هنگام خرید املاک اشتباه نکنید !!!

املاک

 

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.

برای شروع، اجازه دهید در مورد اینکه چرا حتی مهم است که یک اتاق در خانه شما رسما یک اتاق خواب است یا خیر صحبت کنیم. اتاق خواب ها یک نقطه فروش عمده برای خانه ها هستند – یک اتاق خواب اضافی می تواند هزاران دلار ارزش به یک خانه اضافه کند. گفته می‌شود، اگر خانه‌ای سه خوابه می‌خرید ، احتمالاً وقتی متوجه می‌شوید که یکی از اتاق‌خواب‌ها فقط یک کمد زیر راه پله است، بسیار ناامید خواهید شد.

پیش فروش منطقه 22 

چرا خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند باید یک دوره آموزشی آنلاین بگذرانند؟

ممکن است به نظر برسد که قیمت مسکن قرار است برای همیشه سر به فلک بکشد. از این گذشته، فانی می تخمین می‌زند که میانگین قیمت مسکن در ایالات متحده نسبت به سال گذشته

خرید آپارتمان در رودهن 

11.2 درصد (384000 دلار) افزایش خواهد یافت. این رقم قابل توجهی است، اما قیمت مسکن تضمینی برای افزایش هر سال نیست. آنها حتی می توانند سقوط کنند، اگرچه این یک اتفاق نسبتا نادر بوده است. بازار مسکن مانند همه ابزارهای سرمایه گذاری است: افزایش ارزش ها هرگز قطعیتی نیست.

آیا تا به حال به خرید خانه یا خانه تعطیلات با دوستان یا خانواده فکر کرده اید؟ شما ممکن است بیشتر علاقه مند باشید که به لیست هایی برای گریزهای کوهستانی نگاه کنید تا در مورد روش هایی که قانون اشکال مالکیت مشترک را به رسمیت می شناسد.

پیش خرید آپارتمان در چیتگر 

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

بیشتر حراج‌های حضوری توسط حراج‌دهندگان با حضور آنلاین انجام می‌شود، بنابراین خوانندگان باید قبل از رفتن، اطلاعات مربوط به نحوه پیشنهاد دادن را بررسی کنند. از طرف دیگر حراج های آنلاین کندتر پیش می روند. این به خریداران بالقوه زمان می‌دهد تا با قوانین و رویه‌های حراج آشنا شوند و راحت‌تر در فرآیند شرکت کنند. شما در مقابل سرمایه گذاران باتجربه املاک و مستغلات رقابت خواهید کرد

اگر در زمینه املاک و مستغلات هستید، درک اینکه عرضه و تقاضا چگونه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد مفید است. اصول اقتصادی املاک و مستغلات مانند هر کالا یا خدمات دیگری است. زمانی که عرضه و تقاضا کاملاً مطابقت داشته باشند – وقتی هر خریدار بالقوه می تواند آنچه را که نیاز دارد بخرد و هر فروشنده می تواند همه چیزهایی را که ارائه می دهد بفروشد – گفته می شود که بازار متعادل یا در تعادل است و قیمت ها ثابت هستند.

اگر وام مسکن با نرخ ثابت را انتخاب کنید، پرداخت شما سال به سال افزایش نخواهد یافت. حتی اگر تصمیم بگیرید که با وام مسکن با نرخ قابل تنظیم (ARM) پیش بروید، پرداخت وام شما همچنان برای چندین سال اول وام ثابت می ماند. برای تجزیه و تحلیل بازاری که هم اجاره‌کنندگان و هم خریداران خانه با آن روبرو هستند، به برخی از داده‌ها نگاهی خواهیم انداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که چرا برای بسیاری منطقی است که با صاحبخانه خداحافظی کنند و برای خود خانه ای بگیرند.

وقت گذاشتن از قبل برای بیان شرایطی که بر اساس آن معامله ملک انجام می شود و محافظت در برابر سکسکه های احتمالی یا رویدادهای غیرمنتظره مهم است، زیرا می تواند به شما کمک کند از موانع قانونی یا مالی احتمالی در قسمت عقب جلوگیری کنید.

مالکیت خانه معمولاً هیجان انگیز است، اما خرید اولین خانه شما می تواند به ویژه هیجان انگیز باشد. برای بسیاری از خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند ، خرید خانه یک رویای مادام العمر را برآورده می کند. اما این رویا بدون سفر در جاده ای پر از چاله های بالقوه که ممکن است برای اولین بار دیدن آنها دشوار باشد، محقق نمی شود.

این به این دلیل است که بسیاری از مالکان به دلیل افزایش مالیات، هزینه ها و هزینه های نگهداری تصمیم به فروش املاک گرفته اند.

مزیت دیگر این است که در بازه زمانی ثابت، نرخ بهره کمتری نسبت به وام با نرخ ثابت دریافت خواهید کرد. می توانید از این زمان برای قرار دادن مبلغ اضافی برای وام خود استفاده کنید تا موجودی شما پرداخت شود. این به شما امکان می دهد در صورت افزایش نرخ در آینده، پرداخت ماهانه کمتری داشته باشید.

هنگامی که تأیید نهایی وام مسکن خود را دریافت کردید و تمام بازرسی های لازم را انجام دادید، زمان بسته شدن است. این زمانی است که مالکیت خانه به طور رسمی به شما منتقل می شود. در زمان بسته شدن، پیش پرداخت و هزینه های بسته شدن را پرداخت خواهید کرد . اگر بلافاصله خانه را اشغال می کنید (به عبارت دیگر، فروشنده برای ماندن در خانه قبل از بسته شدن مذاکره نکرده است)، کلید خانه را دریافت خواهید کرد.

مستاجران خشمگین به اتاق های شورا هجوم آوردند و یخچال هایی را که از قطعات یدکی و ماشین های لباسشویی جدا شده بود و بوی تخم مرغ های فاسد می داد توصیف کردند. آنها از حذف وعده های غذایی، چندین شغل و زندگی در وحشت دائمی از بی خانمان شدن، خوابیدن در ماشین خود و شستن فرزندان خود با بطری آب صحبت کردند.

مزیت دیگر این است که در بازه زمانی ثابت، نرخ بهره کمتری نسبت به وام با نرخ ثابت دریافت خواهید کرد. می توانید از این زمان برای قرار دادن مبلغ اضافی برای وام خود استفاده کنید تا موجودی شما پرداخت شود. این به شما امکان می دهد در صورت افزایش نرخ در آینده، پرداخت ماهانه کمتری داشته باشید.

خرید یک خانه تاریخی می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. برای برخی که امکان خرید خانه را بررسی می کنند، هیچ چیز فریبنده تر از یک خانه قدیمی نیست، به خصوص اگر در فهرست ملی مکان های تاریخی ثبت شده باشد و در یک منطقه تاریخی واقع شده باشد.

زمانی که شما در ملکی دارای نفع مالکیت هستید، نسبت به ملک مورد نظر ادعایی دارید. با انواع مختلفی از منافع مالکیت که انواع مختلفی از مسئولیت ها را ایجاد می کند، یک دقیقه وقت گذاشتن برای درک انواع مختلف مالکیت ضروری است.

بر اساس داده ها، تهران بالاترین اجاره بها را دارد. با این حال، بسیاری از مکان‌هایی که از زمان شیوع بیماری همه‌گیر در آن‌ها مقرون به صرفه‌تر شده، در مکان‌هایی مانند چیتگر ، پاسداران ، فرشته هستند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
لباس نوزادی پسرانه: انتخاب بهترین ها برای مرد کوچک شما

ناظمی نیا

Next Post

دلایل خونریزی در بارداری + تفاوت آن با لکه بینی چیست؟

ی بهمن 2 , 1401
هرچند دختران پس از بارداری، دیگر پریود نمی‌شوند، اما برخی از مادران باردار هستند که ممکن است دچار خونریزی‌هایی شبیه پریود شوند. در این مطلب از جوان ایرانی برای شما شرح می‌دهیم که علت خونریزی در دوران بارداری چیست.   علت خونریزی در دوران بارداری معمولاً هنگامی که بدن شما […]