۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال ۹۸ [همراه با کد تخفیف]

10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 98 [همراه با کد تخفیف]

چکیده این مطلب : انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ ۲۷۵ نظر ۱,۰۰۴,۸۸۲ بازدید

فروشگاه های اینترنتی ایرونی که در سال ۹۸ فعالیت خود رو از دیگر فروشگاه ها بهتر انجام دادن بررسی کردیم و نقاط قوت و ضعف اونا رو عنوان کردیم تا بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرونی رو معرفی کنیم.

در ایران مدتیه که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار داغ و پر از خبرهای جدیده، به خاطر این می خواهیم ۱۰ فروشگاه برتری که سال ۹۸ تونستن در بالاترین جایگاه باقی بمونن رو براساس معیارهای مشخصی تعیین و معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی به سایتی می گن که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغوله، اما ما اینجا می خوایم فقط فروشگاه های ارائه کننده جنسای فیزیکی رو با همدیگه مقایسه کنیم و سراغ فروشگاه های خدماتی در مطلبی دیگه میریم.

در این مطلب فروشگاه ها براساس خلاقیت، نوآوری، اندازه بازدید، تجربه کاربری، تجربه خرید، چگونگی بازاریابی و موارد تخصصی دیگه تا حدی که امکان بررسی اونا وجود داشته باشه مورد آزمایش قرار می گیرن و براساس رتبه ای که بدست آورده ان منتشر شدن.

 

باید اینم بگیم که که فروشگاه ها براساس معیارای مطرح شده رتبه بندی شدن و تلاش می شه در مورد هر فروشگاه امتیازات و مشکلات بررسی شده مطرح شن تا بشه به کیفیت و چگونگی مقایسه فروشگاه ها نگاه بهتری پیدا کنیم، در ادامه وب سایتای فروشگاه اینترنتی رو معرفی می کنیم و به بررسی اونا می پردازیم.

 

فروشگاه اینترنتی

 

۱- دیجی کالا:

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از دید عموم سایت دیجی کالا هستش که تقریبا همیشه مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده. دیجی کالا نزدیک به ۱۰ ساله که فعالیت خود رو شروع کرده و در اول کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با کالاهایی با تنوع پایین فعالیت خود رو شروع کرد.

 

فروشگاه اینترنتی

تازگیا دیجی کالا هم مانند دیگه فروشگاه های اینترنتی بزرگ در سراسر دنیا به (Marketplace) تبدیل شده و خوب هم تونسته در این بخش فعالیت کنه اما موردی که روش زوم شده اینه که وقتی که از دو فروشگاه خرید میکنین سفارش شما در دو سبد خرید قرار میگیره و اگه مبلغ یکی از این سفارشات بیشتر از ۱۰۰ هزار تومن نباشه شما هر دو کالا رو تو یه زمان تحویل می گیرین اما واسه یکی از اونا هزینه ارسال پرداخت می کنین.

از جمله مزیتای کلیدی این سایت دقیق شدن و فوکوس کردن روی رضایت مشتریه که در تموم مدت فعالیت خود بسیار به این موضوع اهمیت دادن، اما تازگیا با مشکلاتی مواجه شده که باعث افت کیفیت در سرویس دهی به مشتریاس. در همین خصوص هم ویدیویی در سایت مدیر وب منتشر گردیده.

این ویدیو رو ببینین: مسابقه ۲: به چه دلیل دیجی کالا افت کرد؟

 

چند ماه گذشته دیجی کالا بخشی رو به نام OPEN BOX به سایت خود اضافه کرد و در ایران این موضوع رو جا انداخت، تا کنون هیچ فروشگاه اینترنتی مبادرت به معرفی OPEN BOX نکرده بود. به شکل فایل اینفوگرافیک زیر متوجه میشین OPEN BOX دقیقا به چه شکل کار می کنه؟

دیجی کالا از اول کار خود تلاش در معرفی بسیار حرفه ای و هوشمندانه جنسای خود داشت و همین موضوع دلیل می شد کاربران واسه کسب اطلاعات دقیق از یه کالا به دیجی کالا مراجعه کنن، اما در اون زمان که فرهنگ خرید اینترنتی هنوز به این جایگاه نرسیده بود بیشتر افراد واسه کسب اطلاعات به دیجی کالا مراجعه می کردن و پس از انتخاب محصول مد نظرشون به بازار مراجعه می کردن.

 

به جربزه میشه گفت دیجی کالا در گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در ایران نقش بسیار مهمی داره و در اون زمان که فروشگاه های زرد به ارائه جنسای بی کیفیت مشغول بودن دیجی کالا تنها راه آنلاین واسه خرید کالا از راه اینترنت بود.

 

اما خوب گذشت زمان و گسترش به کار گیری خدمات آنلاین بوسیله دولت و رسانه ها کم کم مردم رو به سمت خرید آنلاین هدایت کرد و در آخر غولی به نام دیجی کالا رو ساخت تا بتونه نیازای یه کشور رو واسه یه مدت تامین کنه.
اما خوب چندی نگذشت که صدای بلند سودهای کلان فروشگاه اینترنتی در رسانه ها رقبای دیگه رو حواس جمع کرد و سایتای فروشگاه اینترنتی جدیدی راه اندازی شدن.

 

دیجی کالا هنوزم در بالاترین جایگاه جدول قرار داره، با اینکه یه چند وقت پیش تلاش کردیم با برگزاری مسابقه ای و دریافت نظر مشتریان این سایت رو تحلیل کنیم و صدای مشتریان رو به گوش دیجی کالا برسونیم تا خدمات مشتریان قبلی که دریافت می کردیم رو دوباره بگیریم، اما هنوزم همیشه با فاصله زیادی دیجی کالا رو در بالاترین جایگاه جدول داریم.

ویدیو مسابقه به چه دلیل دیجی کالا افت کرد؟ رو ببینین.

 

از نظر خلاقیت فقط می تونین ویدیوی سقف خیالتون کجاس رو ببینین تا به طور کامل به خلاقیت بالای این شرکت پی ببرین و از نظر نوآوری هم وارد شدن به بازارهای جدید و روش های متفاوت ارسال و پیشنهادات خاص دیجی کالا هنوزم جذاب به نظر می رسه، هم اینکه اندازه بازدید سایت که الکسای یه رقمی دیجی کالا به طور کامل این موضوع رو تایید می کنه و یکی از بهترین تجربه های کاربری و تجربه خرید که موقع جستجو در دیجی کالا میشه تجربه کرد و در آخر هم اگه صحبت چگونگی بازاریابی باشه چیزی که مشخصه پیوند دیجی کالا و شرکت Anetwork کمی زیادتر از اندازه تصور صاحبان دیجی کالا باعث رشد و تبلیغات این شرکت شد(که در اصل دلیل بوجود اومدن مشکلات گذشته این فروشگاه اینترنتی هم همین بود)

 

امتیازات دیجی کالا:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • پیشنهادات روزانه جذاب
  • ایمیل مارکتینگ
  • به کار گیری موتور برقی جهت کاهش آلودگی هوا
  • بخش TV و بخش MAG
  • راه اندازی بخش بازارچه آنلاین (Marcketplace)
  • امکان باخبر شدن از موجود شدن جنسا
  • سیستم تشویق به خرید دوباره (دیجی بن)
  • معرفی دقیق جنسای ارائه شده
  • ۷ روز گارانتی جنسای خریداری شده
  • مشخصات فنی دقیق اجناس
  • ثبت نام سریع موقع سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند
  • نمایش نسخه سه بعدی جنسای پر مخاطب
  • و…

 

مشکلات دیجی کالا:

  • کاهش سرعت ارسال سفارشات (تازگیا)
  • نبود پیگیری دوباره پس از لغو سفارش
  • محال بودن تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • محال بودن خرید جنسای مربوط به یه کالا (خرید گوشی به همراه ضدخش و قلم مخصوص)
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • نبود ارسال و ارائه کلیه کالاا تو یه سبد خرید (تازگیا)
  • نبود سرویس دهی خاص به مشتریان خاص که خریدهای زیادی دارن
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک تو تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • نبود تمایل تحویل کالا در داخل ساختمون و نیاز به رفتن به درب ورودی واسه تحویل کالا تو تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و نبود پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت

 

با در نظر گرفتن همه موارد گفته شده بازم رتبه یه رو به دیجی کالا می دیم و اون رو در بالای جدول معرفی می کنیم، با همه معایبی که مطرح شد بازم نمیشه هنوز جایگزینی واسه دیجی کالا در بالاترین جایگاه جدول پیدا کرد و هنوزم اولین گزینه واسه سفارش آنلاین کالا در ایران دیجی کالا هستش.

این ویدیو رو ببینین: ۲۰۰ سفر رایگان با اسنپ و تپ ۳۰

 

۲٫ مو تن رو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو کار اصلی خود رو از سال ۱۳۹۵ شروع کرده و دراین مدت تونسته بیشتر از ۳۰ درصد از بازار آرایشی آنلاین رو به خود اختصاص بده.

این فروشگاه دارای دسته بندیای مختلفی مانند اجناس آرایشی و بهداشتی،  اجناس عطر، اجناس برقی، اجناس سالنی، اجناس مادر و کودک و …بوده و با باخبر شدن از برنده های موجود در بازار و رابطه با واردکننده و تامین کننده کالا، جنسای اورجینال رو با بهترین قیمت، جفت و جور و در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 یکی از نکات مهمی که می توان فروشگاه اینترنتی مو تن رو رو واسه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب کرد، داشتن پروسه ثبت نام ساده س! که کاربر با وارد کردن یه شماره تماس و مشخص کردن یه رمز دلخواه، می تونه خیلی راحت جنسا رو خریداری کرده و طبق نشانی دریافتی، کالا رو دریافت کنه.

از دیگر ویژگی های مو تن رو، می توان به مجله زیبایی و آرایشی اون اشاره کرد که به صورت تخصصی در بخش آرایشی و بهداشتی و سلامت فعالیت داره و این امکان رو به شما می دهد تا سوالات آرایشی خود رو در این مجله تخصصی پیدا کنین. هم اینکه فروشگاه مو تن رو، کمپین های جور واجور تخفیفی با امکان فرستادن رایگان رو، در اختیار کاربران خود قرار میده.

این وب سایت که رابط کاربر پسندی داره، تونسته جایزه بهترین وب سایت تخصصی آرایشی و بهداشتی در جشنواره وب موبایل ایران در سال ۹۷ رو، از اون خود کنه.

 

 

امتیازات مو تن رو:

  • دارا بودن پروسه ثبت نام و ثبت سفارش آسون
  • دارا بودن تیم مشاوره زیبایی جهت پاسخگویی به سوالات کاربران
  • دارا بودن تیم پشتیبانی قوی جهت پاسخگویی به مشکلات کاربران
  • دارا بودن ماژول ها و وسایل خدماتی مثل کادویابی و امکان چاپ رایگان عکس
  • ارائه تخفیف های منظم روزانه
  • ارسال رایگان به نقاط جور واجور کشور
  • معرفی دقیق کالای ارائه شده و امکان مقایسه اجناس با همدیگه
  • وجود شبکه اجتماعی درون خود سایت (بیوتی کلاب) و ایجاد حس نزدیکی با کاربر

 

مشکلات مو تن رو:

  • نبود وجود اپلیکیشن
  • نبود سرویس دهی خاص به مشتریان خاص
  • نبود پیگیری دوباره پس از لغو سفارش

 
کد تخفیف:

کدهای تخفیف ۱۵ درصدی واسه خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومن: modirewebfd

کد تخفیف ۱۰ درصدی همراه با ارسال رایگان: modireweb10

 

 

فروشگاه اینترنتی خانومی که در مورد فروش لوازم آرایشی بهداشتی و عطر فعالیت می کنه، کار خود رو از سال ۱۳۹۳شروع کرده. این فروشگاه این امکان رو واسه کاربران خود جفت و جور کرده تا بتونن کالای موردنیاز خود رو در بین مجموعه متنوعی از بهترین برنده های خارجی و ایرونی انتخاب کنن.

یکی از گزینه هایی که این فروشگاه رو می تونه در بین خریداران اجناس آرایشی و بهداشتی جدا کنه، کنترل قوی روی اصالت جنسا، کیفیت اونا و تاریخ انقضایشانه که به دلیل تخصصی بودن فروشگاه ممکن می شه.
هم اینکه یکی از مزیتای خرید از فروشگاه خانومی امکان سفارش و درخواست اشانتیون کالاست. مشتریان این فروشگاه می تونن اشانتیون هر محصولی که قصد خرید اون رو دارن، سفارش داده و تست کنن. که این موضوع می تونه واسه تامین کنندگان هم جذاب باشه چراکه می تونن محصول خود رو واسه تست کردن خیلی راحت در اختیار خریداران بذارن. همکاری مستقیم و نزدیک تامین کنندگان با خانومی، امکان ارائه اجناس با قیمت مناسب رو در اختیار این فروشگاه قرار داده.

 
امتیازات خانومی:

  • معرفی تخصصی اجناس آرایشی بهداشتی برنده ها
  • ارائه تخفیفای روزانه و دوره ای روی جنسای منتخب
  •  انتشار مقالات به روز و کاربردی در بخش زیبایی 
  •  امکان باخبر شدن از موجود شدن کالا و تخفیف اون
  •  معرفی دقیق جنسای ارائه شده، براساس کاتالوگ محصول و توضیحات تولید کننده
  •  ارسال رایگان واسه سفارشای تهران و شهرستان 
  • امکان انتخاب اشانتیون 

مشکلات خانومی:

  •  رابط کاربری جذاب و کاربرپسند نداره
  •   سرچ سایت ضعیفه و خیلی راحت نمیشه کالای انتخابی رو جست و جو کرد
  •   خانومی اپلیکیشن نداره و باید واسه سفارش به سایت خانومی مراجعه کرد
  •   با در نظر گرفتن این که محور فروشگاه آرایشی، بهداشتی و عطر معرفی شده اما تنوع در بخش عطر پایینه

 
کد تخفیف:

کد تخفیف ۱۵% واسه خرید اول : modirweb
اعتبار : از اول اسفند ۹۷ تا آخر فروردین ۹۸ 
قابل استفاده فقط یه بار و واسه اولین خرید و قابل استفاده واسه اجناس در تخفیف و شانسای سایت

 

۴-دیجی استایل

همونطور که در اول مقاله گفته شد دیجی کالا از نظر کاربران بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایرانه که تازگیا سایت جدیدی واسه پوشاک با نام دیجی استایل راه اندازی کرده، از اونجایی که دیجی کالا تا کنون تونسته در بالاترین جایگاه جدول فروشگاه های اینترنتی قرار بگیره پس پروژه جدیدی که راه اندازی کرده هم می تونه در همون تراز قرار بگیره و بزودی واسه خودش در میان دیگه فروشگاه های اینترنتی لباس جا باز کنه.

فروشگاه اینترنتی

 

دیجی استایل تا کنون خوب تونسته در کنار دیگه رقیبان خود رشد کنه و از تموم اونا پیشی بگیره، دیجی استایل این کار رو خوب انجام داده و با ارائه جنسای اورجینال با کیفیت بسیار بالا عقد قرار داد با تموم برندایی که در ایران شناخته شدن تونسته اعتماد مشتریان رو به خود جلب کنه.

خرید از سایت دیجی استایل به شما این امکان رو میده پشتیبانی واقعی واسه پرو و نبود رضایت و برگشت محصول رو داشته باشین، البته با در نظر گرفتن جایگاه دیجی کالا در ایران شک نداشته باشین از دیجی استایل که فروشگاه زیر مجموعه دیجی کالاه همینطور انتظار می رفت.

 

امتیازات دیجی استایل:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • ایمیل مارکتینگ
  • قرار داد با تموم برندای پوشاک در ایران
  • مهلت تست واقعی جهت پرو لباس 
  • ارائه کلیه جنسا تو یه سبد
  • معرفی دقیق جنسای ارائه شده
  • ۷ روز گارانتی جنسای خریداری شده
  • مشخصات دقیق اندازه و رنگ اجناس
  • قرار دادن گزینه راهنمای اندازه واسه هر محصول
  • ثبت نام سریع موقع سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند (IOS_Android)

 

مشکلات دیجی استایل:

  • نبود پیگیری دوباره پس از لغو سفارش
  • محال بودن لغو یا تغییر سفارش بعد از ثبت سفارش
  • محال بودن تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • نداشتن نسخه عکس العمل گرا
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • نرفتن به سمت بازارچه آنلاین مانند فروشگاه های بزرگ دنیا (Maketplace)
  • نبود سرویس دهی خاص به مشتریان خاص که خریدهای زیادی دارن
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک تو تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • نبود تمایل تحویل کالا در داخل ساختمون و نیاز به رفتن به درب ورودی واسه تحویل کالا تو تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و نبود پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت

 

۵- مدیسه

سایت مدیسه هم مانند فروشگاه اینترنتی شیکسون به طور تخصصی با فروش لباس کار خود رو شروع کرد و سایت بسیار زیبایی رو در این مورد راه اندازی کرده.
مدیسه یه فروشگاه تخصصی لباس بود تا وقتی که اجناس بخش کودک و نوجوون رو نشون داد و پس از اون بخش لوازم خونه و خوراکی و آشامیدنی رو به سایت اضافه کرد.

 

فروشگاه اینترنتی

یکی از مزیتای مدیسه به کار گیری سیستم به طور کامل هوشمندیه که پس از عضویت در سایت فعال می شه، طبق گفته یکی از دوستان تحلیل گر سایتا این سیستم یه APIه که بوسیله گوگل به فروشگاه های اینترنتی ارائه می شه و این امکان رو جفت و جور می کنه که با در نظر گرفتن جستجوهایی که اون کاربر در گوگل انجام داده سلایق شخصی اون کاربر به فروشگاه های اینترنتی ارائه شه تا بتونن دقیقا برابر با سلایق کاربران پیشنهاداتی رو به اونا ارائه کنن.

 

امتیازات مدیسه:

  • واسط کاربری جذاب و قشنگتر
  • سرعت بالای سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • تخفیفای روزانه مدت دار
  • سیستم هوشمند تحلیل سلایق
  • جستجوی سریع و جذاب
  • تضمین قیمت کالا
  • ضمانت اصالت اجناس
  • ارسال رایگان بالای ۱۰۰ هزار تومن

مشکلات مدیسه:

  • عضویت پیچیده موقع خرید
  • نبود پیگیری پس از لغو سفارش از سمت کاربر
  • نیاز به ورود به صفحه دیگه واسه عضویت موقع خرید
  • نبود نمایش جمع کل سفارش در سبد خرید سریع
  • وجود مشکلاتی در ریسپانسیو موبایل
  • نداشتن مدل واسه لباسا و نبود عکسای جذاب
  • به کار گیری سیستم lazy load در مجموعه اجناس
  • نبود بخش عضویت مستقیم در سایت

 

فروشگاه مدیسه هم در مدت بسیار کمی تونسته عالی ظاهر شه و سایت خوبی رو با تجربه های قبلی خود راه اندازی کنه.
طبق اطلاعاتی که منبع معتبری نداره این سایت هم بوسیله یه گروه غیر ایرونی راه اندازی شده و همه تیم اون به جز بخش فروش و پشتیبانی هم غیر ایرونی هستن.

در آخر با در نظر گرفتن خلاقیت بالای این سایت در طراحی یه فروشگاه اینترنتی و کیفیت رعایت شده در سایت رتبه ۴ رو به این فروشگاه پیوند می دیم.

 

کد تخفیف:

– با عضویت در خبرنامه مدیسه می تونید کد تخفیف ۳۵۰۰۰ تومانی دریافت کنین.

 

۶- آلیار

فروشگاه اینترنتی آلیار در بهمن ماه ۱۳۹۶ در مورد وسایل موردنیاز جامعه به هدف ایجاد خریدی راحت تر و با صرفه تر شروع به کار کرد. این فروشگاه اینترنتی به دلیل خدمات با کیفتی که ارائه می داد، خیلی زود تونست جایگاه خود رو در بین کسب و کارای اینترنتی باز کنه و با گذشت تنها چند ماه دسته های اجناس خود رو گسترش داد. الان آلیار در دسته بندی زیر اجناس خود رو بفروش می رساند:
– سرگرمی و نوزاد
– مد و پوشاک
– خونه و آشپزخانه
 – هدایا و اکسسوری
– بهداشت، سلامت و ورزش
– کالای دیجیتالی
 – لوازم التحریر
– لوازم جانبی خودرو

–گل و پک خاص آلیار

تازگیا بخش سوپرمارکت هم به این وب سایت اضافه شده تا دیگه هر کاربری که به آلیار مراجعه می کنه، بتونه کلیه نیازها و مایحتاج هاش رو بخره.

و اما به چه دلیل آلیار؟!

ارائه بهترین اجناس با قیمت پایین، دسترسی به تنوع کاملی از اجناس، تحویل به موقع و سریع و هم اینکه خدمات پس از فروش به مشتریان، از مهمترین اهداف فروشگاه اینترنتی آلیاره. این فروشگاه اینترنتی تونسته با ارائه تنوع بزرگی از اجناس، همه اقشارجامعه با هرسلیقه و رده سنی رو پوشش داده و با ارائه توضیحات موردنیاز و مقایسه اون با سایرمحصولات، امکان بهترین انتخاب در کمترین زمان رو واسه مصرف کننده ممکن سازه.

هم اینکه می توان با دانلود اپلیکیشن آلیار، خریداینترنتی راحت تر در هر جا و زمان رو تجربه کرد. فروشگاه اینترنتی آلیار با برگزاری شکل های جور واجور کمپین های مناسبتی، کدهای تخفیف هیجان انگیزی رو در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از طرفی هم میشه در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) فروشگاه اینترنتی آلیار، با عضویت در سایت و  فرستادن درخواست همکاری، بدون سرمایه اولیه کسب درآمد کرد.

 

 

کمپینای در نظر گرفته شده واسه فروشگاه آلیار:

  • کمپین خاص تولد آلیار
  • کمپین خاص یلدا
  • کمپین خاص چهارشنبه سوری
  • کمپین خاص عید نوروز

 

امتیازات آلیار:

  • تنوع بالای اجناس از برنده های روز دنیا
  • ارائه تخفیف های جور واجور روزانه و هفتگی
  • ارسالای رایگان واسه خریدای بالای ۱۰۰ هزار تومن
  • نبود بروز مشکلات از طرف فروشندگان (به دلیل اینکه تامین کننده مستقیم تموم اجناس خود آلیاره، احتمال زیاد شدن قیمت یا جابه جایی کالا وجود نداره.)
  • معرفی دقیق جنسای ارائه شده
  • امکان مقایسه جنسا به طور دقیق
  • امکان به کار گیری اپلیکیشن مخصوص موبایل و تبلت
  • امکان تست کالا به مدت ۷ روز و برگشت کالا در صورت وجود مشکل فنی
  • امکان لغو سفارش در صورت انصراف از خرید
  • بالا بودن کیفیت اجناس
  • قیمت بسیار مناسب اجناس
  • تخفیفات هفتگی
  • وجود عکس های با کیفیت و زنده از اجناس (به دلیل وجود آتلیه قوی و عکاس حرفه ای در آلیار)

مشکلات آلیار:

  • محال بودن باخبر شدن از موجود شدن جنسا
  • محال بودن تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • نبود سرویس دهی خاص به مشتریان خاص که خریدهای زیادی دارن

 

 

۷- کیمیا آنلاین

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین با ارائه سخت افزارای کامپیوتر و اجناس دیجیتال فعالیت خود رو ادامه میده، سایت کیمیا آنلاین طراحی جذاب و سبکی داره و خیلی سریع می تونین یه کالا رو در این سایت سفارش بدید.

 

فروشگاه اینترنتی

کیمیا آنلاین بخش بیش فروشی رو خوب در سایت خود اجرا کرده و شما موقع خرید یه محصول پس از اضافه کردن اون به سبد خرید حتما پیشنهاد خرید لوازم جانبی و خدمات لازم مربوط به اون محصول رو مشاهده می کنین.

بخش جذاب دیگری که در فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین دیده می شه قسمت ثبت تیکت پشتیبانیه که در وب سایتای فروشگاهی ایرونی کمتر دیده می شه.

 

۸٫ فروشگاه اتما

فروشگاه آنلاین اتما اولین فروشگاه اینترنتی اقساطی کشوره که از سال ۱۳۹۱ تحت نظارت اتحادیه تعاونیای مصرف فرهنگیان شروع به فعالیت کرده، کلی فعالیت این فروشگاه در مورد لوازم خونگی و کالای دیجیتال بوده و واسه فرهنگیان، کارمندان دولت و دارندگان کارت حکمت، تسهیلات خاص ای ارائه می دهد.

تموم کاربران فروشگاه آنلاین اتما واسه خرید اقساطی خود، می تونن با معرفی یه ضامن فرهنگی یا کارمند بدون نیاز به چک بانکی تا سقف ۲۰ میلیون خرید کنن و اقساط اون رو به صورت کسر از حقوق پرداخت کنن. حتی این سایت امکان خرید خودرو رو هم به شکل قسطی جفت و جور کرده. شما می تونید در مناسبت های رسمی در جشنواره های فروش این فروشگاه شرکت کنین و از تخفیفای جذابی بهره مند شید.

 

 

امتیازات اتما:

۱-ارسال رایگان به سراسر کشور

۲-قیمت مناسب جنسا

۳- داشتن اپلیکیشن موثر

۴- ارائه کد تخفیفای جور واجور

 

مشکلات اتما:

۱-تنوع پایین و محدودیت در انتخاب کالا

۲-امکان خرید اقساطی که فقط به فرهنگیان و کارمندان دولت و نیروهای مسلح محدود می شه

 

۹- تهران کالا

فروشگاه اینترنتی تهران کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین ایرانیه که از اول کاری خود به فروش لوازم خونگی مشغول بوده.
مرکز فعالیت تهران کالا در چهارراه عباسی تهران ، یکی از بورسای لوازم خونگی قرار داره و کلیه اجناس بطور مستقیم از شرکتای تولید کننده و وارد کننده دریافت و انبار می شه. الان چندین هزار کالا تو یه انبار با متراژ ۵۰۰ متر که به شکل قفسه بندی و بسیار مرتبه نگهداری می شه هم اینکه تهران کالا علاوه بر فروش کالا به مصرف کننده مستقیم به عنوان یکی از تامین کننده های اصلی کالا واسه همکاران در این منطقه هستش.
تهران کالا از اول کار خود عکسای بسیار با کیفیتی از اجناس جفت و جور می کرد و در سایت خود در قسمت توضیحات هر محصول این عکسا رو منتشر می کرد.

از خدمات جدید تهران کالا امکان پرداخت در محل ، علاوه بر تهران و کرج در شهرهای شیراز ، اصفهان و مشهده.

 

فروشگاه اینترنتی

بدیش اینه سالهاست که سایت این فروشگاه تغییری نه از دید ظاهری و نه فنی نداشته و به محض ورود به سایت به طور کامل متوجه قدیمی بودن سایت میشین.
روال ثبت سفارش به طور کامل عجیبه و شما پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید دیگه دکمه ثبت پایانی سفارش رو نمی ببینن!
فقط دکمه ای واسه ثبت نام ظاهر می شه و شما باید حدس بزنین که حتما ثبت نام نیازه تا سفارش خود رو ثبت کنین.

بخش نشریه تهران کالا در نشانی mag.tehrankala.com با دید تخصصی و محلی واسه کسب آموزش و اطلاع رسانی در مورد خونه و لوازم خونگی در حال تکمیله و البته از حالا میشه دید.

تهران کالا حجم خیلی از اجناس لوازم خونگی رو ارائه میده اما مشخصات فنی کالاا به صورت کامل در سایت منتشر نشده و شما باید در توضیحات محصول به دنبال اونا باشین.

تهران کالا: مشخصات فنی در TAB مشخصات فنی در صفحه محصول هست و واسه مشاهده اون باید روی اون کلیک شه، از نظر دقت مدعی هستیم که اطلاعات درج شده بسیار دقیق تر و درست تر از همه وب سایتای مشابهه.

"توضیحات این فروشگاه به درخواست مدیر تهران کالا اصلاح گردید و توضیحات تکمیلی و دقیقی به این فروشگاه اضافه شد"

 

۱۰- فینال

فروشگاه مجازی فینال نام اولین هایپر مارکت مجازی ایرانه که با هدف ارتقا سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران شکل گرفته. این فروشگاه با عرضه جنسای لازم و مصرفی زندگی، تونسته جواب گوی مؤثر و مناسبی به نیازای در حال تغییر مشتریان خود باشه.

هایپر مارکت مجازی فینال در سال ۸۴، کار خود رو با نام فینال ای شاپ و با فروش کتاب، رسانه های صوتی و تصویری مثل موزیک و فیلم شروع کرد. در سال ۹۰، این فروشگاه زیر نظر گروه هفت سین به فعالیت خود ادامه داد و اجناس الکامپ مخصوصا CD و DVD رو به سبد فروش خود اضافه کرد. در سال ۹۱ هم به خاطر گسترش خدمات خود، اجناس FMCG که شامل خواروبار و اجناس آرایشی-بهداشتی می شه، رو به سبد فروشش اضافه کرد.

هایپرمارکت فینال که با شعار «اومده ایم بازار الکترونیکی بسازیم که در اون با خلق آرامش خاطر از خرید، استاندارد زندگی مردم رو بالا ببریم»، وارد بازار شده، هم حالا سهمی ۸۰ درصدی در فروش لوح های فشرده رو در اختیار داره.

علاوه بر اون اجناس متنوعی براساس تقسیم بندی زیر به مشتریان ارائه می دهد:

– موادغذایی

– بهداشت و سلامت

– خونه داری

– کامپیوتر

– الکترونیک

– بازی

– اجناس فرهنگی

– اداری و تحریر

– لوح فشرده و قاب

 

فروشگاه اینترنتی

 

فروشگاه اینترنتی فینال، ایجاد خریدی خوب در فضای اینترنت رو بخش اصلی پیشرفت فعالیت های خود قرار داده. چشم انداز این فروشگاه «مرکز خرید ۴۰ میلیون ایرونی» است و با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه ای بادوام با مشتری، تلاش داره تا همیشه حافظ ارزش پول مشتریان هنگام خرید باشه.

 

۸ فروشگاه اینترنتی که آینده خوبی دارن:

 

نتیجه گیری پایانی:

در این مقاله هدف اصلی فقط معرفی فروشگاه های برتر براساس معیارای فنی و کاربردی بود و پس از اون آشنایی کاربران مدیر وب با مواردی که تو یه فروشگاه اینترنتی می تونه مهم تلقی شه و یا به عنوان ضعف اون فروشگاه در نظر گرفته بشه.

چیزی که اهمیت خیلی بالایی داره اینه که شاید در ظاهر این موارد کوچیک به نظر برسن اما همین موارد به ظاهر کوچکه که باعث تفاوتای بسیار بزرگ می شه.

 

نظر شما چیه؟

در آخر از شما می خوایم که تجربه خرید خود از این فروشگاه ها و یا فروشگاه های اینترنتی دیگری که در این مقاله در مورد اونا صحبت نشد رو در بخش نظرات با دیگه دوستای خود به اشتراک بذارین تا با این کار بتونیم به همدیگه در جهت انتخاب درست بهترین فروشگاه اینترنتی واسه خریدای آنلاین بعدی کمک کنیم.

 

 

Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *