مشخصات و خرید انواع ساندویچ پانل دیواری + { نصب | قیمت به روز 1401}

 

بدین صورت که در فروش ساندویچ پنل به صورت غیر مستقیم از طریق وب سایت یا شماره های تماس انجام شده و مشتریان به صورت آنلاین می توانند سفارش خود را ثبت کنند و از تخفیفات ویژه ای که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته اند بهره مند شوند. قیمت ساندویچ پانل همیشه یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی بوده است که ذهن بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کرده و افراد سعی دارند تا با کیفیت ترین و مرغوب ترین ساندویچ پانل را با قیمت بسیار مناسب و ارزانی تهیه و خریداری کنند. پانل سقفی که یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل محسوب میشود در بازار بسیار کاربرد دارد این عایق و مصالح مدرن ساختمانی برای کاهش وزن سازه ، طول عمر و ایزوله و عایق کردن بام و سقف ساختمان ها به کار میرود که جایگزین بسیار خوبی در برابر ایزوگام و مصالح عایق ایزوله قدیمی میباشد. پس نتیجه می گیریم که استفاده از ساندویچ پانل ها باعث می شود که میزان انرژی تا حد زیادی کاهش یافته و مصرف انرژی مقرون به صرفه باشد. فوم داخل ساندویچ پانل ها نیز از جنس فوم پلی اوران با چگالی 40 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

قیمت سقف زیپ تک

ساندویچ پانل ها دارای دو مدل هستند که در صنعت ساخت و ساز و حمل و نقل ، استفاده فراوانی دارند به عنوان مثال ساندویچ پانل دیواری در ساخت انواع کانکس ، سازه های سوله و پیش ساخته کاربرد دارد همچنین از پنل دیواری در ساخت دیوار های کاذب و جدا کننده نیز استفاده میشود. ساندویچ پانل ها را می توان پانل های کامپوزیت نیز نامید، به این معنی که از بیش از یک نوع ماده تشکیل شده اند. قیمت سقف زیپ تک عایق میانی استفاده شده در ساندویچ پانل تاثیر بسزایی در قیمت ساندویچ پانل دارد جنس این عایق می تواند از سنگ شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن و پلی اورتان باشد که بهترین آن ساندویچ پانل های پلی اورتان می باشد. نمونه دیگر کاربرد های ساندویچ پانل در ساخت عایق برای سقف های ساختمان های ساخته شده و همچنین سوله ها میباشد. در ساندویچ پانل های دیواری ماموت از بهترین پوشش ورق و عایق پلی اورتان استفاده شده است. شرکت کبیر پانل تولید کننده انواع پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی (ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک ویکروفیل) می باشد. فلاشینگ ها در بعضی جاها باعث پوشش فوم ساندویچ پانل ودر بعضی جاها باعث عایق بندی بیشتر می باشد.

همچنین انواع مختلفی از ساندویچ های پانل وجود دارد که دارای قیمت های متفاوتی هستند. ساندویچ پانل های سقفی دارای گام های می باشد که مقاوت فشاری آن را افزایش می دهد و هرچه تعداد این گام ها بیشتر باشد ورق بیشتری استفاده می کند و قیمت آن افزایش می یابد. از این فوم در ساخت کفپوش های پلاستیکی اتاق های بازی کودکان استفاده میشود ، اما کاربرد آن تنها به این مورد منتهی نمیشود و در ساخت هسته های عایق ساندویچ پانل نیز کاربرد دارد ، پلی اتیلن از مواد پلیمری می باشد ، که تحت فشار هوا و پرس ساخته میشود. در نتیجه ، محصولات عایق PUR انتخاب طبیعی اکثر کاربرد های عایق بندی ساختمانی است . لازم به ذکر است که برای هر قسمت از سازه و ساختمان و با توجه به نیاز سازه، می بایست از نوع خاصی از ساندویچ پانل استفاده کرد که در این زمینه می توانید از مشاوره کارشناسان کارن پنل از طریق صفحه تماس با ما بهره مند شوید تا بهترین انتخاب را برای ساختمان خود داشته باشید. برای دریافت جدید ترین قیمت ساندویچ پانل با شماره های ذکر در پایین صفحه تماس بگیرید تا همکاران ما جدیدترین قیمت انواع ساندویچ پانل ها را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

پوشش سقف ایستا درز

همانطور که می دانید قیمت ورق های فلزی ذکر شده متفاوت می باشند و قیمت ساندویچ پانل بر اساس نوع ورق مورد استفاده تغییر می کند. ورق های ساندویچ پانل پوشش سقف ایستا درز میتواند دارای نوع آلومینیوم نیز باشند ، این نوع از ورق با توجه به درخواست مشتری قابل اجراء میباشد. قطر این محصول نیز معمولا بین 4 تا 10 سانتیمتر متغیر است. هنگام خرید cدر واقع با سازه ای سبک و متشکل از دو لایه ورق استیل رو به رو می شوید که در بین آن یک لایه عایق از جنس پلی اورتان قرار گرفته است. این عایق ها دارای ویژگی های مختلفی چون نسوز یا کند سوز می باشند نمونه های نسوز این ساندویچ پانل قیمت بالاتری دارند. قیمت ساندویچ پانل های نامرغوب معمولا کمتر از ساندویچ پانل های با کیفیت می باشد اما اصلا صرفه اقتصادی ندارد به این دلیل که پس از مدت زمان کمی باعث خرابی سازه و هزینه های تعمیر و نگهداری را افزایش می دهد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
همه آنچیزی که درباره خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید بدانیدچاپ شیشه

 

تشخصی رنگ خوب که به درستی بر روی ورق فلزی قرار گرفته است با یک جسم تیز قابل بررسی می باشد هرچه رنگ سخت تر باشد و امکان جدا سازی آن از سطح ورق سخت تر باشد نشان دهنده کیفیت بالای کار می باشد. به صورت کلی میتوان ساندویچ پانل را اینگونه تعریف کرد ، همان طور که از نام آن مشخص است ، اجزاء این سازه به صورتی طراحی شده اند که به صورت یک ساندویچ هستند در قسمت میانی آن از فوم های عایق استفاده شده و در قسمت روی آن و زیر هسته ( فوم عایق ) از ورق هایی استفاده شده است ، که این حالت همانند یک ساندویچ میباشد که اجزاء داخل آن توسط نان احاطه شده اند. یکی از کاربردهای گسترده ساندویچ پانل، استفاده از آن در سقف است. ورق های ساندویچ دارای انواع مختلفی میباشند ، استفاده از ورق های پانل اصولا از نوع گالوانیزه میباشد ، که با رنگ ها متفاوت با توجه به درخواست مشتری ساخت میشود ، رنگ های به کار برده شده در ساخت ورق های ساندویچ پانل از نوع رنگ های کوره ای می باشند.

زیپ پانل

بر خلاف ساخت کانکس که به صورت یک تکه میباشد ، برای جا به جایی آن نیاز به ماشین های جرثقیل داریم در ساخت ساندویچ پنل اینگونه نمیباشد و قطعات سازه به صورت جدا از هم ساخت میشوند و برش داده شده ، سپس از طریق کامیون ، وانت و… در نظر داشته باشید که با نصب ساندویچ پانلی در ساختمان خود، می توانید مانع از هدر رفتن انرژی شوید. زیپ پانل با توجه به درخواست افراد سفارش دهنده از فولاد، بتن ، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی ، فلاشینگ و … پانل های تولید شده از فوم پلی استایرن به واسطه نوع مواد تشکیل دهنده شان، ساندویچ پانل پلی استایرن نام گرفته اند. امروزه از ساندویچ پانل به عنوان ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با ویژگی عایق مورد نیاز در بسیاری از ساخت و ساز ها استفاده می شود و اگر شما نیز دوست دارید تا مدرن ترین ساختمان را طراحی و آن را در اختیار داشته باشید، می توانید این فرصت را از دست نداده و هم اکنون اقدامات مورد نیاز را برای خرید این محصول انجام دهید. فوم عایق پلی اورتان به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا، قدرت چسبندگی و کششی فوق العاده، عایق بودن در برابر خوردگی، حرارت، برودت و صدا و وزن سبک و…

 

یکی از مزیت های دیگر تری دی پانل میتوانیم به زد زلزله بودن سازه اشاره کرد ، با استفاده از این عایق به دلیل کمتر شدن وزن تحمیلی به سازه سبب میشود سازه در هنگام زلزله مقاوم باشد. این عایق از پشم سنگ تختهای مقرون به صرفهتر است و معمولا از آن برای عایق سازی سقف سولهها استفاده میشود. برای مثال ساندویچ پانل پشم سنگ که به عنوان هسته سازه است ویا پانل پلی اورتان ، پلی اتیلن و… ساندویچ پانلهای فلزی و به خصوص آلومینیومی نیز امروزه مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین در ساخت کانکس ها هم میتوان از پنل ها استفاده کرد برای مثال در سقف کانکس از پانل ها استفاده شود و یا در دیواره های آن از پانل استفاده شود ، بستگی به در خواست مشتری دارد. قیمت سقف شیروانی به عوامل مختلفی بستگی داشته که از جمله مهمترین آن ها می توان به قیمت مصالح به کار رفته از جمله قیمت ورق شیروانی اشاره کرد. شرکت ماموت پنل سال هاست که د ر این زمینه فعالیت داشته و ساختمان های پیش ساخته، ویلاهای پیش ساخته و انواع ساختمان های صنعتی و وسوله را با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری خود و باکفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است.

ناظمی نیا

Next Post

زیبایی و سلامت دندان با بلیچینگ،باندینگ،کامپوزیت و...

د خرداد 16 , 1401
بلیچینگ دندان (Tooth bleaching) بلیچینگ دندان یا (tooth whitening) و یا (tooth bleaching) یک فرآیند شیمیایی رایج در تخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دندان است که جهت سفید کردن دندان‌های افراد کاربرد دارد. بلیچینگ دندان می‌تواند یا در مطب دندانپزشک انجام داده شود که به آن آفیس یلیچینگ (In-Office Tooth Whitening) […]