اسرار پوشش سقف سوله چیست فاش شد

 

سازه فضاکار به دلیل پخش نیرو در جهات مختلف از استحکام توام با سبکی برخوردار بوده به علت استفاده حداکثر از سیستم پیش ساختگی دارای سرعت ساخت و نصب قابل توجهی می باشد و از همین رو ، صنعت ساختمان سازی نوین در جهان کنونی به دنبال بکار گیری گسترده از سازه های سبک مثل سازه فضاکار در سطوح مختلف صنعتی ، مسکونی و تجاری است انواع سازه فضاکار . این سقفها در جهتهای مختلف گسترده شدهاند و طول اضلاع تشکیل دهنده آنها به صورت مساوی طراحی شده است. تابش نور آنها جهتدار، بدون اثر حرارتی و اشعههای مضر مانند ماورابنفش هست. با توجه به روند صعودی جمعیت کره زمین، استفاده از سازه های سرتاسری، بدون حضور ستون های میانی برای پاسخ دهی به اجتماعات بزرگ ضروری است، یکی از راه حل های پیشنهادی جهت رفع این مسئله استفاده از سازه های فضاکار است. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین پوشش سقف سوله لطفا از صفحه ما بخواهید. زمانی که یک کارفرمایی برای ما فرمایش می کند که سقف کاذب سوله من را طراحی کنید و یک کار شیک به من تحویل بدهید.

پوشش سقف شیبدار 70*80

شینگل اوریبان قابلیت اجرا به صورت تک لایه، دو لایه، منظم و غیر منظم را داراست و در رنگ انتخابی شما نصب میگردد. این محصول نیز مشابه اکروتایل قابل اجرا در مناطق گرمسیر می باشد. استفاده از خرپا در این سازه های طولانی باعث تقویت سازه و کاهش انحرافات می شود. اما به زیباترین نوع کار در بخش کارخانه های صنعتی می رسیم به عنوان سقف کاذب سوله تایل pvc این متریال بی نهایت زیبا است و در بخش فوق عرض کردیم که به عنوان یک معمار و یک نصاب در کارهای خودمان بی شمار از تایل بهره خواهیم گرفت. از دیگر مواردی که در محیطهای صنعتی و به طور خاص کارگاههای تولیدی باید به آن توجه شود، موادی است که در فرآیند ساخت استفاده میشود. اگر از مسیر خارج شوید، می توانید از زمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. سازه های شیب دار یا سوله به لاتین Gable Bents یا Ridge Bents نامیده می شوند. طبق ایین نامه ی ایران پی حتما باید به صورت افقی اجرا بشود بدون هیچ نوع شیبی و در صورتی که شیب زمین زیاد باشد و یا هر دلیلی دیگه نتونیم کل پی رو به صورت یکپارچه به صورت افقی اجرا کنیم اون رو باید به صورت پی پله ای اجرا کنیم.

پوشش سقف سوله 300 متری

از آنجایی که کشور ما در منطقه زلزله خیز قرار گرفته و متاسفانه تا کنون تلفات جانی و خسارتهای مالی زیادی پرداخت کرده ایم ، به این نتیجه رسیده ایم که بایستی از تجربیات ، دانش و تکنولوژی سایر کشورهای موفق در مهار این پدیده طبیعی و خطرناک استفاده کنیم . در بخش هایی که تیم ما وارد می شود هستند سوله هایی که ارتفاع تا ده متر را در رزومه کاری خودمان داشته ایم و بعضا بوده اند تعدادی که ارتفاع کف تا سقف حدود چهار الی پنج متر باشد بنابراین سقف کاذب سوله از آن جهت مورد نظر است که باید تمامی بخش های این فضا مورد بررسی قرار بگیرید که ایا تایل 60 در 60 برای این فضا مناسب است، ایا پانل های پی وی سی برای این فضا مورد نظر است یا اینکه به صورت ترکیب بندی های مختلف کار را قرار بدهیم به این معنی که استفاده کردن ترکیبی از چند المان، همچون پانل و تایل در کنار هم یک فضای دکور را خلق کنیم که البته در ادامه به شرح کاملی از آن می پردازیم. اگر بخواهیم از محافظ برای پشم شیشه استفاده کنیم، کار سختی ست؛ اما توری مرغی کار ما را راحت تر میکند.

پوشش سقف سوله غواړو

این نوع جرثقیل این امکان را به شما میدهد تا از ارتفاع بیشتری استفاده کرده و همانند تک پل هزینه های ساخت را تا حد زیادی کاهش دهید. از این رو تصمیم گرفتیم این مقاله را به آشنایی با سقف شیب دار، انواع آن و البته از همه مهمتر نحوهی اجرای آن اختصاص دهیم. پارامتر زیبایی یک سقف شیبدار با افزایش درجه شیب آن بهبود مییابد، با این حال این شیب میتواند حداکثر در حدود 70 درجه باشد. می باشد. با توجه به این که این محصول دارای دوام بسیار زیادی می باشد و در مقابل خوردگی و عوامل شیمیایی بسیار مقاوم است، اکنون به عنوان پوشش سقف شیبدار در سوله ها از آن استفاده می شود. یکی از متداول ترین و رایج ترین راه ها برای پوشش دهی سقف ساختمان های مختلف، استفاده از انواع پوشش سقف شیبدار می باشد. برای ساخت این نوع سازه فلزی مدرن از مصالح فلزی و فولادی استفاده می شود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
مجموعه قالیشویی فارسی

شرکت مدرن سازه در سال 1388 با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ساخت و ساز در استان کرمان تاسیس شد . این که در طول سال حداقل ما سقف های متعددی در سوله های اجرا میکنیم شاید بالغ بر بیست پروژه ای در طول سال با متراژ های وسیع می بندیم و تحویل میدهیم خود گواه بر فنی بودن تیم متخصصی سقف کاذب سوله باشد اما واقعیت امر هم همین است، شما باید این کار را به اهل نصاب بسپارید چرا که بالا و پایین کار را میدانند و می توانند نصب آن را جلو ببرند. حال یک صفحه را در نظر گرفته و عملکرد دو طرفه شبکه تیرهای متقاطع را در آن بررسی می کنیم.چنین عملکردی در صفحه بسیار مشخص تر است،زیرا سوراخ های میان تیرها بوسیله صفحات یا ورق های مسطح پوشانده می شوند و باعث یکپارچگی بیشتر سازه می گردند لذا رفتار یک صفحه بمانند شبکه ای از تیرهای بسیار باریک به هم متصل می باشد که تعداد تیرها در آن بسیار زیاد و فاصله آن ها نسبت به هم بی نهایت کم است . انعطافپذیر بودن: شینگل ضخامت کم و مقاومت کششی بالا دارد و قابل پوشش سقف شیبدار فلزی انعطاف است.

گنبد دیگری در سازه فضاکار به نام اشفدلر ( مهندس آلمانی ) وجود دارد که تعداد زیادی از این نوع گنبدها بعد از قرن ۱۹ توسط اشفدلر و دیگران ساخته شده است. این سازه از متداولترین انواع سازههای فضاکار است و از دو صفحه عناصر موازی تشکیل شده که توسط عناصر میانی به یکدیگر متصل میشوند. از پیش ساخته بودن یا نبودن سقف از مهم مواردی است که در نظر گرفته خواهد شد. فرقی ندارد که زاویه شیب شما کم یا زیاد باشد، مهم این است که این محصول بهترین انتخاب برای سقف شیروانی است تا سقف تحت فشار آب یا وزش باد و طوفان از بین نرود. سقف تک شیب چیست؟ با توجه به کاربری پروژه های مختلف برای پوشش سقف سازه فضایی می توان از پنل های سقفی( ساندویچ پانل) ، شیشه، ورق فولادی، ورق های پلی کربنات و … معمولا در این نوع سازهها فریم فضایی نیازی به استفاده از ماژولهای چهار ضلعی یا هرم برای ایستایی و مقاومت سازه ندارد.

پوشش سقف شیبدار پرچین

خرپا به عنوان ساده ترین و ابتدایی ترین روش در ایجاد سازها شناخته می شود که در قسمت های مختلف ساختمان از آن استفاده خواهد شد. در این روش ورقهای رنگی فولادی به دو روش نورد گرم و نورد سرد در نظر گرفته میشود که در روش دوم، از ورقهای نازک بکارگیری شده و در روش اول، ورقهای سیاه صنعتی هستند که در نقش سقف برای سوله ایفای نقش خواهند کرد. همان طور که می دانید در علم مهندسی برای ساخت یک بنا بر اساس هدف ساخت آن از سازه های مختلف با ویژگی ها و کاربردهای بسیار متفاوت استفاده می کنند. غلاف ها و مخروط ها به روش کوبن کاری و از فولاد CK45 تولید شده و با جوشکاری CO2 به هموندها متصل می گردد. همانطور که گفتیم این سقف ها از تایل هایی به نام آندوویلا ساخته می شوند که امروزه جایگزین مصالح دیگری در سقف شده است.

ناظمی نیا

Next Post

خرید آنلاین مانتو

ش خرداد 21 , 1401
یکی از لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتو است، نکات بسیار مهمی در انتخاب و خرید مانتو وجود دارد که بستگی به قد و اندام شما دارد. قبل از خرید یک مانتو خوب باید به یک سری نکات توجه خاص و ویژه ای داشته باشید، بطور مثال؛ نوع […]