بهترین تور های نوروز 1402 نوید گشت که می‌توانید از آن استفاده کنید.

هر چقدر بیشتر سفر بروید، رویکردتان به زندگی بهتر می شود و در نتیجه می توانید تغییرات زیادی را در مدل زندگی خود به وجود بیاورید. برای اینکه بتوانید سفر خود را به یک سفر لذت بخش تبدیل کنید باید از یک آژانس معتبر کمک بگیرید و بی شک آژانس نویدگشت یکی از بهترین آژانس های مسافرتی است.

آیا تور آفریقا جنوبی به ویزا نیاز دارد؟

اگر می خواهید تور آفریقا جنوبی را انتخاب کنید باید بدانید برای سفر به آفریقا نیازمند ویزا هستید. برای اینکه ویزا دریافت کنید توصیه می شود حداقل از یک ماه قبل درخواست ویزا بدهید. برای ویزا به مدارک متعددی نیاز دارید و اگر مدارک شما تکمیل نباشند ممکن است ویزا به شما تعلق نگیرد. آژانس نویدگشت تمامی این کارها را برای شما انجام میدهد و دیگر نیازی نیست شما درگیر پروسه دریافت ویزا شوید. قیمت تور آفریقای جنوبی بر اساس شرایط مختلفی تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور هایی که بر قیمت تورها تاثیر می گذارد ؛ فصول و زمان مورد نظر شما برای مسافرت می باشد

تور مالدیو، تجربه سفری عاشقانه و رمانتیک

یکی از تورهایی که می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد تور مالدیو است. تور مالدیو در ایران به عنوان توری رمانیتک شناخته شده است. طبیعت بکر و دست نیافتنی که در مالدیو وجود دارد باعث شده است افراد زیادی سالیانه به این کشور سفر کنند. از طرف دیگر، هتل های این کشور بسیار خاص هستند و می توانند خاطرات خاصی را برای افراد رقم بزنند. برای سفر به مالدیو نیازمند دریافت ویزا هستید که توصیه می شود از یک ماه قبل اینکار را انجام دهید.

برای مشاهده یا خرید تور مالدیو به لینک زیر بروید:

یکی دیگر از مطالب سایت :
سرور VPN خود را در 10 دقیقه با Vultr و OpenVPN ایجاد کنید

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/مالدیو

یکی دیگر از سفرهایی که شما می توانید انتخاب کنید تور سیشل است. سیشل یک مجمع الجزایر است که در اقیانوس هند قرار گرفته است و مهاجرانی از چین، آفریقا و فرانسه در این جزیره زندگی می کنند. سیشل سواحل بسیار زیبایی دارد و کسانی که می خواهند از دریا و سواحل خاص لذت ببرند می توانند تور سیشل را انتخاب کنند. باید بدانید کلوپ های مختلفی در سیشل وجود دارد که باعث می شوند مسافرت شما به یک مسافرت جذاب و دوست داشتنی تبدیل شوند. قیمت تور سیشل ، بسته به فصل ها و شرکت های مسافربری مختلف، متفاوت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به درباره تور های نوروز 1402 به سایت نوید گشت (navidgasht.com)  مراجعه کنید.

درباره نوید گشت

نوید گشت یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com

ناظمی نیا

Next Post

آموزش رایگان ایندیزاین

س بهمن 4 , 1401
آموزش ایندیزاین به‌صورت کاربردی و پروژه محور از جمله دغدغه‌های مهم اصحاب قلم، ناشران و نویسندگان و مخصوصاً طراحان گرافیست و چاپخانه‌داران است؛ زیراکه نرم‌افزار ایندیزاین بهترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار در زمینه طراحی و صفحه آرایی انواع کتاب، نشریه، مجله، روزنامه، گزارش عملکرد، کاتالوگ و بروشور است و هیچ نرم‌افزاری […]