوی غیر رسمی باشند. تأثیرگذار شما برای نام تجاری خود باید هم مارک را نشان دهد و هم جمعیت را به شیوه ای معتبر معرفی کند. باید میزان دستیابی و پیام شخص و همچنین نوع درگیری آنها با مخاطبان خود را درک کنید.

شما همچنین می توانید به مطالعات موردی مراجعه کنید تا درک بهتری از نحوه استفاده از مشاغل مختلف از تأثیرگذار ، کمپین های مشارکت یا سایر تکنیک های تعامل برای تقویت تصویر یک برند داشته باشید.

اگر می توانید کفشw که شما یک کمپین تأثیرگذار موفق را رهبری کرده اید ، یا می دانید که چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید ، باید این جزئیات را به رزومه خود اضافه کنید!

ایجاد محتوا را تمرین کنید

محتوا می تواند در قالب های مختلفی ارائه شود ، وبلاگ ها ، تصاویر و فیلم ها ابتدایی ترین انواع هستند. اما این روزها گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود دارد و روش های جدید زیادی برای تعامل با مخاطبان وجود دارد.

محتوای موقت مانند اینستاگرام استوری نمونه ای از روشی ساده برای اتصال فوری و معتبر و حتی اضافه کردن برخی از عناصر خلاق به گونه ای است که شخصیت شما را نشان می دهد.

همچنین می خواهید حداقل دانش بنیادی در مورد ویرایش تصویر و فیلم و همچنین ابزارها و سیستم عاملهای مرتبط با آنها را داشته باشید. Photoshop ، Canva و iMovie مکانهای خوبی برای شروع یادگیری درباره تولید بصری هستند.

علامت تجاری شخصی را جدی بگیرید

برای کارگران آزاد و کارآفرینان مستقل ، برندسازی شخصی یک ضرورت است. اما واقعاً این چیست؟ برای مبتدیان ، به معنای به اشتراک گذاشتن دانش خود با جهان است به گونه ای که شما با مشتری و کارفرمایان آینده اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.

این مطلب را هم بخوانید :  ۶ از بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای تجارت B2B

تلاشهای برندسازی می تواند به آسانی طراحی سایت WordPress رایگان شما و سپس پیوند دادن آن و کانال های اجتماعی شما به یک وبلاگ متوسط ​​باشد. یا اگر تصاویر بیشتر چیز شما هستند ، همیشه می توانید در اینستاگرام و پینترست به عنوان ابزاری برای به اشتراک گذاشتن نمونه کارها خود تمرکز کنید.

ترفند این است که راههای ابتکاری برای قرار گرفتن در معرض و پیدا شدن برای یک منطقه خاص را پیدا کنید.

علاوه بر این ، اثبات این نکته مهم است که شما نه تنها چگونگی “استفاده” از یک بستر معلوم را می فهمید ، بلکه در مورد استراتژی های تعامل ، آمار مخاطبان و حتی روند کار برای تحقیقات بازار کاملاً واضح باشید. شما باید بتوانید مهارت های خود را با افت کلاه نشان دهید. تصور کنید که می توانید هر روز یک تماس یا مصاحبه کشف خود به خود داشته باشید و همیشه برای نشان دادن کار خود آماده باشید.

خدمات رسانه های اجتماعی خود را داوطلب کنید

دیگر وقت دیگری برای پرش به یک پروژه جدید نیست و بسیاری از سازمان ها از کمک های اضافی استقبال می کنند. این نیاز عمدتاً در افراد غیر انتفاعی و نوپا وجود دارد که ممکن است بسیار شلوغ و درگیر بودجه باشند.

در اینجا چند ایده برای کسب تجربه بیشتر با بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است:

تجربه

     

  • سازمانی را انتخاب کنید که احساس شور و اشتیاق داشته باشید و واقعاً مایل به ارتقاء آن هستید ، سپس به رسانه های اجتماعی خود کمک کنید.

     

  • در ازای یک تجربه یادگیری عالی ، به دوستانی که یک تجارت کوچک یا غیرانتفاعی با اجتماعی خود دارند ، کمک کنید.

     

  • هر کاری را که انجام می دهید ، موفقیت ها (و اشتباهات) خود را پیگیری کنید و خود را به یادگیری فشار دهید.

     

  • در صورت عدم استفاده از یک شرکت یا دوست خود به یک استراتژی اجتماعی کمک کنید.

وقتی پروژه های ناپرداخت کوچکی را در پیش می گیرید ، نه تنها نمونه کارهای خود را نیز می سازید ، بلکه به شرکت کمک خواهید کرد که این یک تجربه برنده است. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه و یا نتیجه منفی ، اطمینان حاصل کنید که آنها از ابتدا در مورد اهداف رسانه های اجتماعی خود شفاف هستند.

درباره کار آزاد و کار از راه دور فکر کنید

یکی از مزایای حرفه ای بودن در رسانه های اجتماعی این است که شما گزینه های زیادی برای آزاد سازی و حتی کار از راه دور با شرکت ها دارید. اگر این چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، باید در نظر داشته باشید که باید در مورد مارک شخصی و بازاریابی تهاجمی باشید زیرا رقابت زیادی در آنجا خواهد بود.

گفته می شود ، اگر موقعیت مکانی برای شما مشکلی نداشته باشد ، ممکن است شما برای ساخت نمونه کارها خود زمان آسان تری برای یافتن پروژه های سطح ورودی کوچکتر داشته باشید.

مشکلی

بیشتر بیاموزید ، بیاموزید و بیشتر بدانید

یادگیری آنلاین هرگز آسانتر از امروز نبوده است. برای شروع کار در دنیای رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا دوره های زیادی در اینترنت وجود دارد.

همچنین ممکن است بخواهید در یک یا چند حوزه بازاریابی دیجیتال ، به سمت صدور گواهینامه رسمی کار کنید. داشتن این کار در رزومه کاری شما سرنوشت ساز خواهد بود ، اما همیشه مهم است که خودتان را به یادگیری روش خود نیز اختصاص دهید.

سایه شغلی ، کارآموزی و موقعیت های داوطلبانه فرصت های خوبی برای یادگیری در مورد شغل نیز هستند ، بنابراین چرا چند شرکت پیدا نمی کنید که شما را تحسین می کنید و برای استعلام از آنها استفاده می کنید؟