بهترین نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

 

در دنیای امروزی داشتن فروشگاه اینترنتی برای ارائه خدمات و محصولات امری لازم و ضروری است. اما یکی از معزلات پیش رو نحوه حسابداری فروشگاه های اینترنتی است. به روز رسانی اطلاعات و انبارگردانی در فروشگاه های اینترنتی کاری دشوار است. اما با استفاده از سایت متصل به نرم افزار حسابداری کلیه این مشکلات قابل حل است. با استفاده از سایت ساز متصل به نرم افزار حسابداری امکان یکپارچه سازی مدیریت کسب و کار فروشگاه اینترنتی فراهم می شود و هر گونه خرید و فروش در سایت به طور مستقیم در نرم افزار حسابداری ثبت خواهد شد. افزونه سایت ساز متصل به نرم افزار حسابداری هوشمند به شما کمک می کند با کمترین هزینه و دانش فنی یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. به این ترتیب برای حسابداری و انبارداری فروشگاه اینترنتی خود نیاز به نیروی کاری جدیدی نخواهید داشت.

فروشگاه ساز اینترنتی متصل به نرم افزار حسابداری، راه حلی ساده و منحصر بفرد برای کسب و کارهایی که مایل به استفاده از بستر وب برای ارائه خدمات و محصولات خود دارند. با افزونه ووکامرسی هوشمند با اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری، با مدیریت یکپارچه سایت و نرم افزار در هزینه های نرم افزارهای جانبی حسابداری خود صرفه جویی کنید.

 مهمترین ویژگی های سایت ساز متصل به نرم افزار حسابداری هوشمند

  1. ارتباط یکپارچه و پایدار بین نرم افزار حسابداری هوشمند و سایت فروشگاهی
  2. ثبت خودکار فاکتور فروش و سند حسابداری در نرم افزار حسابداری
  3. راه اندازی آسان و بدون نیاز به دانش فنی
  4. آپدیت خودکار موجودی و قیمت کالا ها در سایت
  5. اضافه شدن خودکار کالای جدید به سایت بدون نیاز به درج دستی در پیشخوان
  6. امکان فروش به صورت اعتباری و فروش کالا به صورت فروشگاهی و اینترنتی از یک انبار
  7. امکان مشاهده صورت حساب و سابقه خرید از طریق فروشگاه اینترنتی
یکی دیگر از مطالب سایت :
تفاوت کارخانه کارتن سازی و ورق سازی - معرفی بهترین کارتن سازی تهران
سایت متصل به حسابداری

 

 

ناظمی نیا

Next Post

تعمیر گیربکس اتوماتیک206   - تعمیرگاه تخصصی آنلاین گیربکس

چ شهریور 24 , 1400
    تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 از جمله خدمات تخصصی تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس میباشد. آنلاین گیربکس یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران بوده و با بهره گیری از بهترین مهندسان و تعمیرکاران و بهترین تجهیزات روز دنیا در خدمت شما مردم عزیز میباشد. روند […]