ادکلن زنانه ایفوریا ( Euphoria )

.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}

اگر شما هم جز طرفداران عطر و ادکلن هستید، حتما با برند محبوب و معروف کلوین کلاین آشنا هستید. عطر کلوین کلاین با نام اختصاری c.k یکی از برندهای برتری است که در سال ۱۹۶۰ در زمینه مد، لباس، اکسسوری و عطر شروع به فعالیت کرده و تا به امروز بهترین‌ها را به ارمغان آورده است. عطر زنانه ایفوریا یکی از خوش رایحه‌ترین و ماندگارترین عطرهای زنانه کلوین کلاین است که در سال 2005 تولید شده است.

 

کلمه ایفوریا در انگلیسی به معنای لذت و شادی وصف ناشدنی است که هدف از نامگذاری این عطر نیز به علت ایجاد حس دلپذیری است که عطر خوشبو ایفوریا مانند اسمش در هر فردی ایجاد می‌کند.  رایحه شرقی و گل‌دار این عطر بهترین احساسات را در هر خانمی تلقی می‌کند. رایحه بسیار جادویی و اسرار آمیز عطر زنانه ایفوریا به شما حس جذابیت و برتری را اضافه می‌کند و شما با استفاده از این عطر زنانه می‌توانید خود را تبدیل به زنی جذاب کنید، از زندگی لذت ببرید و به اوج برسید و خود را در مرکز توجه همه قرار دهید.

نقطه اوج عطر ایفوریا را در تبلیغات منحصر به فرد با بازی هنرمند استرلیایی، مارگو رابی، دانست. او با حسی بسیار فوق‌العاده و زیبایی نهایت احساسات یک زن افسونگر و جذابی را که عطر زنانه ایفوریا را تجربه کرده است، به خوبی نشان داده است. پس از آن سلبریتی‌های معروفی چون آنجلینا جولی و … از این عطر زنانه استقبال کردند و در مدت زمان کوتاهی بسیاری از خانم‌ها از عطر ایفوریا استفاده کردند و نهایت لذت را از رایحه خوش عطر Euphoria داشته‌اند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
قالی شویی (شستشوی فرش)

طراحان این عطر خوشبو بسیار لوکس جز سه عطرساز بسیار معروف به نام‌های دومینیک روپیون ، کارلوس بنیم و لوک دانگ هستند که توانسته‌اند بهترین‌ها را در ادکلن ایفوریا به وجود آورند. رایحه گل بنفشه موجود در این عطر زنانه خوشبو جز برجسته‌ترین رایحه‌های آن است از این رو در ظاهر این عطر نیز از رنگ بنفش استفاده شده تا علاوه بر نمادی از این رایحه نشانه‌ای از لوکس بودن عطر باشد.

نوع عطر                ادوپرفیوم

برند                         کالوین کلین

عطار                       دومنیک روپیون، کارلوس بنایم، لاک دانگ

طبع                        گرم

سال عرضه        2005

گروه بویایی      شرقی گلی

کشور مبدأ                  ایالات متحده

مناسب برای                 بانوان

اسانس اولیه                 انار

اسانس میانی               لاله مردابی، ارکیده

اسانس پایه                 مشک ، کهربا، بنفشه ، چوب ماهون

برای اطلاع از قیمت ادکلن ایفوریا و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.

 

 

ناظمی نیا

Next Post

طراحی و ساخت ویلا

ج شهریور 19 , 1400
ویلا ها به صورت یک طبقه و چند طبقه ساخته می شود و به دلیل جذابیت این نوع ویلا ها برای زندگی، این روزها بسیار مورد استقبلال قرار می گیرد و امروزه در حاشیه شهرهای شمالی و نیز شهرهای خوش آب و هوا با طراحی های مختلفی دیده می شود. […]