«گرت بیل» به دلیل مشکلات خانوادگی مربوط به قاچاق مواد مخدر، عروسی‌اش را لغو کرد

گرت بیل بازیکن ولزی تیم رئال مادرید اسپانیا به خاطر «درگیری و پریشونی خانوادگی» مراسم ازدواج با عشق دوران کودکی اش رو لغو کرد.
ً این ستاره سرشناس و نامزدش، اِما ریس جونز، که دارای ۳ بچه هم هستن، یه مراسم عروسی بسیار باشکوه با حضور ستاره های زیادی رو تو یه قلعه تاریخی در توسکانی ایتالیا برنامه ریزی کرده بودن و قرار بود بیانسه در مراسم اونا اجرا داشته باشه. اما به گفته خودشون، بیل و جونز مراسم عروسی خود رو بعد از یه سال فراز و نشیب به وجود اومده به وسیله اتفاقات خوب و بد، به تابستون سال آینده انداختن.

اِما که ۲۶ سال داره و قبلاً آرایشگر بوده امیدواره که لغو این مراسم و یه سال دیگه صبر کردن بتونه به سروسامان پیدا کردن رابطه اون با پدر زندان رفته ۵۴ ساله اش کمک کنه.
مارتین ریس جونز که صاحب ۵ فرزنده به دلیل کلاهبرداری ۲ میلیون پوندی اش از تعدادی سرمایه گذار در نقاط جور واجور جهان، مدت ۶ سال رو در زندان گذراند. ایشون در موضوع پولشویی تو یه ماجرای کلاهبرداری که با فروش اجناسی بی ارزش به قیمتای زیاد به مدت ۳ سال همراه بود محکوم شناخته شد.
در جلسه دادگاه، ریس جونز شدیدا از اعمال خلافکارانه خود اعلام ندامت کرده و به خاطر ضررهای مالی که به قربانیان خود زده بود معذرت می کنی.

پس از این که مارتین ریس جونز با یه گلفروش روسی که نصف اون سن داشت وارد رابطه شد، رابطه اون و دخترش اِما بیشتر از قبل متشنج شد؛ حادثه ای که تنها چند هفته بعد از آزادی مارتین از زندانی در آمریکا اتفاق افتاد. گرت بیل و اِما هم اینکه اون و دیگر اعضای خونواده اش که در گم شدن یه ساک شامل ۷۵۰٫۰۰۰ پوند حاصل از فروش مواد مخدر دست داشتن رو به مراسم عروسی خود دعوت نکرده بودن. ماشینای واسه بابابزرگ و مادربزرگ و هم اینکه عمه اِما در سال ۲۰۱۶ هم به دلیل پاشیدن نفت به صورت از قصد از خونه عمه دیگش در همون نزدیک آتیش گرفته و از بین رفتن.

بعدا مشخص شد که این حادثه به وسیله گروه های فعال در خرید و فروش مواد مخدر اتفاق افتاده چون پسرعموی اِما ً کیفی پر از پول، مواد مخدر و ساعت که همه بیشتر از ۱ میلیون پوند ارزش داشتن رو به سرقت برده.. اینجوری در چند سال گذشته اِما شرایط بسیار سختی رو تجربه کرده و این مشکلات شدیدا اونو تحت فشار قرار دادن. هم اینکه در شرایطی که اِما واسه مراسم عروسی خود برنامه ریزی می کرد، خبر ترسناک دیگری به دست اون رسید مبنی بر این که جنازه بی جون نامزد خواهرش پیدا شده.

یکی دیگر از مطالب سایت :
افزایش شمار متقاضیان تحصیل در دوره دکتری دانشگاه آزاد

داداش ناتنی گرت بیل هم اوایل سال میلادی الان بعد از بازجویی شدن به وسیله مقامات خدمات اجتماعی بر سر بچه هاش هم خودکشی کرد.
بعد از شنیدن این خبر، اِما که در اسپانیا هست، به خونه اش در ولز برگشت تا در کنار آبجی داغدار ۲۴ ساله اش باشه که تازه دومین بچه خود از شوهر مرحومش رو بدنیا آورده بود. گرت و اِما که اولین بار در مدرسه با هم آشنا شدن، قرار بود تو یه مراسم تقریباً پنهونی در ایتالیا با هم ازدواج کنن و پس از اونم در کاردیف ولز یه مراسم کوچکتر با حضور دوستان و اعضای خونواده خود برگزار کنن.

همه چیز برنامه ریزی شده و حتی اِما ۲ لباس عروس جدا از هم واسه هر دو مراسم عروسی خود جفت و جور کرده بود اما در سالای گذشته جوری اتفاقات و مشکلات خانوادگی در زندگی هر دوی اونا وجود داشته که بیل و اِما در آخر عزمشونو جزم کردن واسه گرفتن آرامش و پایین اومدن مشکلات خانوادگی شون، یه سال دیگه واسه اجرای مراسم عروسی خود صبر کنن. این دو ً بسیار به همدیگه علاقمند هستن اما مشکلات خانوادگی هر دوی اونا رو در سالای گذشته آزرده س.

بیل و اِما حالا ۳ بچه دارن: پسری به نام اکسل چارلز که در ماه می بدنیا اومده و خواهرانش آلبا ویولت و ناوا والنتینا که از اون بزرگتر هستن. هفته گذشته بود که اِما همراه با ۳ فرزندش واسه جشن تولد ۲۹ سالگی بیل به آمریکا سفر کرد چون بیل در اردوی آمادگی پیش فصل رئال مادرید در آمریکا هست.
گرت بیل که در فینال لیگ قهرمانان امسال زننده دو گل تیمش بود هنوز از آینده فوتبال خود اطمینان نداشته و ممکنه با در نظر گرفتن علاقه فراوون منچستر یونایتد به خرید اون، به این تیم انگلیسی ملحق شه.

کولیندا گرابار کیتاروویچ ؛ رییس جمهور، زبانشناس و فوتبالدوست کرواتی که محبوب جهانیان شد

۶ بازیکن برتر و افسانه ای تاریخ فوتبال که هیچ وقت در جام جهانی بازی نکردن

کریستیانو رونالدو؛ حقایقی باحال در مورد زندگی شخصی مشهورترین فوتبالیست معاصر

ناظمی نیا

Next Post

اولین نرم افزار حسابرسی جامع و کاربردی

د تیر 21 , 1400
در عصر حاضر شاهد این هستیم که برنامه های مالی و حسابداری در کارخانه های تولیدی و شرکت ها بسیار پیچیده تر از گذشته در حال گسترش است و به تبع آن رسیدگی و حسابرسی فعالیت های مالی این مراکز، نیز امری سخت و زمان بر خواهد بود. بدین منظور […]