آرایشگاه های شبنم نظیف

آرایشگاه های شبنم نظیف

متخصص و دارای مدارک بین المللی میکاپ و سایر خدمات

شبنم نظیف از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است.

کلاس های تخصصی میکرو در سالن شبنم نظیف  با تخفیف ویژه در حال ثبت نام است.ظرفیت کلاس ها محدود می باشد.
آرایشگاه های شبنم نظیف

شبنم نظیف (زادهٔ ۱۷ مرداد۱۳۵۶ در تهران). تحصیلاتش فوق لیسانس حقوق قضایی است، که در این زمینه فعالیت هایی هم داشته است. از کودکی علاقه مند به نقاشی مینیاتور بود که این کار را به صورت حرفه ای از پدر خودش که در این رشته دکترای افتخاری دارد، آموخت.شروع کار شبنم نظیف از سال ۱۳۸۷ بود، او در ابتدا فقط مدیریت سالن را بر عهده داشت، ولی کم کم شروع به فعالیت در لاین میکاپ عروس کرد و فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۲ شروع کرد.

مزون لباس عروس

سالن زیبایی شبنم نظیف که در ابتدا تنها خدمات تخصصی آرایش و میکاپ ارائه می داد، به مرور جدیدترین لباس های عروس شیک و لاکچری در طرح های مختلف را فراهم نمود. مزون لباس عروس شبنم نظیف در دو شعبه سعادت آباد و ولنجک فعالیت داشته و جدیدترین لباس ها با بهترین پارچه ها را عرضه می کند.

سالن زیبایی شبنم نظیف یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین مراکز تخصصی رنگ مو با جدیدترین متدهای دنیا می باشد. در این مجموعه انواع روش ها از قبیل آمبره، سامبره و هایلایت و غیره به صورت کاملا طبیعی و حرفه ای انجام شده و در نهایت با استفاده از ماسک های مناسب احیای موها انجام میشود.

مدرک فنی حرفه ای کاشت مژه

اگر قصد فعالیت حرفه ای همراه با مجوز در این حوزه را دارید، بهتر است دوره هایی را برای آموزش کاشت مژه انتخاب کنید که مدرک فنی حرفه ای ارائه می دهند. این دوره ها زیر نظر افراد متخصص در آموزشگاه ها برگزار شده و در نهایت لازم است در آزمون شرکت نموده و امتیاز کافی را کسب کنید.

آموزش آمبره مو

برای آمبره کردن مو در منزل لازم است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از دکلره برای روشن شدن ساقه ها اگر درست انجام نشود می تواند آسیب زیادی به آنها وارد کند و حتی ریزش مو را زیاد می کند. به همین دلیل تنها در شرایطی موها را در منزل آمبره کنید که تخصص کافی در این زمینه داشته باشید. برای آمبره مو لازم است گام های زیر را طی کنید:

  • ابتدا موها را باید تقسیم بندی کنید تا رنگ آمیزی آنها بهتر و تمیزتر انجام شود. با گیره های پلاستیکی موها را در دسته های کوچک تقسیم بندی و از هم جدا کنید.
  • مواد دکلره را آماده کنید و با شانه رنگساژ تمام سطح بخشی از مو که میخواهید روشن شود را با این مواد آغشته کنید.
  • با توجه به درجه روشن بودن مو که مد نظر دارید، پس از گذشت زمان موها را بشویید. اگر نمیخواهید رنگ موها زیاد روشن شود، حدود ۱۰ دقیقه کافیست در غیر این صورت تا ۲۰ دقیقه و حتی ۴۰ دقیقه بر اساس جنس و رنگ موها می توانید صبر کنید و سپس مواد دکلره را بشویید.
  • مجدد موها را تقسیم بندی کنید و با شانه رنگساژ مجدد قسمت های مورد نظر را با مواد آغشته کنید. برای اینکه مرز مشخصی بین بخش تیره و روشن موها وجود نداشته باشد، بهتر است کمی بالاتر از قسمت دکلره شده را نیز رنگ کنید.
  • رنگ باید در قسمت دکلره شده حدود ۱۰ دقیقه و در قسمت های بالایی که بدون دکلره هستند تا ۲۰ دقیقه روی مو بماند.
  • سپس موها را با شامپو مخصوص و بدون سولفات بشویید و خشک کنید.دقت داشته باشید که برای تقویت موها و جبران آسیب هایی که مواد شیمیایی به آنها وارد می کنند، حتما از شامپو و سرم های تقویت کننده برای احیای مو استفاده کنید.
یکی دیگر از مطالب سایت :
ویژگی های یک سایت خبری : معرفی سایت خبری آسمونی

آموزش لیفت مژه بدون چسب

با توجه به اثرات منفی که چسب و سرم سفت کننده به تارهای مژه می تواند ایجاد کند، اغلب خانم ها به دنبال روش های جایگزین هستند. لازم به ذکر است که روش های جایگزین که بیشتر از مواد طبیعی برای این منظور استفاده می کنند، ماندگاری کمتری داشته و در خانه می توانید آنها را تهیه کنید. در ادامه آموزش لیفت مژه بدون چسب را با مواد طبیعی ارائه می دهیم:

  • ابتدا تمام سطح مژه را تمیز کنید تا مواد آرایشی پاک شوند.
  • سپس با برس تارهای مژه را از هم جدا کنید.
  • ژل آلوئه ورا را با برس روی تارهای مژه بکشید.
  • پس از گذشت چند ساعت می توانید این مواد را از روی مژه ها تمیز کنید.

دقت داشته باشید که این کار باید چندین مرتبه در هفته انجام شود تا به مرور آلوئه ورا منجر به تقویت مژه و رشد آنها گردد. علاوه بر آلوئه ورا می توانید از روغن کرچک و روغن هسته انگور نیز استفاده کنید.

سالن زیبایی شبنم نظیف با سالها تجربه انواع شینیون مو در سبک های مختلف اروپایی، کلاسیک، عربی و فشن و مدل های ترکبی و جذاب را ارائه و آموزش می دهد. علاوه براین، این مجموعه زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای در این حوزه انواع خدمات از قبیل آرایش عروس، کاشت ناخن، اکستنشن مو و ناخن، کراتین مو و غیره را با بالاترین کیفیت و جدیدترین استانداردهای دنیا فراهم نموده است.

ناظمی نیا

Next Post

حسابداری اموال و دارایی ثابت چیست؟

ی بهمن 15 , 1402
در دنیای اقتصاد و تجارت پویای امروز، سازمان‌ها و شرکت‌ها با پیچیدگی‌ها و چالش‌های فراوانی در حوزه مدیریت اموال و دارایی ثابت مواجه هستند. حسابداری اموال و دارایی ثابت به عنوان یکی از حوزه‌های کلان حسابداری، نقش بسیار مهمی در تصمیم‌گیری‌های مالی، برنامه‌ریزی استراتژیک، و بهینه‌سازی عملکرد سازمان‌ها ایفا می‌کند. […]