بنیاد ملی بهداشت دهان و دندان کودکان می پرسد، آیا شما یک دندانپزشک متمایز هستید؟

 

 

بنیاد ملی بهداشت دهان و دندان کودکان می پرسد، آیا شما یک دندانپزشک متمایز هستید؟

انجام کار خوب در جامعه، پاداش‌های ذاتی زیادی را به همراه دارد و جمعیت بزرگ کودکانی که مراقبت‌های منظم دندانپزشکی دریافت نمی‌کنند، فرصت‌های فراوانی را برای دندانپزشکان فراهم می‌کند تا از آنها استفاده کنند. مهارت‌های حرفه‌ای آنها برای انجام این کار.سیستم ساکشن دندان: آنچه باید قبل از خرید بدانید

این تلاش‌ها بدیهی است که به نفع کودکانی است که مراقبت می‌شوند، و امیدواریم که فعالیت‌هایی هستند که پزشکان می‌توانند به آنها افتخار کنند. پزشکان باهوش رسانه حتی می‌توانند چنین تلاش‌های خیریه‌ای را به روابط عمومی مثبت برای فعالیت‌های خود تبدیل کنند.

من به‌عنوان یک روزنامه‌نگار، بیش از آن‌که پوشش اخباری را که تا حدودی نسبت به کاملاً افسرده‌کننده ترجیح می‌دهم، از زندگی حرفه‌ای خود صرف کنم. . فرصت هایی برای معرفی شخصی که کارهای خوبی برای جامعه انجام می دهد کمتر از آنچه که باید باشد رایج است و همیشه با هیجان روبرو می شود. این پوشش یک نقطه روشن در میان محتوای کمتر مثبت ایجاد می کند که روزنامه ها، وب سایت ها و برنامه های پخش را پر می کند. و این برای پزشکان نیز بد نیست.

در نظر گرفتن دندانپزشکی که تمام تلاش خود را برای کمک به دیگران انجام می دهد، مطمئناً به تلاش برای جذب بیماران جدید کمک می کند. به همان اندازه مهم، به بیماران موجود دلیل دیگری می دهد تا در مورد انتخاب خود در دندانپزشکان احساس خوبی داشته باشند. اما هر پزشک دارای مهارت های رسانه ای برای انتشار موثر این خبر نیست.

L به R: آلیسون فری، رئیس جمهور از Wells Fargo Practice Finance. دکتر گوردون کریستنسن، بنیانگذار و مدیر دوره های بالینی عملی، عضو هیئت مدیره NCOHF و رئیس برنامه دندانپزشکی تمایز. فرن اینگبر، رئیس و مدیر عامل NCOHF

یکی دیگر از مطالب سایت :
معرفی برخی تجهیزات آزمایشگاهی و کاربرد شان

بنابراین، به عنوان روزنامه‌نگار، از آشنایی با برنامه دندانپزشکی که اخیراً توسط بنیاد ملی بهداشت دهان و دندان کودکان راه‌اندازی شده است، هیجان‌زده شدم: پری دندان آمریکا (NCOHF). برنامه ای که توسط Wells Fargo Practice Finance و ریاست عضو هیئت مدیره NCOHF، دکتر گوردون کریستنسن، حمایت می شود، برای تشویق دندانپزشکان به کمک به کودکان در جوامع خود، و اطمینان از اینکه آنها برای این تلاش ها شناخته می شوند، طراحی شده است.

برای کسب شناخت به عنوان دندانپزشک ممتاز، پزشکان می توانند سالانه به NCOHF کمک کنند. کمک به ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان برای کودکان در معرض خطر، یا آنها می توانند خدمات حرفه ای خود را برای جوانان در معرض خطر در جوامع خود اهدا کنند. اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه را می‌توانید اینجا بیابید.

دندانپزشکانی که گزینه دوم را انتخاب می‌کنند، هستند. کسانی که داستان های جذابی برای به اشتراک گذاشتن هم در جوامع خود و هم با دوستان و همکاران خود دارند. Dentalcompare همچنین می‌خواهد به پلتفرمی برای کمک به گسترش آن داستان‌ها تبدیل شود.

اگر می‌خواهید در برنامه دندانپزشک تمایز شرکت کنید و می‌خواهید داستانی درباره کاری که در جامعه خود انجام می‌دهید به اشتراک بگذارید، ارسال کنید. من یک یادداشت خوشحال می شوم مقاله ای در مورد تلاش های شما به عنوان یک دندانپزشک متمایز در Dentalcompare منتشر کنم.

منبع: https://weecharge.ir/سیستم-ساکشن-دندان_-آنچه-باید-قبل-از-خرید/

ناظمی نیا

Next Post

بهترین تور های نوروز 1402 نوید گشت که می‌توانید از آن استفاده کنید.

س بهمن 4 , 1401
هر چقدر بیشتر سفر بروید، رویکردتان به زندگی بهتر می شود و در نتیجه می توانید تغییرات زیادی را در مدل زندگی خود به وجود بیاورید. برای اینکه بتوانید سفر خود را به یک سفر لذت بخش تبدیل کنید باید از یک آژانس معتبر کمک بگیرید و بی شک آژانس […]