کشتی گردی نوروزی در مسیر «بندرعباس»، «شارجه»، «چابهار»، «مسقط» و «دوبی»

تور دریایی نوروزی و تور دریایی تابستونی قشم و کیش و چابهار و بندرعباس به دوبی و مسقط و شارجه و دوبی، فرصت گردشگری فوق العاده واسه هموطنانه. کشتی گردی در جنوب ایران، یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین فرصتای گردشگری نوروزی هموطنان در تعطیلات نیمه اول فروردین نود و هشته. پیشرفت گردشگری دریایی ایران از یه دهه پیش شروع شده و حالا در بهار ۹۸، میشه از چابهار به سمت مسقط عمان (پایتخت لوکس سلطان نشین) و دوبی امارات متحده عربی رفت. البته داشتن روادید گردشگری کوتاه مدت عمان و امارات الزامیه و باید تو تهران اخذ کنین.

جنوب ایران پر از جاذبه های دوست داشتنی و طبیعت گردی و دیدنیه قشم و هرمز و چابهار، مشتی نمونه خرواره. میلیون‌ها مسافر نوروزی، هر سال، راهی مناطق جنوبی می شن تا قبل از شروع گرمای هوا در اردیبهشت، از فروردین قشنگتر مناطق جنوبی در حاشیه خلیح همیشه فارس، استفاده کنن. چابهار، دیار همیشه بهار ایرانیا، نگین مناطق جنوبی حساب می شه.
از فروردین ۹۸، باید درباره چابهار  بیشتر بدونیم و بشنویم.

امسال در فروردین ۹۸ با مشارک بخش خصوصی، خطوط کشتیرانی مسافربری، تفریحی، گردشگری چابهار – مسقط – دبی و کراچی تعبیه شده که راه اندازی گردیده و می‌تونه رونق اشتغال گردشگری این منطقه رو به ارمغان اورد.

بر این منظور، یه فروند کشتی گردشگری واسه بندر چابهار خریداری شده تا به به کار گیری اون خطوط کشتیرانی مسافربری، تفریحی، گردشگری این منطقه راه بیفته. علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان درباره پیشرفت صنعت گردشگری دریایی گفته بود که نشست سرمایه گذاران کشورای جور واجور در چابهار عواقب خوب و مناسبی داشت و به زودی با مشارکت سرمایه گذاری داخلی، خط کشتیرانی مسافربری، تفریحی، گردشگری چابهار – مسقط، چابهار – دبی و چابهار – کراچی راه اندازی می‌شه.

یه فروند کشتی از نوع هیوندای کشور کره جنوبی با ظرفیت ۲۴۰ نفر و با امکانات و لوازم لازم خریداری شده.
قراره این کشتی واسه اولین بار در آب‌‌های عمان تردد کنه. هزینه ای که واسه خزید کشتی در چابهار انجام شده، برابر با ۷۰ میلیارد تومن بوده که در راه ابتدایی خود از چابهار به مسقط، بعد از چابهار به کراچی و از چابهار به قطر – امارات می گذره. با گشایش خطوط کشتیرانی در چابهار، پیش بینی می شه که اندازه مسافرایی که واسه عید نوروز و دیگه ماه های سال به سمت چابهار سفر می کنن زیاد شه.

یکی دیگر از مطالب سایت :
معامله های عجیب‌وغریب؛ صرف ده ها تا هزاران دلار برای گربه های دیجیتالی

این خط مسافری دریایی از ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۵ به صورت هفتگی از مبداء بندر سلطان قابوس در مسقط به مقصد ترمینال مدرن و جدید شهید کلانتری در چابهار نسبت به جابجایی مسافر، خودرو و کالای همراه مسافر اقدام می کرد که تازگیا، بستر فعالیتهایش گسترده تر شده.

 شرکتای توریستی زمرد للسیاحه مسقط و زمرد بلوچستان با قرار گرفتن در میدون مینا مسقط و در منطقه آزاد چابهار هتلای بین المللی لیپار و صدف امور تشریفات مسافرت رو مسئول هستن. باید اینم بگیم که مسافرین این کشتی مدرن توریستی می تونن با انتخاب نوع صندلیا شامل مدرن، اکونومی کلاس، بیزنس کلاس و خاص (VIP) با ۶۰ کیلوگرم بار به صورت مجاز و جابجایی خودروی اختصاصی از مسافرت با این کشتی لذت ببرن. جزییات رو در منطقه آزادچابهار پیدا کنین.

کشتی گردی نوروزی در جنوب ایران

شرکت کشتیرانی والفجر، مسئول حمل ونقل مسافر به بنادر کشورای حاشیه خلیج فارسه. شما می تونین از بندر عبارس به شارجه برید. از خرمشهر به سفر کویت رفته و حتی از بندر لنگه، راهی دوبی در امارات متحده عربی شید. حالا از بندر خرمشهر هم میشه با کشتی به سمت بصره در عراق رفت. اگه خواهان نوروز گردی ۹۸ با کشتی در سوال جنوبی ایران هستین، سوار بر کشتی مسافربری مجهز شده و از بندر عباس به قشم برید.

فاصله بین بندرعباس تا شارجه امارات، ۱۲ ساعت و قیمت بلیط یه سره ۵۲۰ هزارتومانه. کشتی بندرخرمشهر به کویت هم فقط روزای شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح حرکت می کنه.
فاصله بین بندر لنگه تا دوبی هم با کشتی تندرو، حدود ۵ ساعته. کشتی بندرخرمشهر به بصره هم فقط روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح انجام می شه.

۱۱۲ آژانس گردشگری در ۳۱ استان کشور، مسئول فروش بلیط کشتیای مسافربری والفجر در مسیرهای برون مرزی هستن. تجربه های نوروز گردی خود رو با کشتی به مناطق حاشیه خلیج فارس در اختیار ما بذارین. سنگاپور، تایلند، مالزی، دوبی و عمان و خط استکهلم به تالین، پاتوق کروز گردی و تور دریایی هموطنان در ایام نوروز و تابستانه.

ناظمی نیا

Next Post

اولین نرم افزار حسابرسی جامع و کاربردی

د تیر 21 , 1400
در عصر حاضر شاهد این هستیم که برنامه های مالی و حسابداری در کارخانه های تولیدی و شرکت ها بسیار پیچیده تر از گذشته در حال گسترش است و به تبع آن رسیدگی و حسابرسی فعالیت های مالی این مراکز، نیز امری سخت و زمان بر خواهد بود. بدین منظور […]