امداد خودرو بار دیگر جان مسافران را به خطر انداخت + عکس

امداد خودرو بار دیگر جان مسافران را به خطر انداخت + عکس

 

در روزهای اخیر خبری فضای مجازی را پر کرده که داغ دل چندین هموطن را تازه کرده و باعث ایجاد موج جدیدی از نارضایتی مردم از امداد خودرو شده است.
نیمه شب پنجشنبه گذشته خودرویی در محور زنجان تبریز به دلیل ترکیدگی لاستیک از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با چندین وسیله نقلیه دیگر دقیقا در وسط جاده متوقف شده است.
شاید این خبر در نگاه اول یک حادثه ناگهانی پیش آمده جلوه کند اما عق فاجعه اینجاست که طبق گفته راننده خودرو دقایقی قبل از این اتفاق راننده متوجه پنچری لاستیک خود شده و در محل امنی ماشین را متوقف کرده و پس از تماس با امداد خودرو منتظر تعمیرکاران اعزام شده به محل مانده است و امدادکاران اعزام شده پس از رسیدن به محل خودرو، لاستیک آن را به طور کامل تعویض کرده و پس از دریافت هزینه هنگفتی از صاحب خودرو بابت تعویض لاستیک اعلام می‌کنند که خطر رفع شده و راننده می‌تواند با خیال راحت به مسیر خود ادامه دهد.
درست چند دقیقه پس از ترک محل توسط امدادکاران و راه افتادن خودرو این اتفاق ناگوار جان چندین تن از هموطنان را به خطر انداخته و چند نفر را به بیمارستان منتقل کرده است و همین اتفاق کوچک می‌توانست چندین خانواده را داغدار کند.

 لزوم تشخیص امدادخودرو تقلبی

به نقل از رئیس پلیس راهور استان زنجان: بار دیگر استفاده از امداد خودرو تقلبی و نامعتبر جان هموطنانمان را به خطر انداخت.
هم‌چنین ایشان اشاره کرد که هر ساله حوادث مشابهی به دلیل استفاده از امداد خودروهای متقلب در محور مواصلاتی استان زنجان و اتوبان زنجان تبریز رخ میدهد و هموطنانی که قصد تردد در این مسیر را دارند  بهتر است که قبل از اغاز سفر نمایندگی‌های معتبر امداد خودرو را به درستی شناخته و شماره آن را به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل در خودرویشان بتوانند با خیال راحت آن را حل کرده و به مسیر ادامه دهند و گیر دزدان شیادی که تحت عنوان امداد خودرو به فکر کلاهبرداری آن‌ها هستند نیفتند.
در ادامه صحبت با رئیس پلیس محور مواصلاتی استان زنجان ایشان فرمودند که تنها با یک تماس مردم می‌توانند از نیرو پلیس، امداد خودرو مرد نظرشان را استعلام کنند و ذکر کردند که در حال حاضر رسمی‌ترین و معتبرترین امداد خودرو در این محور مواصلاتی، امداد خودرو محمود بهرامی است که امدادکارانی آموزش دیده و خبره داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خودروهای در راه مانده را با بالاترین کیفیت رفع خواهند کرد.
https://emdadkhodrozanjan.com
توجه داشته باشید که نمایندگی امداد خودرو زنجان پس از دریافت تماس شما در تمامی مراحل با ارسال پیامک به تلفن همراه‌تان شما را قدم به قدم تا رفع کامل عیوب خودرویتان همراهی خواهند کرد و از ارسال شماره امدادکار اعزام شده تا برآورد نهایی هزینه از طریق پیامک شما را مطلع خواهند کرد، هم‌چنین پس از اتمام کار تعمیرکاران لینکی برای شما ارسال شده که شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را برای پیگیری در آن ثبت کنید و مطمئن باشید که مسئولین کارآزموده امداد خودرو پاسخگوی تمامی مشکلات و شکایات شما خواهند بود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
معرفی بهترین چت روم فارسی

 

ناظمی نیا

Next Post

تشک فنری طبی

د آذر 6 , 1402
تشک فنری طبی تشک فنری طبی که به عنوان تشک ارتوپدی نیز شناخته می شود، نوعی تشک است که به طور خاص برای حمایت و راحتی برای افراد مبتلا به مشکلات پزشکی مربوط به کمر، ستون فقرات یا مفاصل طراحی شده است. این تشک ها با استفاده از ترکیبی از […]