قیمت پیانو آکوستیک سمیک

قیمت پیانو آکوستیک سمیک

Semic در سال های اخیر پرفروش ترین پیانو در ایران بوده است و اکثر پیانوهای عرضه شده در ایران در چین تولید و یا مونتاژ می شوند. دفتر مرکزی Semik در کره جنوبی و اندونزی مستقر است و محصولات پیانو آکوستیک در چین ندارد.

پیانوی عمودی دیجیتال SDP3300 با 3 پدال حرفه ای و کلیدهای لمسی پویا کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این پیانو می توان به حالت اسپلیت، تقسیم شدن پیانو به دو قسمت و دو نفر به صورت همزمان دو قسمت مختلف را نواخت.

پیانو دیواری دیجیتال SDP3300 همچنین دارای یک LED با کیفیت است که اطلاعات زیادی را در اختیار نوازندگان قرار می دهد تا از وضعیت فعلی ساز خود مطلع شوند. یکی دیگر از مولدهای پلی فونیک 64 تن است که شامل یک نسخه لایه ای از حالت پخش است که به شما امکان می دهد چندین صدا را همزمان پخش کنید. می توانید صفحه پیانو خود را به دو پیانو تقسیم کنید که نیمی توسط معلم و نیمی دیگر توسط شما نواخته می شود. یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز قیمت پیانو سمیک دیواری داشتن 24 ضرب برای تنوع بخشیدن به صدای تولید است.

در سال 1958، Hyo Ik Lee Semic را برای توزیع پیانوی Baldwin در کره جنوبی راه اندازی کرد. علیرغم وضعیت اقتصادی ویرانگر در کره جنگ زده، لی در اوایل دهه 1960 شروع به تولید و فروش پیانوهای عمودی نسخه محدود کرد که عمدتاً وارداتی بودند. با گذشت زمان و بهبود وضعیت اقتصادی در کره جنوبی، لی تجارت خود را گسترش داد و در سال 1964 شروع به صادرات نقطه ویرگول به کشورهای دیگر کرد. طولی نکشید که سمیک به بزرگترین پیانیست تبدیل شد. در سال های بعد سازهای دیگری مانند گیتار نیم مدار شروع به ساخت کردند و پوشاک در چین و اندونزی تأسیس شد. افزایش دستمزدها در کره باعث شد که Semic بیشتر محصولات خود را به کارخانه‌های چین و اندونزی pianodorsa.com منتقل کند.

در اواخر دهه 1990، بحران مالی شدید در کشورهای آسیایی باعث ورشکستگی سمیک شد. با این حال، این شرکت توانست در سال 2002 به ثبات اقتصادی بازگردد و اکنون در وضعیت مالی و سودآوری خوبی قرار دارد.

به گفته Semik، کلمه “Semik” در زبان کره ای به معنای “سه مزیت” است و انتخاب نام نماد آرزوهای این شرکت برای بهره مندی از امکانات، مصرف کننده و اقتصاد کره جنوبی است.

از دیگر ویژگی های Semicon Digital Piano می توان به خروجی دوگانه هدفون، ضبط موسیقی، بلوتوث و همچنین پورت های MIDI و USB برای اتصال پیانو به کامپیوتر برای نوشتن پروژه ها اشاره کرد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
ربات هوشمند فارکس

کلیدهای سنگین کلیدهای حساس به شوک (و سطوح دینامیکی) قفل‌های وزنی مختلف فعال‌سازی فعال‌سازی مکانیسم پخش انبوه فعالیت وزن تسهیلات پخش ورودی MIDI / ورودی AUX سوئیچ داخلی مترونوم قابلیت‌های ضبط بلندگو انتقال قدرت تشدید کننده زمان اکو دوگانه در ایران بهترین باشد. بسیاری از پیانوهای ساخت ایران در سال های اخیر در چین ساخته یا مونتاژ شده اند. Semic در کره جنوبی و اندونزی مونتاژ می شود و هیچ محصولی برای پیانو آکوستیک در چین وجود ندارد.

در سال 1958، یو اک لی شرکت Semic را برای توزیع پیانو بالدوین در کره جنوبی راه اندازی کرد. علیرغم ویرانی اقتصادی ناشی از جنگ کره در اوایل دهه 1960، لی شروع به تولید و فروش پیانوهای ایستاده در مقادیر کم کرد که بیشتر آنها وارداتی بودند. پیانو به کشورهای دیگر صادر شده است. طولی نکشید که سمیک با استفاده از بسیاری از سازهای پیانو به بزرگترین پیانیست جهان تبدیل شد 21dl.ir در سال های بعد، سازهای دیگری مانند گیتار نیم دایره شروع به ساخت کردند و صنایع در چین و اندونزی شروع به ظهور کردند. افزایش دستمزدها در کره باعث شد که Semic بیشتر محصولات خود را به سمت صنایع چین و اندونزی متنوع کند.

این مسمومیت در سال 1958 در کره جنوبی آغاز شد. این شرکت بزرگترین سازنده ساز و سومین سازنده بزرگ پیانو در جهان است.

حدود 70 درصد پیانوهای صادر شده به کره جنوبی امروز متعلق به Semix است.

سمیک آلات موسیقی را با محصولاتی شبیه جام جهانی تولید می کند.

سامی گیتار، گرگ بنت و جی.تی. توسط برندها و نوازندگان مختلفی مانند او انجام داد.

Semik SHK1004 دارای پیانوی آکوستیک با پدال سوزنی بر روی دیوار است و همانطور که گفته شد این محصول دارای رویه پدال JS می باشد، در واقع این پیانو نسخه استاندارد سری JS می باشد. علاوه بر این پدال های این محصول ترکیبی از فلز و چوب با استحکام و دوام بسیار بالا می باشد.

گیتارهای سمی دیگری به شکل های Square، Epiphone، Washburn، Honor، Silverton و محصولات دیگر در بازار وجود دارد.

 

ناظمی نیا

Next Post

لوازم نوزاد

پ دی 2 , 1400
ساک لوازم نوزاد یکی از ضروری ترین وسایل در حین خرید سیسمونی که عموما جزء اولین مواردی است که والدین برای خرید آن اقدام می کنند. ساک لوازم نوزاد می باشد و از بدو تولد نوزاد کاربرد خواهد داشت. در ادامه ما را دنبال کنید. زیرا پس از بیان ویژگی […]