زیزالی اولین سایت رایگان درج آگهی برای ایرانیان خارج از کشور

آیا در خارج از ایران زندگی می کنید یا تصمیم به مهاجرت دارید و نیاز به دیده شدن بیزنس خودتون در جامعه ایرانیان هستید!؟
یا به این فکر کرده اید که کجا می تونید خدمات خودتون را به ایرانیان ساکن ترکیه ، امارات ، آمریکا یا سایر هموطنان نمایش دهید ؟

زیزالی اولین سایت رایگان درج آگهی برای ایرانیان خارج از کشور است که به راحتی می تونید بدون نیاز به ثبت نام، ملک ، خودرو یا هر خدمات دیگری را به طور رایگان نمایش دهید.

 

پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت مفهوم بازارهای مجازی و حتی مبادلات مجازی را خلق نموده است. اینترنت بستری است که بر اساس آن می‌توان هزینه معامله را کاهش داد و در نتیجه بازاری با اصطکاک کمتر و کارآمدی بیشتر پدید آورد. وب سایت “زیرالی” با ایجاد یک بستر برای بازار مجازی توانسته است هزینه جستجو و کسب اطلاعات را کاهش دهد؛ فروشنده با ثبت‌نام در این سایت به سرعت و با هزینه بسیار پایین اعلان فروش محصول خود را به اطلاع خریداران می‌رساند.
از طرف دیگر خریداران با کمترین هزینه ممکن برای جستجو، با ورود به سایت زیرالی، به سرعت محصول مورد نظر خود را پیدا خواهند نمود.
ریزالی با ایجاد بخش بندی هایی بر اساس کشورها، نوع آگهی ها، شهرها؛ فرآیند جستجو را تسهیل نموده است. البته واضح است که هرچه این دسته بندی ها کارآمد تر شود، کسب اطلاعات راحت تر و در نتیجه به خریداران فرصت بیشتری برای کشف قیمت درست محصول داده می‌شود که منتج به رضایت و تمایل بیشتر خریداران و فروشندگان خارج از کشور برای استفاده از زیزالی می‌شود.

یکی دیگر از مطالب سایت :
هرآنچه لازم است از فاکتور فروش بدانید

 

عنواین و موضوعات سایت زیرالی بسیار گسترده است، این گستردگی شامل موارد زیر میشود:
* لوازم الکترونیکی
* لوازم ورزشی و تفریحی
* خودرو
* موتور سیکلت و سایر لوازم نقلیه
* وسایل خانه و باغ
* خدمات
* آموزشی
* فیلم، کتاب و موسیقی
* سایر موارد

 

در بخش جستجو فیلترهای بسیار متنوعی باعث راحتی کار شما میشود.
به طور مثال شما میتوانید محدود جستجو در اطراف خود، قیمت، ارسال یا عدم ارسال رایگان، شهر و غیره را مشخص کنید.
از امکانات دیگر این سایت چت داخلی با فروشنده است.
در این حالت میتوانید اطلاعات بیشتری از فروشنده در مورد خدمات مورد نظر بگیرید.

نیازمندیهای ایرانیان ونکوور

ناظمی نیا

Next Post

خرید انواع ورق های پرکاربرد : ورق های استیل و آلیاژی

چ اردیبهشت 21 , 1401
شرکت تجارت فولاد به طور تخصصی بر روی فروش انواع ورق‌های آلیاژی مورد نیاز صنایع، ورق استیل، فروش انواع لوله‌ها، فروش انواع قوطی‌های صنعتی و ساختمانی تمرکز داشته و در کنار این کالاها باقی موارد مصرفی آهن و فولاد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما تهیه می‌کند. این که […]